Ik woon niet in nederland hoorquote:
Ik heb het ook alleen over slechte nederlandse muziek. ik zeg niet dat alles slecht is :pquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:22 schreef wuh het volgende:
Overal heb je gedrochten, Jan Smit maakt ook nederlandse muziek, ik vind het niet slecht, het zit goed in elkaar en hij kan zingen.Het is alleen kutherrie.
In de metalhoek heb je ook zoveel bands die nergens op slaan.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:22 schreef wuh het volgende:
Jan Smit maakt ook nederlandse muziek, ik vind het niet slecht
maar jij valt op dikke wijvenquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:31 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
wat een kut topic! TS IS GAY!!!!!
Whahahaquote:
Wat is dat toch met kampermuziek dat het zo vaak in het spaans moet...quote:
Dat noemen ze nou 'verkeerde vrienden'.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De vriendin van een goede vriend van me.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:54 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat noemen ze nou 'verkeerde vrienden'.
Ja, ik ken haar ook, de dochter van de zus van de zwager van mijn collega.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De vriendin van een goede vriend van me.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:27 schreef boskameel het volgende:
[..]
Ja, ik ken haar ook, de dochter van de zus van de zwager van mijn collega.
Om van te huilen zo slechtquote:
Is het een grapje? Of meent ze het echt. Want dan moet iemand dat kind eens melden dat ze niet kan zingen.quote:
Dat wilde ik dus net posten. Ik wil niet dat Spaans met paupermuziek word geassocieerd, maar ze zullen het wel een mooie taal vinden omdat ze elke zomer naar Salou gaan ofzoquote:Op zaterdag 4 april 2009 10:06 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Wat is dat toch met kampermuziek dat het zo vaak in het spaans moet...
ik moet er wel heel erg om lachen maar ja het is ongelovelijk foutquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:06 schreef Titus-Pullo het volgende:
Hoe kan het nou dat mensen dit leuk vinden?
Klacht: belachelijk slechte topics muziek
edit: verkeerde linkje.
Dat ie mensen ging bedreigenquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:51 schreef Mopst3r het volgende:
Hoe heet die ene dikke kale met bril voor feesten en partijen ' hij zingt zoals hij er uit ziet' ook alweer?
Geweldig nummer, die had ik vandaag nog niet op de 97.6 gehoordquote:
Pardon? Een standaardmelodietje, drumritme en oppervlakkige teksten die onderling volledig uitwisselbaar zijn noem jij "goed in elkaar zitten"quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:22 schreef wuh het volgende:
Overal heb je gedrochten, Jan Smit maakt ook nederlandse muziek, ik vind het niet slecht, het zit goed in elkaar en hij kan zingen.Het is alleen kutherrie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |