Nee maar je was vrij serieus in je failpost in dit failtopic met je failauto. Dus had zomaar gekund he! Het blijven limbo's.quote:
Hij heeft er een koppeling (á 60 euro), een paar remmen (á ongeveer 60 euro) op gestoken, pakking (10 euro) vervangen en de rest vermeld ik niet omdat ze niet relevant zijn voor de werking van de auto.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee maar je was vrij serieus in je failpost in dit failtopic met je failauto. Dus had zomaar gekund he! Het blijven limbo's.
Wat voor super mods heb jij uitgevoerd om van 50 euro naar 600 te vliegen?
Pakking 30 euro, olie 10 euro en startmotor 20 euro..quote:Op woensdag 15 april 2009 18:16 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Hij heeft er een koppeling (á 60 euro), een paar remmen (á ongeveer 60 euro) op gestoken, pakking (10 euro) vervangen en de rest vermeld ik niet omdat ze niet relevant zijn voor de werking van de auto.
Dat maakt dus 130 euro aan delen, + 60 euro aanschaf, 10 euro voor de wasstraat, is 200 euro delen.
Dat is dus 400 euro arbeidsloon
Dat gaat je niks aan, al vroeg ik er 10.000euro voor, wat intreseert jou dat..??quote:Op woensdag 15 april 2009 14:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee maar je was vrij serieus in je failpost in dit failtopic met je failauto. Dus had zomaar gekund he! Het blijven limbo's.
Wat voor super mods heb jij uitgevoerd om van 50 euro naar 600 te vliegen?
als ik een goedkoop autotje zoek dan zoek ik op bedrag en valt jouwe dus er buitenquote:Op woensdag 15 april 2009 18:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat gaat je niks aan, al vroeg ik er 10.000euro voor, wat intreseert jou dat..??![]()
650 zoo meenemen!!Wil per se die e30
![]()
Mumumumumu ga je nou ook huilen? Je moeder roept btw.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat gaat je niks aan, al vroeg ik er 10.000euro voor, wat intreseert jou dat..??![]()
Tering wat ben jij een klein kind zegquote:Op woensdag 15 april 2009 22:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Mumumumumu ga je nou ook huilen? Je moeder roept btw.
Thanks, maare laat hem.. hijs jaloers dat mensen wel mijn projectje leuk vinden en de zijne nietquote:Op woensdag 15 april 2009 22:57 schreef RiKe het volgende:
[..]
Tering wat ben jij een klein kind zeg![]()
Als een ander nou lol heeft aan zo'n simpel bakje, laat dat dan lekker gaan...
"ja maar hij heeft ook in mijn topic lopen spammen!", boe fucking hoe, zij zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk ooooooo nee![]()
sorry hoor maar loop me al een tijdje te irriteren aan dat kleuter gedrag van je
Beide zijn kansloosquote:Op woensdag 15 april 2009 23:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Thanks, maare laat hem.. hijs jaloers dat mensen wel mijn projectje leuk vinden en de zijne niet
ofwel overtoeren + aftrappenquote:Op maandag 13 april 2009 20:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
eMail opruimen..??![]()
Heb trouwens nog de topsnelheid getest op de terug weg van, Jawel hoor: ZANDVOORT![]()
![]()
165
Bij turq is het te verklaren.. maar oxy is toch wat ouder geloof ik die zou beter moeten weten..quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:57 schreef RiKe het volgende:
[..]
Tering wat ben jij een klein kind zeg![]()
Als een ander nou lol heeft aan zo'n simpel bakje, laat dat dan lekker gaan...
"ja maar hij heeft ook in mijn topic lopen spammen!", boe fucking hoe, zij zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk ooooooo nee![]()
sorry hoor maar loop me al een tijdje te irriteren aan dat kleuter gedrag van je
waar the fuck heb jij nou weer last van..??quote:Op donderdag 16 april 2009 15:51 schreef T42 het volgende:
[..]
.....ppprrrrrfffff.....WHAHAHAHAHAAHAH
sorry kon het nie laten
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:32 schreef raulbouli het volgende:
AHBAHQWhhAhaAHAhAhAhAHbAhABhABbbb
abababababaabababababababab
Auto al verkocht? E30 is een stuk beter.
E30 voor 400 euro kan toch nooit veel soeps zijn? Wel leuke wagen btw.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]weehehehehbebebebbe
Auto mag zsm. weg voor 600 euro, met APK tot 24 sept!!
E30 is zeker wel beter (en mooier)
tranen in me oogjesquote:Op donderdag 16 april 2009 19:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
waar the fuck heb jij nou weer last van..??
Nog niet, moet eerst de Fiat kwijt, voordat ik de E30 koop, anders heb ik geen cashquote:Op donderdag 16 april 2009 20:16 schreef T42 het volgende:
[..]
tranen in me oogjes
maare foto van je nieuwe ride?
Wel al meer specs? 316? Mtech? etc..quote:Op donderdag 16 april 2009 20:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nog niet, moet eerst de Fiat kwijt, voordat ik de E30 koop, anders heb ik geen cash
Er moet nog het een en ander aan gedaan worden.. hij staat al een lange tijd stil.. hij heeft ook geen APK en heeft (als ik me niet vergis motorprobs)..
600-400=200 wat ik over heb voor de Beemer te keuren en te fixxen, deze red ik letterlijk van de sloop![]()
Lekker sleutelen enzoo
Prima wagens hoor. E30 heeft een minder fout imago dan de E36.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
vergeet geen project topic te maken he
typisch he..turk in een bmw
Het is een bmw!quote:Op donderdag 16 april 2009 20:38 schreef tevebe het volgende:
[..]
Prima wagens hoor. E30 heeft een minder fout imago dan de E36.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |