SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:53 schreef Repeat het volgende:
Tv aangezet; eigenlijk wel een lekker snoepje
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:06 schreef andre347 het volgende:
Pics van haar broerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
same.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:53 schreef Repeat het volgende:
[..]
Tv aangezet; eigenlijk wel een lekker snoepje
Sorry hoor !quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:19 schreef KirkLazarus het volgende:
pics vuige klootzakken!
Check die gast rechts achter haar op pic linksonder, volg zijn blik.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:33 schreef Hetiszover het volgende:
Dames en heren, de pic waar iedereen op wacht![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Psst.. dushi, je mag mn ballen rapen, ckers wel huh..quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:41 schreef Prism het volgende:
Lekker fout dit:
"Ey smatje, je mag best met mijn tennisracket spelen, jeweetz."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Wat heb jij met achterlangs rukken?quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:16 schreef de_boswachter het volgende:
"Ik vind het zo heerlijk als je me aftrekt op de manier zoals je normaal een backhand-volley doet. Net alsof iemand anders het doet"
Gelukkig heb jij iets beters op de bank zittenquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:25 schreef Twerk het volgende:
Het is en blijft toch een beetje een lompe boerin.. Im sorry.
Zijn huisdier?quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:27 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij iets beters op de bank zitten
Ook dat inderdaad, maar jij mag je wel blindstaren op elk meisje met blond haar die gebruind is en backstage 1,5 uur voor de uitzending bij de makeup heeft gezeten, maar verwacht aub niet dat heel Nederland achter jou aanhobbelt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:27 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij iets beters op de bank zitten
Ook precies dezelfde kleur en vorm ogen idd....quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:41 schreef Poldermodel het volgende:
Scarlett hoeft alleen nog maar een tennisracket vast te houden.Het hadden zo zusjes kunnen zijn.
[ afbeelding ]
Je hoeft mij niet te vertellen hoe het achter de schermen werkt bij televisie, maar je hebt wel een punt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:31 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad, maar jij mag je wel blindstaren op elk meisje met blond haar die gebruind is en backstage 1,5 uur voor de uitzending bij de makeup heeft gezeten, maar verwacht aub niet dat heel Nederland achter jou aanhobbelt.
Vooral alles maar hypen..
Ik vind haar gezicht al niet mooi (dat zag je ook duidelijk toen ze nog dat rattenkopje had) en bovendien bekijk jij het nu vanaf wat pics. Zoom maareens in en laat ze dan maareens praten.. HEt zal je tegenvallen.Of niet.
Die ziet er veel leuker en spannender uit dan Michaëla.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:39 schreef Poldermodel het volgende:
Ze heeft wel iets weg van Scarlett johansson.
[ afbeelding ]
Helaas nog steeds niet volledig hersteld.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:24 schreef Prism het volgende:
Ik keek ook met verbazing inderdaad.. Best een lekker wijf geworden
[ afbeelding ]
Edit: Sharapova![]()
![]()
![]()
![]()
Dat geldt voor vrijwel alle (bal)sportenquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wel opwindend, maar redt het bij lange na niet bij de mannen.
Sorry, maar ik heb betere gezien.quote:Op maandag 6 april 2009 20:53 schreef Espabilado het volgende:
Vrouwen die mooier worden met de tijd; hoe zeldzaam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |