Emo's met een spiegeltjequote:Op vrijdag 3 april 2009 20:28 schreef Sapstengel het volgende:
Mannen met een spiegeltje [ afbeelding ] .
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:29 schreef sinadO het volgende:
Zeg, klopt dat wel, 'Ijdele'? Is het niet 'IJdele'?
Dit was een zwarte(geverfd haar) rakker met pluk voor zijn oog.quote:
Dit kun je niet menen? 17 jaar, kankerlelijk, homo & fan van tokio hotel...quote:
Oud , vage kerel btwquote:
Dat is niet emo, kijk eens naar de andere foto's.quote:
Ik ook, toen kwam ik erachter dat mijn geluid op de headset stond en niet op de speakers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
godver dies lelijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:26 schreef NotYou het volgende:
Was het toevallig onze toekomstige leider? Verwijder in dat geval maar snel je op om eventuele latere sancties te voorkomen!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:26 schreef NotYou het volgende:
Was het toevallig onze toekomstige leider? Verwijder in dat geval maar snel je op om eventuele latere sancties te voorkomen!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:35 schreef Bomil het volgende:
Waar hebben jullie in godsnaam last van?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:35 schreef Bomil het volgende:
Waar hebben jullie in godsnaam last van?![]()
das geen emo, das een scenegirlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee, ik weet ook niet wat het verschil is
Ok stelletje hokboeren
"Het is groenig buiten"quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik had dit filmpje nog niet gezien, maar wtf is dit voor een kanker geval...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |