SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:25 schreef IHVK het volgende:
ts isssssssssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B ken ende online underdiekoffers!quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:26 schreef Jordy-B het volgende:
Ben je een man of een vrouw?
Ik ben een vrouw. Ik check altijd naar de gelaatstrekken van mensen, heel interessant. Raar is dat. Mannen zijn minder... Geen flauw idee.quote:
Waarom staat er dan man in je profiel.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:27 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Ik check altijd naar de gelaatstrekken van mensen, heel interessant. Raar is dat. Mannen zijn minder... Geen flauw idee.
Ik ben niet homoseksueel.
laat zoquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:29 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Tja, ik zal het een keer wijzigen.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:27 schreef Edwinuss het volgende:
Vraag me altijd af waarom vrouwen niet naakt over straat lopen.
Nog een keer?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:29 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Tja, ik zal het een keer wijzigen.
Gefixt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:34 schreef Twerk het volgende:
Registratiedienst zit midden in een operatieprocedure die soms lijkt te vlotten, maar ook vaak zomaar weer ongesteld kan worden.
Ik zag je bijna over 't hoofd met die UI.quote:
Ik ben onderkoffer.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:38 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik zag je bijna over 't hoofd met die UI.
quote:
Je geeft haar ervan langs met Swiffer?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben onderkoffer.
Plus je moeder is een vloer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |