voor mij niet voorlopig... net een droogpak gekocht voor duiken.. weg centjesquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:46 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb de mk2 gekocht, maar doe er niks meer meegeen tijd voor
overkopen?
ik toen ik die mk2 kocht, december volgens mij, bewust die gekozen omdat ik n beginner ben, en hij maar 200 euro wasquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:51 schreef DjDareDevil het volgende:
Vooral huiselijke sfeer bijv tuinfeesten of nieuwjaarsparties voor kennissen (+-50 pers:P)
Maar is dit een goed product om je 'dj skills' vanaf nul mee op te bouwen?
Niet duurzaam? Ik doe al 6 jaar met dezelfdequote:Op donderdag 2 april 2009 18:15 schreef dahei het volgende:
Ik vind de apparaten niet zo heel erg lang meegaan. Maar ik heb onlangs weer een nieuwe (Latte Select) gekocht welke me prima bevalt. De koffie smaakt prima (zegt ook al mijn visite).
Er zijn altijd mensen die zweren bij Nespresso, maar dat is gewoon een elitair systeem waarbij de cups ontzettend duur zijn.
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:09 schreef TNA het volgende:
SenseokoffieDe ergste uitvinding sinds jaren die nog is aangeslagen ook. Als de smaak van je koffie je weinig interesseert is het handig.
Helemaal mee eens!quote:
Wij hebben die rechter, alleen helaas niet de bling-bling versiequote:Op donderdag 2 april 2009 18:35 schreef capricia het volgende:
Nespresso is er nu ook in blingbling uitvoering:
[ afbeelding ]
Wij hebben die linkse, maar dan helemaal in het zwart. Denk dat mijn vent die blingbling uitvoering niet gaat zien zitten.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:37 schreef ivetje het volgende:
[..]
Wij hebben die rechter, alleen helaas niet de bling-bling versieVind hem wel tof zo met dat paars!!
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:20 schreef Grunn1988 het volgende:
Senseo is geweldig! JE MOET ER EENTJE KOPEN!
Die van mij helaas ook niet en aangezien ik het toch niet drink heb ik er niets over te zeggenquote:Op donderdag 2 april 2009 18:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Wij hebben die linkse, maar dan helemaal in het zwart. Denk dat mijn vent die blingbling uitvoering niet gaat zien zitten.
Wat is er mis mee dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:39 schreef Byte_Me het volgende:
senseo is voor niet kritische mensen die te lui zijn om koffie te zetten.
dus ben je lui en niet kritisch, vooral een senseo kopen![]()
![]()
dat dus... het is wel drinkbaar... maar geen echt lekkere koffiequote:Op donderdag 2 april 2009 18:39 schreef Byte_Me het volgende:
senseo is voor niet kritische mensen die te lui zijn om koffie te zetten.
dus ben je lui en niet kritisch, vooral een senseo kopen![]()
![]()
Het is hier meer iets voor de snelle bak 'smorgens.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat dus... het is wel drinkbaar... maar geen echt lekkere koffie
Eerder voor luie mensen die wel kritisch zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 18:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En Nespresso is voor snobs die stoer willen doen met hun koffiemasjien maar te pauperig zijn om een fatsoenlijk espressoapparaat te kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |