Ook dit jaar kan een prono uiteraard niet ontbreken

. Voorspel weer wekelijks mee en vergelijk jouw voorspellingskunde met die van de andere XFA\'ers!
Wat houdt de X-FactorProno eigenlijk in?De X FactorProno test jouw voorspellende gaven bij X-Factor

. Elke ronde zul je opnieuw jouw voorspelling moeten doorgeven in dit topic. Voor een juiste voorspelling krijg je punten. Degene die uiteindelijk de meeste punten heeft, die wint

.
Okay, maar waar moet ik een voorspelling over geven dan?Dat verschilt natuurlijk, in de wildcardronde zal er bijvoorbeeld een ander systeem zijn dan in de liveshows. De vragen voor de volgende ronde verschijnen elke week zo snel mogelijk in dit topic, zodat je tijd zat hebt om je nieuwe voorspelling te geven.
Hoeveel punten kan ik steeds verdienen dan?De puntentelling vind je
hier!
Ik heb een ronde gemist, kan ik dan nog meedoen?Uiteraard, er zijn zóveel punten te verdienen dat meedoen altijd nog zin heeft

. Daarnaast is het ook leuk een rondeprijs te pakken en is meedoen altijd nog belangrijker dan winnen

.
Woelli's VersieAangezien BVO niet kon en verder niemand wou heb ik mezelf maar opgeofferd op de prono te organiseren. Maar voor dat iedereen gaat schreeuwen zijn er een aantal punten wat ik jullie even wil vertellen.
Ik stuur geen PM zoals BVO altijd deed, als je nog niks had voorspelt.
De puntentelling vind pas de volgende dag plaats.
Maar... WAT KAN IK WINNEN???
Voor de winnaar is er een eeuwige roem en een plek in de Hall of Fame.
De stand na de 3e liveshow vind je hier: X Factor Prono Liveshow 3!
* Liveshow 4
Aanstaande vrijdag is de 4de liveshow. Je zal hiervoor twee dingen moeten voorspellen.
Vrijdag zal bekend worden welke twee acts de minste stemmen hebben gekregen. Een van deze twee zal uiteindelijk door de jury weggestemd worden. Voorspel welke twee acts in 'the sing-off' eindigen, en wie dus samen uit gaan maken wie er afvalt. Voorspel ook wie er vervolgens exit zal gaan. Per juiste voorspelling van de onderste twee krijg je 15 punten. Heb je ook de afvaller juist, krijg je 30 extra punten. Is het niet juist, maar heb je de afvaller van komende week wél bij jou "gevarenzone-voorspelling" zitten, krijg je 10 extra punten. In totaal kan je dus 60 (2x15 en 30 extra punten) punten verdienen.
8 mei is de finale van X Factor! Voorspel welke DRIE acts in deze finale hun opwachting zullen maken. Voorspel tevens wie de finale winnen zal. Per correcte finalist krijg je 10 punten, voor het juist voorspellen van de winnaar krijg je 10 extra punten, en voor het voorspellen van de tweede finalist krijg je 5 extra punten. Maximaal dus 45 punten.
Dus geef goed aan, wie er op 1, 2 of 3 staat!
DEADLINE: VRIJDAG 10 APRIL 20:30