*meldtquote:
vooruit..quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:51 schreef kurk_droog het volgende:
Lis, ik zal niet in en uitlopen. Sorry
Nu jij nog.quote:
willen we ZIENquote:
Hey bio, Je kan niet zeggen dat ik na mijn maandban nog dezelfde ben. Ik ben nu beter en kan ook serieus zijnquote:
Ja, je mag nu naast de chauffeur zitten in het busje. Goed voor jou!quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hey bio, Je kan niet zeggen dat ik na mijn maandban nog dezelfde ben. Ik ben nu beter en kan ook serieus zijn
Geef het maar toe...
Vraag remlof danquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, je mag nu naast de chauffeur zitten in het busje. Goed voor jou!
Ja, zal 'm zo bellen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vraag remlof danHij zal zeggen dat ik nu goed bezig ben.
Je kan tegenwoordig niet buiten op internetquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:57 schreef Hetiszover het volgende:
Wat doen jullie allemaal binnen trouwens
snap ik. kom maar langsquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig niet buiten op internet
Waar woon je?quote:
Je wil toch niet zeggen dat je nu op een terras op je mobiel aan het fokken bent hequote:Op vrijdag 3 april 2009 18:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig niet buiten op internet
Hoog ja?quote:
Duurquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:00 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je nu op een terras op je mobiel aan het fokken bent he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IJsselstein.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
DuurEn anders zou ik dat ook niet doen. Nee, ik lig te bakken in de zon met mijn laptop op schoot.
Duur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
Onderquote:
ik zweef zo boven utrechtquote:
3000 kilometer is me iets te ver.quote:
Ik nietquote:
hihi. bijna.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik had mijn kaart verkeerd omZat ik toch in de buurt
ik weet datquote:
wat, zit je in Italie of wat?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:03 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
3000 kilometer is me iets te ver.
Je houdt het nog tegoed.
[ Bericht 98% gewijzigd door remlof op 03-04-2009 19:05 ]quote:
Nee, ergens in Scandinavië.quote:
Die van Maikuuul is leukerquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:05 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet lachen, elke keer dat ik hem hoor.
Ik ben nieuwsgierigquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:05 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
[ Bericht 98% gewijzigd door remlof op 03-04-2009 19:05 ]
de hele dag buiten zitten is ook teveel van het goede hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:57 schreef Hetiszover het volgende:
Wat doen jullie allemaal binnen trouwens
Hahaquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:05 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet lachen, elke keer dat ik hem hoor.
Wtottheesleyyyy!quote:
Bel de politie!quote:
Nou, doei hequote:Op vrijdag 3 april 2009 18:33 schreef Emimich het volgende:
De PUB-SC is veel leuker dan die van KLB.
Pizza eten?quote:
Hahaha, schijnbaar was je insignificant.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:15 schreef Skaff-a het volgende:
Zie mij ook niet in de kastes staan. Wat een faler die Emimich
Wat een faalhaas eerste klas.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:33 schreef Emimich het volgende:
De PUB-SC is veel leuker dan die van KLB.
Iemand?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:15 schreef Hetiszover het volgende:
- jal0eziie is een ziiekte,, veel beterschap biitchjjs
- Ik H0u Van Me Haterz,, Ze Maken Me Reputatiie H0ger Dan Me Status..
- Wiil Je Het T0ch Pr0beren? K0m Me C0nfronteren,, Ik Heb Al Maanden Ziin 0m Je 0uders Te C0ndoleren..
- Mensen Tegenw0ordiig Spelen Gangster,, D0en Alleen St0er 0p Me MSN Venster.. Draaii Je 0m En Ik Lach Je Uiit.. Dus Bij Deze WUHAHAHAHAHA!!
Paf V0or De Haterz,, Paf V0or De Praterz,, Fuck De R0delaars Met Hun Fuckiing Verhaaltjjs..
V0lg Je Me 0f V0lg Je Me Niiet,, Als Je Me V0lgt V0lg Je De Gevl0gen Vriiend..
- Praatjjs Vullen Geen Gaatjjs Dus Breng Diie BlaBlatjjs Naar Je Eiigen Domme Maatjjs.. Ik Heb Je N0oiit Gem0gen,, Zeii Ik Van Wel Dan Heb Ik Kk Hard Gel0gen..
- Ik Zweer 0p Mijn Graf,, Diit Spel Maak Ik Af,, De Pijn Diie Ik Niiet Weg Kan Sp0elen,, Krijg Jij 100x Harder Te V0elen!!
- K0ntenliikkers Gaan Tegenw0ordiig N0g Diieper Dan Zetpiillen..
= Ik Heb Geen WC-Papiier N0diig.. Heb Gen0eg Biillenliikkers..
- Jal0eziie Is Een Ziinl0ze Em0tiie Biitch!!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:16 schreef Hetiszover het volgende:
Wat een faalhaas eerste klas.
Of jij bent je oog voor kwaliteit verlorenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hahaha, schijnbaar was je insignificant.
ik dacht dat liiszle was gestopt met cu2quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:15 schreef Hetiszover het volgende:
- jal0eziie is een ziiekte,, veel beterschap biitchjjs
- Ik H0u Van Me Haterz,, Ze Maken Me Reputatiie H0ger Dan Me Status..
- Wiil Je Het T0ch Pr0beren? K0m Me C0nfronteren,, Ik Heb Al Maanden Ziin 0m Je 0uders Te C0ndoleren..
- Mensen Tegenw0ordiig Spelen Gangster,, D0en Alleen St0er 0p Me MSN Venster.. Draaii Je 0m En Ik Lach Je Uiit.. Dus Bij Deze WUHAHAHAHAHA!!
Paf V0or De Haterz,, Paf V0or De Praterz,, Fuck De R0delaars Met Hun Fuckiing Verhaaltjjs..
V0lg Je Me 0f V0lg Je Me Niiet,, Als Je Me V0lgt V0lg Je De Gevl0gen Vriiend..
- Praatjjs Vullen Geen Gaatjjs Dus Breng Diie BlaBlatjjs Naar Je Eiigen Domme Maatjjs.. Ik Heb Je N0oiit Gem0gen,, Zeii Ik Van Wel Dan Heb Ik Kk Hard Gel0gen..
- Ik Zweer 0p Mijn Graf,, Diit Spel Maak Ik Af,, De Pijn Diie Ik Niiet Weg Kan Sp0elen,, Krijg Jij 100x Harder Te V0elen!!
- K0ntenliikkers Gaan Tegenw0ordiig N0g Diieper Dan Zetpiillen..
= Ik Heb Geen WC-Papiier N0diig.. Heb Gen0eg Biillenliikkers..
- Jal0eziie Is Een Ziinl0ze Em0tiie Biitch!!
Kaste 1:quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:18 schreef BobbyB het volgende:
Krijgen we dadelijk de PUB Kaste. Heb nu al medelijden met ze.
Ik twijfel nog.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:18 schreef Skaff-a het volgende:
Of jij bent je oog voor kwaliteit verloren
zou ik er nog bijhoren daar ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:18 schreef BobbyB het volgende:
Die is inderdaad op komst.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:18 schreef BobbyB het volgende:
Hahahaha, je lijkt Emmimich welquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kaste 1:
Iedereen, want iedereen is liev![]()
![]()
Kaste 2:
Alle KLB bazen (lees: sukkels) hihihihi
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kaste 1:
![]()
Kaste 2:
ja. blijkbaar is mn schaduwaccount ontdektquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik dacht dat liiszle was gestopt met cu2
Alleen als je een foto met een sultanapop die je haar op eet in je fobo zet.quote:
Kusje, kopje, kroelkroel.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:19 schreef Florian_ het volgende:
Kaste 1:
![]()
Kaste 2:
Jij valt overal tussen wal en schip nu.quote:
Hmmm, persoonlijk vind ik dat ik in kaste 1 hoor. Maar het is jou kaste indeling dus denk gerust nog even na over het feit of het kaste 1 of 2 wordquote:
ja. kut dit zeg.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:22 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij valt overal tussen wal en schip nu.
neuh. mij te kut.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen als je een foto met een sultanapop die je haar op eet in je fobo zet.
Inderdaad, de overgang van PUB naar KLB is niet erg goed getimed, liiszle.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:22 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, de overgang van PUB naar KLB is niet erg goed getimed, liiszle.
Inderdaad, je had beter kunnen wachten totdat de kaste van Emimich weer was vergeten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, de overgang van PUB naar KLB is niet erg goed getimed, liiszle.
Het begint met ambitie.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:23 schreef Skaff-a het volgende:
Hmmm, persoonlijk vind ik dat ik in kaste 1 hoor. Maar het is jou kaste indeling dus denk gerust nog even na over het feit of het kaste 1 of 2 word
In het dagelijkse leven noem je zo iemand een Marokkaan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:22 schreef Hetiszover het volgende:
Het zit diep.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
Alleen als je een foto met een sultanapop die je haar op eet in je fobo zet.
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:26 schreef Emimich het volgende:
[..]
In het dagelijkse leven noem je zo iemand een Marokkaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zit diep, Emi?quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mensen, ik ga u allen verlaten voor het bier*
Een fijne avond nog.Peace bro!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hou 'm hard he!Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
Yup. Nog ff genieten, want morgen schijnt het hier te gaan regenen.quote:
Je kan je ei vast wel kwijt bij krentenbol.quote:
ik neem het mee voor de volgende keerquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:25 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Inderdaad, je had beter kunnen wachten totdat de kaste van Emimich weer was vergeten.
Sinds Emi in PUB zit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Wie?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:31 schreef Emimich het volgende:
Ms. Harpoon zit trouwens in dat PUB-SC-topic.
REN, REN! voordat het te laat isquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:31 schreef Emimich het volgende:
Ms. Harpoon zit trouwens in dat PUB-SC-topic.
ehm. sinds ik weg ben uit Pubquote:
ik kom hier alleen voor jouquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Sinds wij stoerder zijn dan die pubers van de PUB SC
Logischquote:
Oh, dan weet ik genoeg denk ikquote:
correct! u heeft zojuist een toegangsbewijs gewonnen tot kaste 6quote:
phatte shit.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
correct! u heeft zojuist een toegangsbewijs gewonnen tot kaste 6
hUHUHUHUHquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:37 schreef Florian_ het volgende:
Hyman heeft "Very High" met Juicyhil op Last.FM.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:37 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Schijnbaar. Toen ik het hoorde ging ik ook maar even een kijkje nemen.
Als je nou even het woordje 'faal' voor baas zet wel ja.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
hUHUHUHUH
Ik ben wel een keiharde baas.
Ik heb het ook volgens mij.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:38 schreef Hyman het volgende:
Ohja, en ik ben zeker niet de enige die dat heeft.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je nou even het woordje 'faal' voor baas zet wel ja.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:35 schreef Syb-rund. het volgende:
correct! u heeft zojuist een toegangsbewijs gewonnen tot kaste 6
dan moet ik maar gaan. danvolgen ze vastquote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:37 schreef Florian_ het volgende:
Hyman heeft "Very High" met Juicyhil op Last.FM.
Als ik een penis zou hebben: Jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:42 schreef Emimich het volgende:
KLB-dilemma: zou je je laten pijpen door Lauriette?
Klinkt wel als een lekkere combo ja.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
Tijd voor een wijntje, en wat paasschuimpjesover smaakloze combinaties gesproken
..
Fijne avond allemaal!
Neh, dat is ook weer zo saai.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
dan moet ik maar gaan. danvolgen ze vast
Neequote:Op vrijdag 3 april 2009 19:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
dan moet ik maar gaan. danvolgen ze vast
Ik snap hem niet?Laat maarquote:
Daag!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
Tijd voor een wijntje, en wat paasschuimpjesover smaakloze combinaties gesproken
..
Fijne avond allemaal!
De tijden van de Bazen-SC zijn nu echt ver achter ons.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:42 schreef Emimich het volgende:
Ja hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:42 schreef Emimich het volgende:
Ja ik zal er vast oprecht van genieten om iemand vol passie aan mijn voorbinddildo te zien zuigen.quote:
Ja, het duurde ff voordat het kwartje vielquote:
Chubbyquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
Achja, dikke chicks hebben ook weer dikke tieten etc. Elk nadeel heeft zn voordeel!
quote:
De dames zijn al weer weg hoor.quote:
quote:
ik blijfquote:
Vadsig is zo'n mooi woord.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
Chubby klinkt schattiggewoon vet is veel confronterender.
quote:
Aha.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:50 schreef Hyman het volgende:
EUj, ik ben hier al veel eerder geweest.
Dudequote:
Jaquote:
Van die vrouwen die overhellen!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
Neukteugels kunnen bestmaar dan met een slanke taille erboven
Dit is KLB. Wij kennen geen genade.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
Jamaar ik probeer altijd lief te zijn voor dikke mensen, ze hebben het vast al moeilijk genoeg.
Ik bedoel, als je niet door een deur past enzo
Dag BT!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een leven aan het leiden denk ik.
En dat ga ik nu ook echt doenciaooo
!
Als ik een hele strakke broek aantrek en ik buig naar achteren dan doen mijn lovehandles dat ook.quote:
Inderdaad. En als KLBer moet je daar tegen kunnen.quote:
Pics?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik een hele strakke broek aantrek en ik buig naar achteren dan doen mijn lovehandles dat ook.
Maar over het algemeen gelukkig niet.
Waaauwquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:54 schreef Hyman het volgende:
[KLB Bagger SC #255] 14.gif
Kijk!
Mijn eerste post in KLB SC
Dude, die picquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:54 schreef Hyman het volgende:
Kijk!
O ja klikte ik nu ff op.quote:
Iewl.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:54 schreef Hyman het volgende:
Kijk!
Laat me raden: een tuinhek?quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:02 schreef Lauriette91 het volgende:
http://www.ongein.nl/video-irritante-printer-9671.aspx
Wat is het dan?quote:
Zeg het, anders krijg je geen eten meer.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:02 schreef Lauriette91 het volgende:
http://www.ongein.nl/video-irritante-printer-9671.aspx
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:11 schreef Daniane het volgende:
http://www.ongein.nl/video-nieuwe-alcohol-controle-9696.aspx
Duuuuuuuuuuuuude.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:54 schreef Hyman het volgende:
Kijk!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:13 schreef Syb-rund. het volgende:
ik kom er nu pas achter dat deze hele reeks voortgekomen is uit de dat plaatjesjosti topic
- dequote:
Je mag me aanraken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:25 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
- de
o wowie, jij post sinds het 2de topic al mee
handtekening!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:11 schreef Daniane het volgende:
http://www.ongein.nl/video-nieuwe-alcohol-controle-9696.aspx
is dat het gedoe waar hulk hogan ooit aan meedeed?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Overmorgen is de 25th anniversary of Wrestlemania![]()
Waar hij mee begon jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
is dat het gedoe waar hulk hogan ooit aan meedeed?
linkje(s) ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waar hij mee begon ja
Is echt fucking vet, ik volg het nu al een aantal maanden, de beste soap ter wereld!!
Nu welquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:41 schreef Syb-rund. het volgende:
ah cool, meer volk
zijn jullie al klaar met de tentamens?
Kotsballen?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:14 schreef Zotheid het volgende:
Dat korsballen topic is wel mieters zeg!
De wielen van de scootmobiel van tante truus zijn zojuist gepasseerd.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
Deeeeeeeee wielen van de bus gaan rond en rond
Joah. Hij zou nog een keer PMen omdat z'n boeken waarschijnlijk ergens anders liggen oid.quote:
Eeeeeen de spaken van de wielen van de velgen van de banden van de remmen van de ketting van de trapper van de bagagedrager van Piet van pa, zijn zojuist gepasseerd.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
De wielen van de scootmobiel van tante truus zijn zojuist gepasseerd.
90 eu voor een boek.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:20 schreef Marurk het volgende:
Oh, bij mij zei die dat hij vanmiddag de gegevens zou mailen, aangezien het geld overgemaakt zou moeten worden naar de rekening van zijn huisgenote die nu niet thuis was, o.i.d.
Oh ja, en hij wil liever niet splitten zegt ie.Hij wil de 90 euro in een keer hebben.
Jaquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:19 schreef Syb-rund. het volgende:
whehe zijn jullie nog steeds bezig met die boeken
Kakkers zijn vaak ook strontvervelend. Arrogant volk.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:14 schreef Zotheid het volgende:
Dat korsballen topic is wel mieters zeg!
quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eeeeeen de spaken van de wielen van de velgen van de banden van de remmen van de ketting van de trapper van de bagagedrager van Piet van pa, zijn zojuist gepasseerd.
Heb geen zusje.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
Daar koop ik je moeder EN je zusje van.
Dat ben ik ook. En toch doe je aardig tegen me.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kakkers zijn vaak ook strontvervelend. Arrogant volk.![]()
Naar alle waarschijnlijkheid gaat het ook nog een behoorlijke tijd kosten.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:19 schreef Syb-rund. het volgende:
whehe zijn jullie nog steeds bezig met die boeken
Vaag, ik kreeg volgens mij zijn eigen rekening...quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:20 schreef Marurk het volgende:
Oh, bij mij zei die dat hij vanmiddag de gegevens zou mailen, aangezien het geld overgemaakt zou moeten worden naar de rekening van zijn huisgenote die nu niet thuis was, o.i.d.
Oh ja, en hij wil liever niet splitten zegt ie.Hij wil de 90 euro in een keer hebben.
Ik heb hier boeken die honderden euro's kosten.quote:
WAD DE FACKD?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb hier boeken die honderden euro's kosten.
Ik ook.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:26 schreef Marurk het volgende:
Ik zit er serieus aan te denken om van de koop af te zien.![]()
Dan maar 40 euri's meer.
quote:
Anatomieboeken. Psychiatrie en nog een zwets.quote:
Deed jij nou MBO?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:23 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb hier boeken die honderden euro's kosten.
Neee.quote:
Nah, jij bent niet echt arrogant.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat ben ik ook. En toch doe je aardig tegen me.
Ik doe UNIquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:33 schreef Zotheid het volgende:
Tevens: falers die mbo/hbo/wo met hoofdletters spellen. Paupers!
Moet dat niet dan.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tevens: falers die mbo/hbo/wo met hoofdletters spellen. Paupers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |