Opgepompt tot 3.2 bar?? je bent echt een mongool jijquote:Op donderdag 9 april 2009 20:31 schreef Turquaz52 het volgende:![]()
wehehehhee..
- Vandaag mijn toeter gefixt.. heb er eentje van een Renault Clio van 2007 eronder gegooid (deze was het eerste beste die ik kon vinden op de sloop)..
- 220V verwerkt in de asbak.. ziet er nog niet uit, wordt nog goed gemaakt
- Mercedes Benz C-klasse Carbon asbak geregeld van sloop, morgen es ophalen..![]()
- Bandjes uitgezocht voor me autotje, maar denk niet dat het em gaan worden (195/65/14 achter en 175/60/14 voor)..
- Bandjes opgepompt tot 3,2Bar![]()
- Auto gewassen
- Misschien een distributiebeurtje.. aangezien mijn spanrol geluid maakt volgens mij..![]()
Greetz..
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Zegt diegene met een Playmobil sneeuwschuiver
Hij stond op 1,6bar en de monteur zei steeds dat me auto zo langzaam was (in zijn mening wel snel voor een 1.1) doordat ik te brede en grote bandjes had.. dus ik dacht ik pomp ze gewoon op, minder weerstandquote:
Dus er stond max 3 bar op de band en jij doet er 3.2 bar in.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hij stond op 1,6bar en de monteur zei steeds dat me auto zo langzaam was (in zijn mening wel snel voor een 1.1) doordat ik te brede en grote bandjes had.. dus ik dacht ik pomp ze gewoon op, minder weerstand![]()
En ik las er op: Max inflate tot 44PSI en dat is 3Bar.. en achter tot 55PSI.. dus ik dacht ik 3,2Bar moet ik es ff proberen..
Ik merk iig dat hij veel beter trekt dan eerst en hij is wat directer..![]()
En ja, ik weet dat ik door rood reed, maar kans om te remmen had ik niet aangezien een flikker van achter mij steeds zat te pushenEn ja dit is mijn rijstijl die ik altijd rij
![]()
Heb nog een filmpje van 4 minuten die ferrari achtervolgen.. dat geluidIk weet niet of deze zo'n butterfly valve heeft, maar tijdens het rijden switchte de uitlaat geluid in eeen ZWARE MONSTER
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik kwam daar aan met mn unotje![]()
Edit: Ohw ja, dit is op 100% Bio Ethanol.. Zonder een druppeltje benzine![]()
Wie ben JIJ eigelijk om te zeggen FAIL of mensen wat uit te maken..quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dus er stond max 3 bar op de band en jij doet er 3.2 bar in.Het is wachten totdat je op de snelweg een klapband krijg en je de vangrail mag zoenen. En je auto gaat sneller door een harde band?
![]()
![]()
![]()
En voor de rest:fail
Je zou ook boven hem kunnen staan en denken van ach, laat hem maar.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
En ik maar denken dat je mij zo keihard zou gaan negeren. Ik hou je wel bezig he. Wel schattig zo om je boos te zien
Als je nou gewoon niet zo loopt te patsen met zo'n faalauto...zal een boel offtopic posts schelen. Herken je het een beetje?
In real life had ik dat in mijn eigen topic destijds al gedaan maar hey, dit is een forum.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:50 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Je zou ook boven hem kunnen staan en denken van ach, laat hem maar.
Dat scheelt een hoop man.
Dat excuus gebruikte ik vroeger ook. maar hoe je het ook went of keert, het blijft een afspiegeling van jezelf.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
In real life had ik dat in mijn eigen topic destijds al gedaan maar hey, dit is een forum.
.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:53 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Dat excuus gebruikte ik vroeger ook. maar hoe je het ook went of keert, het blijft een afspiegeling van jezelf.
Daar ben ik het niet mee eens. Daar zat je mijn topic met opzet te vernaggelen. En dat was geen kritiek meer.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:23 schreef Turquaz52 het volgende:
En nee Oxy, zo ver ging ik niet in jou topic
Ja idd, maar dan niet op een unoquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:44 schreef fathank het volgende:
Turqie, waar blijven de turbo 4ws nos blablabla stickers. En de dikke bumpers en carbon motorkap? Dat lijkt me nou echt een vet project als je dat gaat doen.
Carbon asbak is al geregeld. Het begin is erquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:44 schreef fathank het volgende:
Turqie, waar blijven de turbo 4ws nos blablabla stickers. En de dikke bumpers en carbon motorkap? Dat lijkt me nou echt een vet project als je dat gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |