Pardon? Jij doet 200 km op 1 tank?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee bij de KFC.. Maar jou heb ik ook gespot.. was zelfs op het punt om om te keren, maar khad haast en reed door![]()
Volle tank benzine.. 200KM
Yep.. 35L..quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Pardon? Jij doet 200 km op 1 tank?
Da bedoel ik..quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
Denk dat daar je probleem van je tekort aan vermogen ligt. Er is iets goed mis met die motor. Die Colt van mij (1.3 carb) doet 650 km op 40 liter.
Hij schommelt stationair en heeft de neiging af te slaan bij te hard remmen of na hoge toeren ineens koppeling in de drukken..quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hij loopt wel 800 toeren stationair? Misschien kan je eens een gastest doen a la apk.
Zag ik dat nou goed... Heb jij een Afro??quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee bij de KFC.. Maar jou heb ik ook gespot.. was zelfs op het punt om om te keren, maar khad haast en reed door![]()
Hell Noquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:07 schreef kevin20vt het volgende:
[..]
Zag ik dat nou goed... Heb jij een Afro??
haha.. thanks Kevin..quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:32 schreef kevin20vt het volgende:
hehehehe![]()
Een vriend belt dat ie stil staat met z'n auto, midden in het centrum op koopavond en dat ie geen kant meer op kan...![]()
Kom je aanrijden, staat onze eigen PTA KnuffelTurQ gewoon al te helpen![]()
De diagnose had Turquaz al hoogstpersoonlijk gesteld, bobine dood. Dus een nieuwe bobine geregeld, erop, en lopen met dat hok![]()
Bedankt namens Erik en het was gezelligDikke Uno jeweetz
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:06 schreef Linnie20v het volgende:
Nou dan zwaai ik ook nog maar even![]()
*zwaai*
Nope, heb er lang over nagedacht, en heb de knoop doorgehakt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:36 schreef Salatrel het volgende:
dit is echt zon antiproject dat het gewoon tof is.
waar ben je allemaal mee bezig nu? en is die turbo al geregeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |