Op een Galant is het wel tof, dat klopt.quote:
Was niet de bedoeling, maar iemand achter mij zat op mijn bumper te kleven, als ik op de rem had gestampt, dan zou hij volop achter knallenquote:
Weehehehehhee... hell nooquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:44 schreef fathank het volgende:
Turqie, waar blijven de turbo 4ws nos blablabla stickers. En de dikke bumpers en carbon motorkap? Dat lijkt me nou echt een vet project als je dat gaat doen.
Wehehhehe, wel van een Benzquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:13 schreef tevebe het volgende:
[..]
Carbon asbak is al geregeld. Het begin is er
Mijn Excuses danquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Daar zat je mijn topic met opzet te vernaggelen. En dat was geen kritiek meer.
Je had tijd zat om te remmen man! Zo hard had dat niet gehoeven hoor....quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Was niet de bedoeling, maar iemand achter mij zat op mijn bumper te kleven, als ik op de rem had gestampt, dan zou hij volop achter knallen![]()
Anders doe ik dit natuurlijk nooit, en dat meen ik![]()
Ook een aanrijding die niet jouw schuld is kan een flink probleem worden als je geen rijbewijs hebt..quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je had tijd zat om te remmen man! Zo hard had dat niet gehoeven hoor....
Buiten dat, je hebt liever een aanrijding die jouw schuld is dan 1 waar je niet schuldig aan bent?![]()
Wou net zeggen, ik neem het zekere voor het onzekere..quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:19 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ook een aanrijding die niet jouw schuld is kan een flink probleem worden als je geen rijbewijs hebt..
Hij heeft dat ding juist "gered" van de sloop en vraagt er 1250 euro voorquote:Op zondag 12 april 2009 13:09 schreef raulbouli het volgende:
Je moet de uno naar de schroot brengen en een echte auto kopen.
eMail opruimen..??quote:Op zondag 12 april 2009 08:20 schreef Pas259 het volgende:
Ik kwam deze nog tegen, toen ik mijn emails aan het opruimen was.
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=gIuzl_XAYhA
Doe maar niet.quote:Op maandag 13 april 2009 20:36 schreef Turquaz52 het volgende:
Filmpjes worden geupload :s
Dan nietquote:
Bericht van youtube toen jij op mijn bericht reageerde.quote:Op maandag 13 april 2009 20:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
eMail opruimen..??![]()
Heb trouwens nog de topsnelheid getest op de terug weg van, Jawel hoor: ZANDVOORT![]()
![]()
165
Ik had serieus een dikke flex in mijn handen vandaag en 3 monteurs.. ik wou echt de dak er af halen, maar bedacht me later toch.. wat als het zou regenen?? pff.. te veel tijd en arbeid.. ik heb wel dit ontwerp in gedachten:quote:Op dinsdag 14 april 2009 05:00 schreef kraaksandaal het volgende:
Wanneer gaat dat dak eraf, het is mooi weer nu.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik had serieus een dikke flex in mijn handen vandaag en 3 monteurs.. ik wou echt de dak er af halen, maar bedacht me later toch.. wat als het zou regenen?? pff.. te veel tijd en arbeid.. ik heb wel dit ontwerp in gedachten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.zomoto.nl/4353985/fiat-uno-cabrio-uniek-exemplaar.htm
Ga hem verkopen voor 600 en voor 400 een E30 Cabrioslet halen
Fail againquote:en ten tweede, ik wou hem ook aftrappen, en zelfs misschien de dak er af snijden of zelfs gaan strippen en er mee zandcrossen, maar daar haakte ik vrijwel meteen vanaf.. Ik vind dat deze auto dat niet verdiend, omdat hij er nog zo goed uitziet en in zo'n goede staat verkeerd,
Tja...quote:
wat 1250..?quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je wilde toch 1250 ,- voor dat halve hok hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |