BMW 318i gewoon injectie, met zown neerklapbare achterkap en een uitschuifbare boven kap (cabrio met kooi ofzo)..quote:Op donderdag 16 april 2009 20:38 schreef tevebe het volgende:
[..]
Wel al meer specs? 316? Mtech? etc..
Typisch hea... een boer in een versjonnied plastice jap bakquote:Op donderdag 16 april 2009 20:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
vergeet geen project topic te maken he
typisch he..turk in een bmw
Ja dat is echt een stereotiep he net als een johnny met petje op in een golfquote:Op donderdag 16 april 2009 20:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Typisch hea... een boer in een versjonnied plastice jap bak
e30 baur bedoel je?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
BMW 318i gewoon injectie, met zown neerklapbare achterkap en een uitschuifbare boven kap (cabrio met kooi ofzo)..
indien motorschade wil ik er een 6 cilinderblok inlepelen
Juist! Baur!!quote:
Alleen stuurhuis kapot en fuseekogel? Dan breng je 'm toch niet naar de sloop? Zal waarschijnlijk wel wat meer mis mee zijn geweest.quote:Op zondag 19 april 2009 13:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Juist! Baur!!
Gisteren een zwarte E30 (316i) misgelopen![]()
100 euro!! Met kenteken en APK tot over 2 weken... enige mankement was stuurhuis kapot en fuseekogel..
Ik was al onderweg naar hem, maar eenmaal aangekomen was ie al op de sloop, met de vrijwaring in de handen..![]()
De Uno mag voor 600 euro meteen de deur uit zonder over te praten.. NIEUWE KOPPAKKING, NIEUWE REMBLOKKEN en APK tot 24September!! Nieuwe koppeling krijg je er gratis bij
Nee echt niet, hij woont ook hier in de buurt.. zelfs 4x kroonkurk velgjes met 4x Pirelli P5000 bandjes die nog zwaar goed warenquote:Op zondag 19 april 2009 14:00 schreef tevebe het volgende:
[..]
Alleen stuurhuis kapot en fuseekogel? Dan breng je 'm toch niet naar de sloop? Zal waarschijnlijk wel wat meer mis mee zijn geweest.
Volgens mij had hij zijn examinator gepijpt en dus gehaald hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 22:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Op zich wel stijl.....
Maar zonder rbw er naar toe rijden is duidelijk minder.
Dus zo kom jij aan al dat bodykut vanuit het buitenlandquote:Op zondag 26 april 2009 22:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Volgens mij had hij zijn examinator gepijpt en dus gehaald hoor.
Weetje wat voor coole ervaring is met een Fiat nUno op een circuit...quote:Op zondag 26 april 2009 22:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Op zich wel stijl.....
Maar zonder rbw er naar toe rijden is duidelijk minder.
Ja daar heb ik mijn examinator voor gepijptquote:Op maandag 27 april 2009 19:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dus zo kom jij aan al dat bodykut vanuit het buitenland
Het geld..quote:Op dinsdag 28 april 2009 07:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja daar heb ik mijn examinator voor gepijpt![]()
Thanks Alexx..quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Oxy, flikker eens op met Turq af te zeiken.
Is cool..quote:Op woensdag 29 april 2009 10:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
he Turk binnenkort eens meeten als ik weer in venlo ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |