Onder andere. Ze was geen speeltje hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Door het speeltje waar je niet aan mocht zitten of door de hoeveelheid informatie enz?
Valt wel mee hoor, het kan veel slechterquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij is slecht, ik weet het...
OP komt
Ik 'pak' hier helemaal niemandquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat nog steeds betekent dat Air gelijk had met zijn opmerking
Nee dat zal je verbazen. Ben erin getraind, dus dat aspect heb ik aardig onder de kniequote:Op vrijdag 3 april 2009 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vriendin besodemieteren is mentaal inderdaad erg zwaar.
Je wordt altijd gepakt door iemand.quote:
dat zei hij nietquote:
ik zal het alvast zeggen: ik sta morgenavond niet bij je aan de deurquote:
Dat is toch iedereen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee dat zal je verbazen. Ben erin getraind, dus dat aspect heb ik aardig onder de knie.
is goedquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zal het alvast zeggen: ik sta morgenavond niet bij je aan de deur
quote:
Iedereen is getraind in zn vriendin te belazeren? Duidelijk Tijnquote:
Lit welquote:
Vooral jij Joey.. Jij dat dat dagelijks natuurlijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Iedereen is getraind in zn vriendin te belazeren? Duidelijk Tijn.
Het ging toch over vreemdgaan in gedachten?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Iedereen is getraind in zn vriendin te belazeren? Duidelijk Tijn.
Ik wil je best insoppen hoor als je mij laat soppenquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:08 schreef AirwiN het volgende:
Bij gebrek aan een Tally ga ik toch maar ff douchen!
ja weekendquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
er ging iets mis in de OP
En O, wat ben ik blij dat ik weekend heb
Niet mooi genoeg nu dan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lekker belangrijk die OP.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedoel dat er bij mij iets verkeerd ging, jij hebt m gefixtquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet mooi genoeg nu dan?
Of nee er moeten nog lijstjes in
Ja, vind je dat gek? Ik lag vorige week maandag nog op de snijtafel van de chirurgijnquote:
quote:
Als je me niet van die dingen op de hoogte houdt, weet ik toch neits!!!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, vind je dat gek? Ik lag vorige week maandag nog op de snijtafel van de chirurgijn!
Redelijk! Ik verga niet meer van de pijn. De pijn is nu dragelijk (met pijnstillers dat wel)! Waarom ben je dan niet online?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je me niet van die dingen op de hoogte houdt, weet ik toch neits!!!!
Hoe is het nu?
uiteraardquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Vooral jij Joey.. Jij dat dat dagelijks natuurlijk
Waar ben je aan geopereerd?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, vind je dat gek? Ik lag vorige week maandag nog op de snijtafel van de chirurgijn!
Als het in gedachten is, dan is het al geen vreemdgaan te noemen. Geen woorden, maar dadenquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het ging toch over vreemdgaan in gedachten?
Nu pas.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:18 schreef DR34M3R het volgende:
Ook hier staat het weekend op het punt van beginnen.
Het zonnetje in!
Aan mijn buikwand/spieren. Er waren zenuwen klem komen te zitten bij mijn vorige operatie!quote:
Ik kan heul niet vreemdgaan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als het in gedachten is, dan is het al geen vreemdgaan te noemen. Geen woorden, maar daden.
Vervelend.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aan mijn buikwand/spieren. Er waren zenuwen klem komen te zitten bij mijn vorige operatie!
Dat is meteen DE reden om een vriendin te nemen.quote:
is dat moeilijk doen niet juist wel vrouw-zijn?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben zooo geen vrouw trouwens
Ik haaat tasjes en zou het liefst helemaal niks meenemen, maar ja, dat moet he
En nu zit ik de hele tijd te bedenken wat ik thuis kan laten liggen zodat ik geen grotere tas hoef te pakken dan ik nu heb.
Ik heb wel 1 keer een heel leuk rusgzakje gehad, dat was van plastic glim-lak-spul en zag eruit als een verftube
Maar die zijn nergens meer te krijgen en bovendien krijg ik daar mn laarzen nooit in gepropt
Geen laarzen meenemen is zeker geen optie?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben zooo geen vrouw trouwens
Ik haaat tasjes en zou het liefst helemaal niks meenemen, maar ja, dat moet he
En nu zit ik de hele tijd te bedenken wat ik thuis kan laten liggen zodat ik geen grotere tas hoef te pakken dan ik nu heb.
Ik heb wel 1 keer een heel leuk rusgzakje gehad, dat was van plastic glim-lak-spul en zag eruit als een verftube
Maar die zijn nergens meer te krijgen en bovendien krijg ik daar mn laarzen nooit in gepropt
Omdat ik wil gaan zodra ik mijn tas ingericht heb.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Redelijk! Ik verga niet meer van de pijn. De pijn is nu dragelijk (met pijnstillers dat wel)! Waarom ben je dan niet online?
Ik ga gelijk op zoek.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is meteen DE reden om een vriendin te nemen.
geniet ervan... ik heb me schouders verbrand vandaagquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:18 schreef DR34M3R het volgende:
Ook hier staat het weekend op het punt van beginnen.
Het zonnetje in!
Moeilijk doen is wel vrouw-zijn, maar een hekel m=hebben aan tasjes nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is dat moeilijk doen niet juist wel vrouw-zijn?
stel je niet aan, pak een vuilniszak, flikker er alles in en stap op die trein
De kansen nemen ook flink toe met dit weer. Voorjaar. Vrouwtjes willen gaan parenquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen laarzen meenemen is zeker geen optie?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De kansen nemen ook flink toe met dit weer. Voorjaar. Vrouwtjes willen gaan paren.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Want je wil na het weekend teruglezen?
Dat is mooi.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De kansen nemen ook flink toe met dit weer. Voorjaar. Vrouwtjes willen gaan paren.
Kan je die laarzen niet aan doen en dan andere schoeisel meenemen?quote:
Dat ben ik.quote:
dat maakt qua ruimte niets uit, heb mn pumps aan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is mooi.![]()
[..]
Kan je die laarzen niet aan doen en dan andere schoeisel meenemen?
Ja bedankt!quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vervelend.![]()
Ik hoop dat je snel hersteld.
Je moet gewoon gaan leven naar sig van Cue.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat maakt qua ruimte niets uit, heb mn pumps aan.
De laarzen zijn oprolbaar
Misschien kunnen we wat regelenquote:
Sterkte en beterschap.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja bedankt!Maar dat zit er niet meer in helaas!
Ok duidelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent een lieve jongen.
[..]
Is niet nodig.
Ja, ik ben een taaie! Volgens de anesthesioloog had ik genoeg verdoving gehad om een heel elftal in slaap te laten sukkelen en ik lag nog steeds in mijn bedje te stuiteren van de pijn.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Na die operatie en dan dit zeggen, komt wel sterk over.
Whehe...quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet gewoon gaan leven naar sig van Cue.
Iets moet niet mooi zijn maar praktisch.
Ja dat is het voordeel aan het mooie weer!quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:41 schreef Feitosa het volgende:
Zo , net terug van de stad. Loopt weer erg veel lekkers rond.
Thxquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:41 schreef Feitosa het volgende:
Zo , net terug van de stad. Loopt weer erg veel lekkers rond.
Maar om nog even terug te komen op het msn voorstel van woensdag. Was dat een subtiele verwijzing naar webcam?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Whehe...
Ik houd meer van mooi, als ik kikkers ga kijken
Bovendien mag ik al vaak genoeg praktisch doen! En ik heb al een grotere tas gepakt, is ook minder mooi, meer praktisch...
Dankjequote:Op vrijdag 3 april 2009 17:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent een lieve jongen.
[..]
Is niet nodig.
Ik doe niet aan webcamquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar om nog even terug te komen op het msn voorstel van woensdag. Was dat een subtiele verwijzing naar webcam?
Oke ik snap het.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Whehe...
Ik houd meer van mooi, als ik kikkers ga kijken
Bovendien mag ik al vaak genoeg praktisch doen! En ik heb al een grotere tas gepakt, is ook minder mooi, meer praktisch...
Niet?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet erg subtiel
WHEHEHEHEquote:
Ik heb grote zakken. Genoeg plaatsquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WHEHEHEHEjij hebt Kwaak echt nog niet gezien!!!! anders zou je hem echt niet in je zak willen
die scheurt aan alle kanten uit!
Explain yourself.quote:
Neuh, je bent een beetje triest bezig wat mij betreft, dus daar ga ik ook niet verder op in. Zo maar eens terrasjes gaan plunderenquote:
Hoe kom je eigenlijk in jouw zak terecht?quote:
Ligt het aan mij of is men hier niet zo aardig tegen elkaar?quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, je bent een beetje triest bezig wat mij betreft, dus daar ga ik ook niet verder op in. Zo maar eens terrasjes gaan plunderen
Ik ben heeeeeeeeel lief! uitzonderingen daar gelatenquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is men hier niet zo aardig tegen elkaar?
Ik ook, ik ook!quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, je bent een beetje triest bezig wat mij betreft, dus daar ga ik ook niet verder op in. Zo maar eens terrasjes gaan plunderen
Ik ook, ik ook!quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben heeeeeeeeel lief! uitzonderingen daar gelatenEn soms... kom je zo een moment tegen, juiste persoon, juiste tijd, juiste plaats en ik ben eens wat minder lief
mafkees geloof ikquote:
Nee hoor het valt reuze mee.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja ik snap al dit gedoe niet zo. Er was hier ook wat aan de gang waar die een mod mot had met weet ik veel wie?quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben heeeeeeeeel lief! uitzonderingen daar gelatenEn soms... kom je zo een moment tegen, juiste persoon, juiste tijd, juiste plaats en ik ben eens wat minder lief
er zijn er maar 2 waar ik niet aardig voor ben op dit forum dus dat valt best meequote:Op vrijdag 3 april 2009 18:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mij pak je gewoon kei hard op mn bek!quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
er zijn er maar 2 waar ik niet aardig voor ben op dit forum dus dat valt best mee
Weet ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Thnx!dat is zooooooooooooo een lief compliment!
Whehequote:Op vrijdag 3 april 2009 18:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weet ik
Niet iedereen krijgt dat compliment dan ook van me
Ik vind dat toch zooooo toevallig hè? Daar ook al?quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehemaar niet iedereen wordt dan ook gebeld met de mededeling dat het weekend is
Waarom niet? Of ben je single omdat je vriendin is overleden?quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:11 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Ben dus sinds woensdag ook weer single.. is het dan gepast om vanavond op stap nieuwe contacten met dames te mogen onderleggen?
Dacht dus van wel hehe..
Ligt eraan waarom het uit gegaan is, hoe lang de relatie geduurd heeft et cetera. Is je ex een beetje een lekker ding? Ik bedoel jij hebt er nu toch niets meerquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:11 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Ben dus sinds woensdag ook weer single.. is het dan gepast om vanavond op stap nieuwe contacten met dames te mogen onderleggen?
Dacht dus van wel hehe..
Dat ligt eraan, was het vrijwillig of niet?quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:11 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Dacht dus van wel hehe..
MNR!quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:13 schreef DR34M3R het volgende:
Waarom niet? Of ben je single omdat je vriendin is overleden?
Een goede rel van tijd tot tijd houdt het spannend hier op Fok!quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja ik snap al dit gedoe niet zo. Er was hier ook wat aan de gang waar die een mod mot had met weet ik veel wie?
Mensen noemen het vaak een rel terwijl het vaak even twee stieren zijn die tegenover elkaar staan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:17 schreef tijnbrein het volgende:
Een goede rel van tijd tot tijd houdt het spannend hier op Fok!
Nou, mijn nieuwe tandarts is echt een leuke vent!quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is altijd lente in de ogen...:d
whiehie!
Hahahatssie. Ja het is weer lente.quote:
Ik heb breiwedstrijden gezien die spannender zijn dan goede rellen op FOK!quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:17 schreef tijnbrein het volgende:
Een goede rel van tijd tot tijd houdt het spannend hier op Fok!
Stieren? Twee magere haantjes eerderquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Mensen noemen het vaak een rel terwijl het vaak even twee stieren zijn die tegenover elkaar staan.
Realiseer je wel dat je daarmee de kans verkleint dat je er binnenkort weer naartoe moet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:19 schreef MNR het volgende:
Nou, mijn nieuwe tandarts is echt een leuke vent!
Ik heb deze keer wel goed naar zijn advies geluisterd. Gewoon omdat ie... leuk is!!
Dat is waar. Maar ik heb over echte rellen. SHEgate bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Mensen noemen het vaak een rel terwijl het vaak even twee stieren zijn die tegenover elkaar staan.
Meisje belooft naakfoto's. Meisje krabbelt terug. Tien rukkertjes over de zeik. Poeh poeh...quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:21 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is waar. Maar ik heb over echte rellen. SHEgate bijvoorbeeld.
Sommige mensen hebben gewoon geen leven en daarom doen ze dat soort dingen hier op FOK!quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb breiwedstrijden gezien die spannender zijn dan goede rellen op FOK!Mensen die zich druk maken om iets wat op een openbaar forum wordt gezegd.
Hadden die rukkertjes daar niet voor betaald of zoiets?quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meisje belooft naakfoto's. Meisje krabbelt terug. Tien rukkertjes over de zeik. Poeh poeh...
Het is een leuke spontane vent, ik heb een veel leukere, spontanere vent op t oogquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Realiseer je wel dat je daarmee de kans verkleint dat je er binnenkort weer naartoe moet.
Het was inderdaad een hoop gebakkenlucht. Maar wel leuk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meisje belooft naakfoto's. Meisje krabbelt terug. Tien rukkertjes over de zeik. Poeh poeh...
Oe! je hebt mij gezien?!quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is een leuke spontane vent, ik heb een veel leukere, spontanere vent op t oog
Enne... it's all about motivation
Ook dat stelt weinig voor. Respect voor het ruggengraat dat Fok! hier toont!quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik heb over echte rellen. SHEgate bijvoorbeeld.
Iemand van hier?quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is een leuke spontane vent, ik heb een veel leukere, spontanere vent op t oog
Enne... it's all about motivation
* schopt *quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
er zijn er maar 2 waar ik niet aardig voor ben op dit forum dus dat valt best mee
ik hou van snoepjesquote:
Geen wonder dat je single bent met dit soort opmerkingen hahaquote:
Dat is niet meer dan logisch dat Fok! hier voet bij stuk houdt. Verder zijn zulke dingen bijvoorbaat al kansloos.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Ook dat stelt weinig voor. Respect voor het ruggengraat dat Fok! hier toont!
Vanavond heb ik hele andere plannenquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whaha!whoehoe! Maak me gek!
![]()
vanavond?!
Precies! Je snapt hetquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is niet meer dan logisch dat Fok! hier voet bij stuk houdt. Verder zijn zulke dingen bijvoorbaat al kansloos.
Ja en nee. Ze hebben betaald voor een goed doel. Zij heeft beloofd bij de overschrijding van een x bedrag naaktfoto's te laten maken voor de mensen die betaald hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hadden die rukkertjes daar niet voor betaald of zoiets?
Za hadden van mijlen ver toch al kunnen zien aankomen dat die dingen er nooit zouden komen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is niet meer dan logisch dat Fok! hier voet bij stuk houdt. Verder zijn zulke dingen bijvoorbaat al kansloos.
Tjaquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja en nee. Ze hebben betaald voor een goed doel. Zij heeft beloofd bij de overschrijding van een x bedrag naaktfoto's te laten maken voor de mensen die betaald hebben.
Een permban op eigen verzoek...quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
En waar is die SHE nu dan? Persona non grata?
Ja, dat lijkt me wel verstandig ja!quote:
Ja, dat is haar eigen schuld. Niet alleen van wegen die foto's. Meer vanwege dat andere gedoe.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja
1) Beloven dat je naaktfoto's laat maken indien bedrag X bereikt wordt![]()
2) Niet nakomen van afspraak, zie 1)
3) Betalen aan een goed doel voor wat naaktfoto's![]()
En waar is die SHE nu dan? Persona non grata?
kansloos ben ik he!quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen wonder dat je single bent met dit soort opmerkingen haha
Ze hebben meer dan 10k opgehaald. Ik heb geen idee hoeveel mensen enkel en alleen voor de foto's hebben gedoneerd. Die hadden, net als ik, ook gewoon kunnen wachten tot ze onderling verspreid zouden worden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:31 schreef S95Sedan het volgende:
10k hadden ze toch opgehaald met die dingen?
Ik wou zeggenquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze hebben meer dan 10k opgehaald. Ik heb geen idee hoeveel mensen enkel en alleen voor de foto's hebben gedoneerd. Die hadden, net als ik, ook gewoon kunnen wachten tot ze onderling verspreid zouden worden.
He jasses, je klinkt als iemand die zijn eigen zilte hollandsche garnaal aan het doppen is voor de spiegel!quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
kansloos ben ik he!ik vind mezelf zo cute!
zo maar eens een zwengel aan henky geven ja!quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
He jasses, je klinkt als iemand die zijn eigen zilte hollandsche garnaal aan het doppen is voor de spiegel!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zo maar eens een zwengel aan henky geven ja!
Ben je ook hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
kansloos ben ik he!ik vind mezelf zo cute!
Kan jij dan niet even henky aanzwengelen?quote:
Thanks! Jij ook Dreamertje, gek wijffie, fantastische vrouwquote:
Echt he! geweldige dame is ze!quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Thanks! Jij ook Dreamertje, gek wijffie, fantastische vrouw![]()
Nee, krijg visite. Niet dat ik henky anders wel aan zou zwengelen voor snuit overigens..quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan jij dan niet even henky aanzwengelen?
Das ook niet lief van je!quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, krijg visite. Niet dat ik henky anders wel aan zou zwengelen voor snuit overigens..
sorry snuit
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Thanks! Jij ook Dreamertje, gek wijffie, fantastische vrouw![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt he! geweldige dame is ze!
Dat weet ik!quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, krijg visite. Niet dat ik henky anders wel aan zou zwengelen voor snuit overigens..
sorry snuit
Jawel hoor, ik weet wat ik aan hem heb, en hij weet wat hij aan mij heeft. En was jij het niet die zei dat we hier niet lief zijn voor elkaar? Kijk hierboven eens!quote:
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat weet ik!Wij zijn gewoon te leuk zo samen als het nu is!
Daar moeten we geen henk tussen laten komen!
En niemand die denkt aan het lot van kleine Henky?quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik weet wat ik aan hem heb, en hij weet wat hij aan mij heeft. En was jij het niet die zei dat we hier niet lief zijn voor elkaar? Kijk hierboven eens!
Jij toch?quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En niemand die denkt aan het lot van kleine Henky?
Wat is er loos?quote:
Soms heb je dat.quote:
En terechtquote:
Dan kijk naar buiten en denk:quote:
Jij ging winkelen gekske!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En terecht
[..]
Dan kijk naar buiten en denk:
Hups gezellig met me mee![]()
Heb net mijn boodschappen gehaald. Bedacht me dat dat nu zou moeten, dat de kids anders .. . shit. Wat vergeten.. niets hebben voor school maandag.quote:
Ik was alweer terug.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik l;as net dat je ging
* eruit schopt *
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb net mijn boodschappen gehaald. Bedacht me dat dat nu zou moeten, dat de kids anders .. . shit. Wat vergeten.. niets hebben voor school maandag.
vlug dan, nog eentje:quote:
maar natuurlijk!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh oh oh... je was zeker met je bolletje bij mij het zomerse weer!
Hier, hitsige mannen die veel te oud zijn, maar toch!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
vlug dan, nog eentje:
[..]
maar natuurlijk!
Rok aan, shirt, en dansen maar op de straat
net als dat je in de file hard aan eht zingen bent en op je stuur aan het trommelen! ik snap dat niet hoor, is toch juist leuk! ik moet erom lachen!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:33 schreef DR34M3R het volgende:
Waarom kijkt iedereen je zo gek aan als je op straat of in de winkel loopt te zingen?
Wij begrijpen elkaar!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
net als dat je in de file hard aan eht zingen bent en op je stuur aan het trommelen! ik snap dat niet hoor, is toch juist leuk! ik moet erom lachen!!
"Oh daar heb je weer zo'n half zachte"quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:33 schreef DR34M3R het volgende:
Waarom kijkt iedereen je zo gek aan als je op straat of in de winkel loopt te zingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je! Eerst maar eens douchenquote:
Gek hè, 2 uur gefietst vandaagquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je stinkt wel een beetje ja! hoe laat moet je vanavond?
Oooooooooh, vers zweet stinkt niet! dus zo erg is het niet! en half 10 spannend! succes!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gek hè, 2 uur gefietst vandaag![]()
Half 10!
Ik weet wel een remedie tegen hoofdpijn.quote:
Wanneer wordt vers zweet oud zweet?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooooooooh, vers zweet stinkt niet! dus zo erg is het niet! en half 10 spannend! succes!
Maakt toch niet uit met sexenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooooooooh, vers zweet stinkt niet! dus zo erg is het niet! en half 10 spannend! succes!
Die ken ik ook beter dan jijquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet wel een remedie tegen hoofdpijn.
Ja en dan daarna 10x zo erg terugkomen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet wel een remedie tegen hoofdpijn.
Die manier ken ik dan weer niet beterquote:
Misschien ben ik wel een natuurlijk talent.quote:
Dat leer je snel genoeg.quote:
Ik hoef het niet te leren, maar ik overtref toch geen enkele man daarmeequote:
Niet van het een of ander, maar onzekere mensen vallen meestal nogal tegenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een natuurlijk talent.
Mwah, die zachte vrouwenhand voegt toch wel een extra dimensie toequote:Op vrijdag 3 april 2009 19:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te leren, maar ik overtref toch geen enkele man daarmee
Waarom dat zo?quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:00 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Niet van het een of ander, maar onzekere mensen vallen meestal nogal tegen
Dat is waar.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is weer een beetjequote:Op vrijdag 3 april 2009 19:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met de juiste partner zal dat best wel meevallen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:00 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Niet van het een of ander, maar onzekere mensen vallen meestal nogal tegen
Mwa, misschien de eerste keer maar dat went ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:02 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat die nogal passief zijn.
Dat veranderd snel genoeg.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:02 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat die nogal passief zijn.
Ja maar toch, het is anders. Misschien dat ze na een tijdje zekerder worden, dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, misschien de eerste keer maar dat went ook natuurlijk.
Evengoed is het ook wennen en elkaar aanvoelen in het beging met dat soort dingen en dat heeft meestal gewoon wat tijd nodigquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja maar toch, het is anders. Misschien dat ze na een tijdje zekerder worden, dat zou kunnen.
Ja dat is ook zo natuurlijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Evengoed is het ook wennen en elkaar aanvoelen in het beging met dat soort dingen en dat heeft meestal gewoon wat tijd nodig
Barbecuen en nu al klaar?quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:21 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond hitsige hikers
die bbq was echt super goed gelukt!
Gewoon veel andere dingen eten dan vlees dan kan je snel klaar zijn. Of alleen dingen op de BBQ leggen die alleen warm hoefen gemaakt te worden.quote:
Dingen erop leggen die alleen warm gemaakt hoeven te worden? Ik zie het alweer jij bent geen echte barbecuerquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon veel andere dingen eten dan vlees dan kan je snel klaar zijn. Of alleen dingen op de BBQ leggen die alleen warm hoefen gemaakt te worden.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is weer een beetje
Als je een man een beetje wil plezieren that is
We hadden 2 wegwerp bbq'squote:Op vrijdag 3 april 2009 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon veel andere dingen eten dan vlees dan kan je snel klaar zijn. Of alleen dingen op de BBQ leggen die alleen warm hoefen gemaakt te worden.
Had ik je rug net even goed ingesopt hehquote:
Ja dat weet ik dan weer niet, alhoewel ik wel weer een eigen vergelijking daarmee kan makenquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:01 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Mwah, die zachte vrouwenhand voegt toch wel een extra dimensie toe
Nou inderdaad, dat deed je goed!quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Had ik je rug net even goed ingesopt heh
Ik moet zo wegquote:
Dat klopt ik BBQ nooit.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dingen erop leggen die alleen warm gemaakt hoeven te worden? Ik zie het alweer jij bent geen echte barbecuer![]()
Moet je eens met mij gaan barbecuen. Dan begin je om 4 uur en 's nachts ben je nog bezig. En tussendoor krijg je dan nog eens heel veel boterhammen binnen
Veel plezier morgen op de WC.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
We hadden 2 wegwerp bbq's
1 daarvan ging niet aan
Toen eerst 4 worstjes, 2 dikke hamburgers, 2 dikkkkke kipfilets en 2 rundervinken erop.
En het was allemaal gaar
Een lekkere grote ruwe mannenhandquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dan weer niet, alhoewel ik wel weer een eigen vergelijking daarmee kan maken
Dat is een idee, maar ik doe niet mee denk ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt ik BBQ nooit.![]()
Van al dat eten krijg je natuurlijk dorst.![]()
Lijkt me leuk om een keer te gaan BBQen.![]()
Misschien een idee voor een meet? Een BBQmeet?
Dat dus, hahaquote:
Je hoeft niet mee te doen. Het mag.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:09 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat is een idee, maar ik doe niet mee denk ik
Doeiquote:
Hahaha dat welquote:
Misschien moet je ze dan even wassen je handen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Shit dan zijn handen momenteel even niks
Al gedaan maar gaat er niet af.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je ze dan even wassen je handen.
Gewoon een rubberhandschoen aan doen dat ziet ze het niet.quote:
Echte mannen dragen geen handschoenen als ze sleutelenquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een rubberhandschoen aan doen dat ziet ze het niet.
Maar dan is gelijk het ruwe effect wegquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een rubberhandschoen aan doen dat ziet ze het niet.
Ruwe handen zijn toch helemaal niet prettig?quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:31 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maar dan is gelijk het ruwe effect weg
Goede avondquote:
Echt welquote:
Oh ja?quote:
quote:
quote:
Dat is een goed plan. Ik ga ook zo naar bed toe.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
[..]
zometeen lekker naar bed.. morgen weer vroeg op.
Ook al niet, gaat weer lekker zegquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
[..]
zometeen lekker naar bed.. morgen weer vroeg op.
Ik ben echt zo chagrijnig......quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:32 schreef Q. het volgende:
En! Iemand al single-af?
Sta je leuk in de kroeg te praten met iemand, zegt ze " ooooh, je bent zo een lieve leuke knappe jongen, waarom was je niet mn broerquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:37 schreef Q. het volgende:
Waarom?
Slaap zachtquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:19 schreef automatic_ het volgende:
Hoi! Ik ga slapen! Morgen 6.45 de wekker
jij, mijn slaapkamer, nuquote:
Ik denk eerder dat je je eigen boontje weer moet doppen!quote:
Jaquote:Op zaterdag 4 april 2009 05:37 schreef Nouk84 het volgende:
Wat een avond/nacht
Nu douchen en dan slapen
Je bent alleen niet de enige!quote:Op zaterdag 4 april 2009 07:06 schreef DR34M3R het volgende:
vrijwillig om 7 uur opstaan op zaterdagochtend.. ik lijk wel gek.
Goedemorgen
Aangezien je dan al bijna niets meer te verliezen hebt, kun je altijd nog als laatst de wanhopige vraag stellen hoe ze over incest denkt...quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Sta je leuk in de kroeg te praten met iemand, zegt ze " ooooh, je bent zo een lieve leuke knappe jongen, waarom was je niet mn broer![]()
![]()
![]()
![]()
"
quote:Op zaterdag 4 april 2009 07:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aangezien je dan al bijna niets meer te verliezen hebt, kun je altijd nog als laatst de wanhopige vraag stellen hoe ze over incest denkt...
Als je echt bijdehand was geweest, dan had die broer-opmerking sowieso nooit voorbij gekomen. Blijkbaar lijk je nog meer op Q. dan al eerder is gesuggereerd.quote:
Ik ben blijkbaar goed gezelschap om mee uit te gaan, laat ik het voor mezelf daar maar op houdenquote:Op zaterdag 4 april 2009 07:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je echt bijdehand was geweest, dan had die broer-opmerking sowieso nooit voorbij gekomen. Blijkbaar lijk je nog meer op Q. dan al eerder is gesuggereerd.
Zo kun je het altijd weer een beetje goed praten voor jezelf. Toch blijft het jammer als je een leuke avond hebt met een dame. Vervolgens gaat zij aan het eind met een andere kerel mee naar huis. Ik kan mij niet voorstellen dat je dan gelukkig bent met de 'maar ik was tenminste wel goed gezelschap voor de avond terwijl ze alleen maar met jou mee gaat om te neukenquote:Op zaterdag 4 april 2009 07:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ben blijkbaar goed gezelschap om mee uit te gaan, laat ik het voor mezelf daar maar op houden
Dat is inderdaad eenquote:Op zaterdag 4 april 2009 07:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo kun je het altijd weer een beetje goed praten voor jezelf. Toch blijft het jammer als je een leuke avond hebt met een dame. Vervolgens gaat zij aan het eind met een andere kerel mee naar huis. Ik kan mij niet voorstellen dat je dan gelukkig bent met de 'maar ik was tenminste wel goed gezelschap voor de avond terwijl ze alleen maar met jou mee gaat om te neuken' gedachte.
De oude Q. hè? De oude Q.quote:Op zaterdag 4 april 2009 07:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar lijk je nog meer op Q. dan al eerder is gesuggereerd.
"Daarom".quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:55 schreef ThE_ED het volgende:
Waarom is het vandaag niet zo lekker zonnig als van de week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |