SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never trade the thrills of living for the security of existence.
Volgens heeft het met allerlei waardeloze 1-2jarige instroom-masters te maken (met vergelijkbaar onzinnige Engelstalige titels) waarbij mensen een universitaire graad cadeau krijgen en enkel geschikt zijn voor functies die op papier interessant klinken, maar waar je eigenlijk verkapt makelaar stofzuigerverkoper bent.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Voor de rest kan het mij mijn reet oxideren of er nou Engelse of Nederlandse termen worden gebruikt. Het heeft trouwens meer met globalisering en internationalisering te maken dan dat men het zo stoer vind klinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of je er bij stil staat, maar bijna zo niet alle masters hebben tegenwoordig een Engelse aanduiding (MSc). Dat heeft nogmaals niets met interessant klinken te maken, maar dat is een geïnternationaliseerde term. Simpel weg omdat termen als Drs. internationaal niet erkend waren. Maar uiteraard mag jij vinden wat je wil.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:49 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Volgens heeft het met allerlei waardeloze 1-2jarige instroom-masters te maken (met vergelijkbaar onzinnige Engelstalige titels) waarbij mensen een universitaire graad cadeau krijgen en enkel geschikt zijn voor functies die op papier interessant klinken, maar waar je eigenlijk verkapt makelaar stofzuigerverkoper bent.
Het ging met niet om de titulatuur, het ging mij om de titel als in de omschrijving van de studie:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er bij stil staat, maar bijna zo niet alle masters hebben tegenwoordig een Engelse aanduiding (MSc). Dat heeft nogmaals niets met interessant klinken te maken, maar dat is een geïnternationaliseerde term. Simpel weg omdat termen als Drs. internationaal niet erkend waren. Maar uiteraard mag jij vinden wat je wil.
Het heeft te maken met een ongefundeerd idee over wetenschap en contractonderzoek op universiteiten waardoor men een wetenschappelijke legitimatie heeft gevonden voor verkapte makelaar functies.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
IDat heeft nogmaals niets met interessant klinken te maken, maar dat is een geïnternationaliseerde term.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:51 schreef squatt3r het volgende:
Ik ben ketenmanagerOh, ik dacht bij de plaatselijke gevangenis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
with moistness klinkt beter johquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:03 schreef Opkloter het volgende:
ik doe Women interactive penetrating studies with nattigheid
Prutsers die linkedin serieus nemen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:27 schreef draaijer het volgende:
Ik ben het met je eens dat er inflatie is wat betreft titels. Bedrijven zeggen er niks van als een lutser die verkoper is zichzelf op linkedin sales manager is gaan noemen.
Die mensen zijn gewoon dieptriest en die zullen zeer zeker tegen een loden deur aanlopen
Ik moet zeggen dat ik daar de waarde dan wel weer zie. Waarom vind je linkedin niks?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Prutsers die linkedin serieus nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |