Nog maar 3 dagen en dan naar Spinvis.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:26 schreef Manu82 het volgende:
Nog maar 1 maand en dan naar Counting Crows
Omdat ik fan ben.quote:
Leuk danquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat ik fan ben.
De vorige theatertour ben ik zelfs 3 keer geweest.
In het Spinvistopic post iemand die in een tijdsbestek van een paar maanden 5 keer gaat.
neehee: de passie van patient voor spinvis lijkt het karakter te hebben van een autistiforme preoccupatiequote:Op zaterdag 4 april 2009 13:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat ik fan ben.
De vorige theatertour ben ik zelfs 3 keer geweest.
In het Spinvistopic post iemand die in een tijdsbestek van een paar maanden 5 keer gaat.
Counting Crows en Guus Meeuwis, beetje aparte combinatie.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Leuk dan
Zou ook wel 2 keer naar Guus Meeuwis willen, maar is me toch te duur
Valt mee, ben ooit bij een concert geweest van blof/acda en de munnik/van dik hout. Alhoewel ik ze alledrie apart echt leuk vind vond ik er geen kloot aan en Guus Meeuwis vond ik echt een van de leukste concerten ooitquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Counting Crows en Guus Meeuwis, beetje aparte combinatie.
Blöf had meer voor de hand gelegen.
Ik heb verder geen sociaal leven, dus ondanks de uitkering genoeg geld over om goede muziek live te kunnen gaan zien.
Ik neem aan dat ze ons wel op de hoogte houdt vanuit de VS toch?quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kut dat copycat ons gaat verlaten, vind je niet?
quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:30 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
en living happily ever after in East Bay Area.with a fag
![]()
nee, die is ons zo vergeten.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze ons wel op de hoogte houdt vanuit de VS toch?
Oeh dan moeten we dus ook al meeten in de VSquote:
Er was ooit een jongen die vond ze leuk en nu is die vrij en nu gaan ze liefde maken enzo, maar dan moeten ze wel eerst bij elkaar komen in de vsquote:
mooi samengevatquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er was ooit een jongen die vond ze leuk en nu is die vrij en nu gaan ze liefde maken enzo, maar dan moeten ze wel eerst bij elkaar komen in de vs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |