quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, als ik die postings tussen jullie zo volg kan hij van dat hout beter een box in elkaar timmeren
Ehh, jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
!!!
Dat je binnenkort mijn schutting komt maken he?![]()
Ook een schutting nodig?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:06 schreef APK het volgende:
Hier gaat het dus ook weer over liesje.
*Zucht*
Ja,quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:06 schreef APK het volgende:
Hier gaat het dus ook weer over liesje.
*Zucht*
Ik vind Noorwegen vrolijker.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
System of a Down![]()
Pushing little children
With their fully automatics
They like to push the weak around
Nou, dat zou nog best eens kunnenquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:14 schreef APK het volgende:
Deze dan maar, die gaat het songfestival winnen.
Dit is de competitie:quote:
Vind dit liedje beduidend minder dan het liedje van Noorwegen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is de competitie:
liedje is wel leuk, maar die Griek danst als een spastische Josti.
Noorwegen heb je het over, toch?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die gast zingt volgens mij gewoon ietwat vals en zit er net iets naast
Je zou het toch op z'n minst even over de tandarts kunnen hebbenquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:47 schreef APK het volgende:
Mijn naam is APK, ik heb helaas weinig persoonlijke shit te delen op een forum maar ik zou dit graag in de groep gooien:
Als ik op het plaatje klik krijg ik: insluiten op verzoek uitgeschakeld?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:47 schreef APK het volgende:
Mijn naam is APK, ik heb helaas weinig persoonlijke shit te delen op een forum maar ik zou dit graag in de groep gooien:
Daar doen we niets mee, alleen zombies kijken naar dat festival. Wij kijken "De Bunker", da's tenminste wél niveauquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:46 schreef liesje1979 het volgende:Wanneer is het songfestival eigenlijk, doen we mee, en met wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |