Wederzijds.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was zou ik Edwinuss wel neuken.
Dus TS, sla je slag!
Weet ikquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:03 schreef Rabatproduction het volgende:
[..]
Wauw, wat ben jij een kanjer sezten!
Doet er niet toe. Posten!quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:19 schreef Rabatproduction het volgende:
[..]
Daar is toch geen bal aan, helemaal niet romantisch
2 zelfs.quote:
Bewijs dat je een chick bent.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:19 schreef Rabatproduction het volgende:
[..]
Daar is toch geen bal aan, helemaal niet romantisch
Sarcasme siert je niet papzak.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:31 schreef Edwinuss het volgende:
WAT IS CERROR TOCH WEER GRAPPIG
KOM NIET MEER BIJ.
Dan hebben we wat gemeen.quote:
Ik snap dat het moeilijk is om mensen te vinden die bij je passen, maar nu sla je de plank volledig mis, we hebben namelijk niks gemeen.quote:
Klaarblijkelijk wel.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik snap dat het moeilijk is om mensen te vinden die bij je passen, maar nu sla je de plank volledig mis, we hebben namelijk niks gemeen.
Owjaquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk wel.
Volgens jouw mening ben ik niet grappig en naar mijn mening ben jij niet grappig.
deze poster is truk?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:34 schreef IHVK het volgende:
ts is morco?
ik denk enkel op Fok! want lijkt me sterk dat de gemiddelde fokker irl macho is of kan zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |