abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68906849
TS, is er al wat meer bekend?
pi_68926199
Tvp, ben benieuwd hoe dit gaat aflopen..
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:34:23 #153
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_69510320
kickje
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_69510480
lol
pi_69516409
Ze hebben hem 'opgeruimd'...
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:51:55 #156
181031 Boomfluisteraar
Alleen vrouwelijke bomen a.u.b
pi_69517355
tvp...

Vreemd verhaal. Ik kan ook niet zonder 'borgstelling' zo veel opties kopen (gelukkig) .
pi_69535882
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 00:26 schreef Kadooosh het volgende:
Tvp, ben benieuwd hoe dit gaat aflopen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_69855164
TS, is er al wat meer bekend?
pi_70514674
even een update hier....
Ik heb het voorstel van de bank moeten ondertekenen voor 12 juni dat ik akkoord ga met de betaling van 30000 euro en zij de andere helft op zich nemen. zou ik dit niet doen dan moest ik het volledige bedrag terug betalen en als ik dan niet binnen een paar maanden (2) dat terug zou betalen word de deurwaarder ingeschakeld.

Vandaag hebben ze hun deel gestort van het geld... voor het resterende bedrag dat betaald moet worden heb ik aangegeven dit niet te kunnen dus de vordering gaat nu naar de deurwaarder( komen dus extra kosten bij van rond de 5000 euro + dat ik nu een negatieve bkr codering erbij heb gekregen terwijl ik hier bijna vanaf was, dus de einige optie die er nu is is faillessement aanvragen..

Ook mijn spaarrekening die gekoppeld is aan mijn betaalrekening kan ik niet aan komen want dat bedrag word gewoon in mindering gebracht op die 30.000 euro.

Ook heb ik het kifid benaderd, dit is een soort ombudsman maar dan voor financiele instellingen maar deze konden ook niks betekenen...
pi_70515363
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:41 schreef jkoelemeijer het volgende:
even een update hier....
Ik heb het voorstel van de bank moeten ondertekenen voor 12 juni dat ik akkoord ga met de betaling van 30000 euro en zij de andere helft op zich nemen. zou ik dit niet doen dan moest ik het volledige bedrag terug betalen en als ik dan niet binnen een paar maanden (2) dat terug zou betalen word de deurwaarder ingeschakeld.

Vandaag hebben ze hun deel gestort van het geld... voor het resterende bedrag dat betaald moet worden heb ik aangegeven dit niet te kunnen dus de vordering gaat nu naar de deurwaarder( komen dus extra kosten bij van rond de 5000 euro + dat ik nu een negatieve bkr codering erbij heb gekregen terwijl ik hier bijna vanaf was, dus de einige optie die er nu is is faillessement aanvragen..

Ook mijn spaarrekening die gekoppeld is aan mijn betaalrekening kan ik niet aan komen want dat bedrag word gewoon in mindering gebracht op die 30.000 euro.

Ook heb ik het kifid benaderd, dit is een soort ombudsman maar dan voor financiele instellingen maar deze konden ook niks betekenen...
Je wilde het dus uiteindelijk toch maar niet voor de rechter hebben?
Verder, heb je die opties nog kunnen verkopen?
pi_70515554
De opties waren waardeloos afgelopen dezelfde dag nog. Ik kan het toch niet terug betalen dus er zal wel een rechtszaak volgen nog ik heb niks te verliezen verder meer.. de abn amro heeft het nu uit handen gegeven dus zien wel weer verder hoe het loopt.

gr
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:06 schreef DonJames het volgende:

[..]

Je wilde het dus uiteindelijk toch maar niet voor de rechter hebben?
Verder, heb je die opties nog kunnen verkopen?
pi_70515603
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:12 schreef jkoelemeijer het volgende:
De opties waren waardeloos afgelopen dezelfde dag nog. Ik kan het toch niet terug betalen dus er zal wel een rechtszaak volgen nog ik heb niks te verliezen verder meer.. de abn amro heeft het nu uit handen gegeven dus zien wel weer verder hoe het loopt. Alleen het probleem is dat je wel een hele zware bkr notering krijgt als je het op een rechtszaak laat uit komen en je zou de zaak verliezen.Dus ik weet zelf ook nog niet even goed wat te doen.

gr
[..]

pi_70515779
Wel kut voor je dat je nu zo diep in de shit zit.
pi_70515780
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:12 schreef jkoelemeijer het volgende:
De opties waren waardeloos afgelopen dezelfde dag nog. Ik kan het toch niet terug betalen dus er zal wel een rechtszaak volgen nog ik heb niks te verliezen verder meer.. de abn amro heeft het nu uit handen gegeven dus zien wel weer verder hoe het loopt.
gr
Hoezo "er zal nog wel een rechtszaak volgen"? Het idee achter een schikking (wat jij gedaan hebt dus) is dat je juist afziet van een rechtszaak! Waarom heb je geschikt als het er niet mee eens bent?
pi_70515913
Uit angst natuurlijk.
pi_70516192
Dat ik akkoord geef is meer omdat ik onder druk word gezet en eigenlijk geen nee kan zeggen dat zal een rechter ook wel begrijpen, maar omdat ik toch niet kan betalen zal het uiteindelijk toch bij een rechter belanden en dan verder zien of dat deze manier van handelen ook onder de zorgplicht valt van de bank..
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:19 schreef DonJames het volgende:

[..]

Hoezo "er zal nog wel een rechtszaak volgen"? Het idee achter een schikking (wat jij gedaan hebt dus) is dat je juist afziet van een rechtszaak! Waarom heb je geschikt als het er niet mee eens bent?
pi_70516584
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:32 schreef jkoelemeijer het volgende:
Dat ik akkoord geef is meer omdat ik onder druk word gezet en eigenlijk geen nee kan zeggen dat zal een rechter ook wel begrijpen,
Hij zal het misschien wel kunnen begrijpen, maar dat wil zeker niet zeggen dat hij daar ook een uitspraak over gaat doen. Kijk het schikkingsvoorstel nog even na. Daarin zal staan dat je 2 keuzes hebt:
1. Je ziet af van een schikking (en zal de vordering van ABN op jou voor de rechter kunnen aanvechten); of
2. Je schikt de zaak en ziet af van een rechtsgang.
quote:
maar omdat ik toch niet kan betalen zal het uiteindelijk toch bij een rechter belanden en dan verder zien of dat deze manier van handelen ook onder de zorgplicht valt van de bank..
Maar ABN zal bij de rechter niet de vordering betwisten, dat had jij moeten doen! (maar daar is het nu dus te laat voor). Bij de eventuele rechtsgang die jij bedoelt zal de rechter alleen vaststellen dat jij moet betalen, de vordering zelf zal hij niet toetsen. Immers, jij hebt in de schikking zelf verklaart dat jij een schuld hebt van 30k aan ABN.

Verder, een schuld van 30k is behoorlijk wat, maar ook weer niet zó onoverkomelijk.

ik krijg een beetje het idee dat TS zich bedient van struisvogelpolitiek. Als ik maar niks doe gaat het vast vanzelf weer over..
  dinsdag 30 juni 2009 @ 15:46:01 #168
175669 bug_me_not2
Pedicabo ego vos et irrumabo
pi_70516626
quote:
Dat ik akkoord geef is meer omdat ik onder druk word gezet en eigenlijk geen nee kan zeggen dat zal een rechter ook wel begrijpen, maar omdat ik toch niet kan betalen zal het uiteindelijk toch bij een rechter belanden en dan verder zien of dat deze manier van handelen ook onder de zorgplicht valt van de bank..
60000 euro is geen kattepis. Heb je uberhaupt wel met een advocaat hierover gesproken? Het lijkt me dat het niet zo handig is dat je geschikt hebt want daarmee beken je natuurlijk wel indirect schuld...
Door het plaatsen van dit bericht gaat Fok! ermee akkoord dat de algemene voorwaarden van 21-02-2013 niet van toepassing zijn.
pi_70516651
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:32 schreef jkoelemeijer het volgende:
[..]

Ik snap je houding echt totaal niet. Zonder beledigend te willen worden. Je gedraagt je een beetje als een slappe zak.

Nu je heb getekend voor een regeling met de bank heb je eigenlijk de bank in zijn gelijk gesteld. Als je al ooit een kans maakte bij een rechter heb je die nu enorm verziekt voor jezelf

Je hele houding heb ik sowieso niet begrepen in dit topic. Je rommelt wat aan met ombudsmannen en wat losse flodders terwijl je eigenlijk al van af dag één dit samen met een advocaat had moeten uitzoeken.

Je apatische houding is echt tenenkrommend in deze
Profiel opgeheven.
pi_70516812
Hoe kan je nu opties kopen die in een dag waardeloos zijn, geloof er niks van.
Poesje mauw
kom eens gauw
ik heb lek're melk voor jouw
pi_70516879
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:51 schreef HitsigeKater het volgende:
Hoe kan je nu opties kopen die in een dag waardeloos zijn, geloof er niks van.
Hangt van de expiratiedatum af, het zou kunnen.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 15:57:00 #172
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70517023
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:19 schreef DonJames het volgende:

[..]

Hij moet wel binnen de afgesproken termijn met die 30k over de brug komen natuurlijk.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_70517135
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:57 schreef eleusis het volgende:

[..]

Hij moet wel binnen de afgesproken termijn met die 30k over de brug komen natuurlijk.
Nee, dat moet je los van elkaar zien.
pi_70517248
het waren dagopties dus na 16:00 niks meer waard in mijn geval..
ook heb ik een paar advocaten gesproken maar die zagen er geen zaak in omdat een abn amro veel sterker staat en zichzelf helemaal ingedekt heeft. en ik heb niemand anders kunnen vinden die zo een soort gelijke zaak heeft gehad. De ombudsman heeft mij aangeraden het contract te ondertekenen omdat ik anders het volledige bedrag moet terug betalen. Nou dan weet ik zelf ook niet meer wat te doen toch.

Ik moet van de abnamro binnen drie maanden die 30000 betalen ik heb aangegeven dit niet te kunnen dus hebben ze het uit handen gegeven aan de deurwaarder
  dinsdag 30 juni 2009 @ 16:07:59 #175
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70517406
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:59 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nee, dat moet je los van elkaar zien.
De tijd van het inhoudelijk ingaan op de kwestie is toch voorbij aangezien ze hebben geschikt? Dan hoeft er alleen nog maar betaald te worden, maar als dat niet gebeurt staat het de ABN vrij om nakoming te vorderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')