Of flossen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:14 schreef IHVK het volgende:
als je een vagina dentata hebt kun je beter gewoon tandpasta gebruiken.
Nu wil ik niet de sfeer gaan verzieken hoor, maar een beetje kut mag best wel zegmaar eh, naar kut ruiken. Zo`n geparfumeerde zeepdoos vind ik ook niks.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:19 schreef zhe-devilll het volgende:
Woonwagsnolle?
Jonge jonge...naar wat voor soort schorum loer jij ts?
![]()
de kut stomen nou nou...tjonge euh...nooit van gehoord normaal ruikt dit fris en fruitig hoor net als uw jongeheer zou moeten doen!
Nou gewoon een geslachtsgeurheur...quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:21 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Nu wil ik niet de sfeer gaan verzieken hoor, maar een beetje kut mag best wel zegmaar eh, naar kut ruiken. Zo`n geparfumeerde zeepdoos vind ik ook niks.
Een lekker ruikende kut ruikt naar kut. Niet naar zeep of fruitig..
Heb je ooit sex gehad?????quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:24 schreef Gabbylicious het volgende:
Nothing like the smell of fish in the morning.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:40 schreef quirina het volgende:
TS had gewoon mee moeten praten met die oude besjes en ze een toiletverfrisser aan moeten raden.
Had je nog kunnen lachen!
Of je had ze kunnen vragen of ze net haring hebben gekocht.
En stomen van de vagina?? Ja oma stoomstrijkijzer erop en gaaan!! Dan heb je in ieder geval de rimpels eruit he.
ze bedoelde met partnerquote:
Misschien was het toch een pak van haar dat naar kut rook en naar de stomerij gebracht moest worden..quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:05 schreef kwiwi het volgende:
Heb je het wel goed gehoord TS?
Ik douche gewoonwerkt ook.
wheheh heaumeau..quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:00 schreef fokkieslim het volgende:
Ik had er laats 1 in de trein tegenover me zitten,kort rokkie geen slip,maar een bos haar.
Ik heb de metro maar uitgelezen.![]()
![]()
Een bos haar? Als in: schaamhaar?quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:00 schreef fokkieslim het volgende:
Ik had er laats 1 in de trein tegenover me zitten,kort rokkie geen slip,maar een bos haar.
Ik heb de metro maar uitgelezen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |