ga jij je geschiedenis een beter lerenquote:Op zaterdag 4 april 2009 02:37 schreef Siniti het volgende:
Gerardts pwnde Van Oranje dus las ik net op wikipedia
Willem de Ruiter? (zal vast wel hebben bestaan toch?)
quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ga jij je geschiedenis een beter leren![]()
Basiskennisquote:Op zaterdag 4 april 2009 02:37 schreef Siniti het volgende:
Gerardts pwnde Van Oranje dus las ik net op wikipedia
nee eigenlijk niet, als je nou naar een van de gebroeder de boer of de witt vroeg oke maar zoveel oldebarnevelds hebben we niet onthoofd op het binnenhofquote:Op zaterdag 4 april 2009 02:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
sorry Yuri, ik tel in principe altijd de post met voornaam goed (is dat terecht?)
Goed, daar hou ik in het vervolg rekening mee.quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet, als je nou naar een van de gebroeder de boer of de witt vroeg oke maar zoveel oldebarnevelds hebben we niet onthoofd op het binnenhof
Ohwell, tegen dit probleem loop ik vaker opquote:Op zaterdag 4 april 2009 02:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet, als je nou naar een van de gebroeder de boer of de witt vroeg oke maar zoveel oldebarnevelds hebben we niet onthoofd op het binnenhof
toen was ik even in ene pietje precies bui. maarja de regels zeggen gewoon de vragensteller beslistquote:Op zaterdag 4 april 2009 02:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goed, daar hou ik in het vervolg rekening mee.
Maar er was laatst ook zo'n vraag over de Spice Girls en toen moesten zelfs alle vijf voor- en achternamen.
Het was zelfs jouw vraag dacht ik, zelf vond ik Mel C. wel afdoende maar er kwamen nog klinkt als hints aan te pas enzo voor de achternaam.
Je wisselt wel snel van bui, ben je zwangerquote:Op zaterdag 4 april 2009 02:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
toen was ik even in ene pietje precies bui. maarja de regels zeggen gewoon de vragensteller beslist
nee, kreeg een goed argument terug van hem dusquote:Op zaterdag 4 april 2009 02:52 schreef BasOne het volgende:
[..]
Je wisselt wel snel van bui, ben je zwanger
Je kreeg dus een pak voor je billenquote:Op zaterdag 4 april 2009 02:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, kreeg een goed argument terug van hem dus![]()
Toen maakte het ook niet echt uit, wie het punt kreeg was wel duidelijkquote:Op zaterdag 4 april 2009 02:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
toen was ik even in ene pietje precies bui. maarja de regels zeggen gewoon de vragensteller beslist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |