Onder andere. Ze was geen speeltje hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Door het speeltje waar je niet aan mocht zitten of door de hoeveelheid informatie enz?
Valt wel mee hoor, het kan veel slechterquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij is slecht, ik weet het...
OP komt
Ik 'pak' hier helemaal niemandquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat nog steeds betekent dat Air gelijk had met zijn opmerking
Nee dat zal je verbazen. Ben erin getraind, dus dat aspect heb ik aardig onder de kniequote:Op vrijdag 3 april 2009 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vriendin besodemieteren is mentaal inderdaad erg zwaar.
Je wordt altijd gepakt door iemand.quote:
dat zei hij nietquote:
ik zal het alvast zeggen: ik sta morgenavond niet bij je aan de deurquote:
Dat is toch iedereen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee dat zal je verbazen. Ben erin getraind, dus dat aspect heb ik aardig onder de knie.
is goedquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zal het alvast zeggen: ik sta morgenavond niet bij je aan de deur
quote:
Iedereen is getraind in zn vriendin te belazeren? Duidelijk Tijnquote:
Lit welquote:
Vooral jij Joey.. Jij dat dat dagelijks natuurlijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Iedereen is getraind in zn vriendin te belazeren? Duidelijk Tijn.
Het ging toch over vreemdgaan in gedachten?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Iedereen is getraind in zn vriendin te belazeren? Duidelijk Tijn.
Ik wil je best insoppen hoor als je mij laat soppenquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:08 schreef AirwiN het volgende:
Bij gebrek aan een Tally ga ik toch maar ff douchen!
ja weekendquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
er ging iets mis in de OP
En O, wat ben ik blij dat ik weekend heb
Niet mooi genoeg nu dan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lekker belangrijk die OP.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedoel dat er bij mij iets verkeerd ging, jij hebt m gefixtquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet mooi genoeg nu dan?
Of nee er moeten nog lijstjes in
Ja, vind je dat gek? Ik lag vorige week maandag nog op de snijtafel van de chirurgijnquote:
quote:
Als je me niet van die dingen op de hoogte houdt, weet ik toch neits!!!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, vind je dat gek? Ik lag vorige week maandag nog op de snijtafel van de chirurgijn!
Redelijk! Ik verga niet meer van de pijn. De pijn is nu dragelijk (met pijnstillers dat wel)! Waarom ben je dan niet online?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je me niet van die dingen op de hoogte houdt, weet ik toch neits!!!!
Hoe is het nu?
uiteraardquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Vooral jij Joey.. Jij dat dat dagelijks natuurlijk
Waar ben je aan geopereerd?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, vind je dat gek? Ik lag vorige week maandag nog op de snijtafel van de chirurgijn!
Als het in gedachten is, dan is het al geen vreemdgaan te noemen. Geen woorden, maar dadenquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het ging toch over vreemdgaan in gedachten?
Nu pas.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:18 schreef DR34M3R het volgende:
Ook hier staat het weekend op het punt van beginnen.
Het zonnetje in!
Aan mijn buikwand/spieren. Er waren zenuwen klem komen te zitten bij mijn vorige operatie!quote:
Ik kan heul niet vreemdgaan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als het in gedachten is, dan is het al geen vreemdgaan te noemen. Geen woorden, maar daden.
Vervelend.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aan mijn buikwand/spieren. Er waren zenuwen klem komen te zitten bij mijn vorige operatie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |