quote:BREDA - De rechtbank in Breda heeft vrijdag het rookverbod voor horecaondernemingen zonder personeel onderuitgehaald. Dat gebeurde in een strafzaak tegen café Victoria uit Breda. Dit café werd namelijk vrijgesproken van overtreding van het rookverbod.
Bier halen in een andere ruimtequote:
Dan was dat een andere zaak zeker?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, zelfs dat niet eens. 't Gaat over éénmanszaken
Jups, "de Kachel" zit in Groningen. Dit gaat over Breda.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan was dat een andere zaak zeker?Groningen
![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:09 schreef remlof het volgende:
Aan de mensen hier in het park te zien is de lente officieel begonnen
Hoi liesjequote:Op vrijdag 3 april 2009 17:21 schreef liesje1979 het volgende:
Hidi!!Wat is er nog 3 weken, of mis ik iets?
!
Hoi!Weekend, en volgende week de hele week vrij.
En ik ben niet gewend de hele dag te zitten en veel te luisteren.
Hoe gaat het?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoi liesje![]()
De kick-off van dit programma zal zijn op vrijdag 24 april.
bron
Mwa, ze zijn weer naar de camping, dus lekker rustigquote:
Oh je bent dus weer thuis.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mwa, ze zijn weer naar de camping, dus lekker rustig
quote:
idd, ff geen voetbal en soapquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wel beter dan dat ze er wel zijn toch?
zo is datquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies, lekker doen waar je zin in hebt.
Ja.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
Is er nou morgen weer een aflevering van Fans?
Nou, ik ging mijn vuilniszak uit de afvalbak halen, en toen zat er dus schimmel aan de buitenkant van de zak.quote:
Is diit een verkapte: Ik heb vandaag opgeruimd?quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, ik ging mijn vuilniszak uit de afvalbak halen, en toen zat er dus schimmel aan de buitenkant van de zak.
Raar he?
Ik ben nu eenmaal een flexibel mens, en heb toen besloten het te accepteren en oplossingsgericht te werk te gaan. Ik heb eerst een tweede vuilniszak over de oorspronkelijke vuilniszak gedaan, en daarna de afvalbak gewassen met chloor (onder de douche).quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
Maar dat is idd wel een beetje vreemd ja. Wat schimmelde er dan? De vuilniszak zelf?![]()
En hoe lang zat hij al in de afvalbak?
Je bent de flexibiliteit zelve Peterquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal een flexibel mens
lijkt me een prima aanpak.quote:en heb toen besloten het te accepteren en oplossingsgericht te werk te gaan. Ik heb eerst een tweede vuilniszak over de oorspronkelijke vuilniszak gedaan, en daarna de afvalbak gewassen met chloor (onder de douche).
We kunnen niet allemaal zo flexibel zijn als jij.quote:Je vragen zijn erg verstard, en die beantwoord ik dus niet.
Je zit duidelijk in het 'samen - onder'-segment van de roos van Leary.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent de flexibiliteit zelve Peter
[..]
lijkt me een prima aanpak.
[..]
We kunnen niet allemaal zo flexibel zijn als jij.
Wat?quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je zit duidelijk in het 'samen - onder'-segment van de roos van Leary.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
Liesje, hoe waren de weersomstandigheden vandaag, in je woonplaats?
Ben alleen buiten geweest om een vuilniszak te dumpen, net.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb bijna de hele dag binnen gezeten in een muffe vergaderruimte.
Maar volgens mij was het heel aangenaam in het zonnetje.
En bij jou?![]()
Ik heb het buurmeisje van de ene kant al wel gezien, maar geen idee of ik internet mag gebruiken van ze.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Hee Lieske, ben je al met je nieuwe buren kennis wezen maken en mag je met hen mee internetten?
Hij ging toch een tentje opzetten bij jou?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
!!!
Dat je binnenkort mijn schutting komt maken he?![]()
Nah, als ik die postings tussen jullie zo volg kan hij van dat hout beter een box in elkaar timmerenquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
!!!
Dat heb ik even gemist?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij ging toch een tentje opzetten bij jou?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, als ik die postings tussen jullie zo volg kan hij van dat hout beter een box in elkaar timmeren
Ehh, jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
!!!
Ook een schutting nodig?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:06 schreef APK het volgende:
Hier gaat het dus ook weer over liesje.
*Zucht*
Ja,quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:06 schreef APK het volgende:
Hier gaat het dus ook weer over liesje.
*Zucht*
Ik vind Noorwegen vrolijker.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
System of a Down![]()
Pushing little children
With their fully automatics
They like to push the weak around
Nou, dat zou nog best eens kunnenquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:14 schreef APK het volgende:
Deze dan maar, die gaat het songfestival winnen.
Dit is de competitie:quote:
Vind dit liedje beduidend minder dan het liedje van Noorwegen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is de competitie:
liedje is wel leuk, maar die Griek danst als een spastische Josti.
Noorwegen heb je het over, toch?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die gast zingt volgens mij gewoon ietwat vals en zit er net iets naast
Je zou het toch op z'n minst even over de tandarts kunnen hebbenquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:47 schreef APK het volgende:
Mijn naam is APK, ik heb helaas weinig persoonlijke shit te delen op een forum maar ik zou dit graag in de groep gooien:
Als ik op het plaatje klik krijg ik: insluiten op verzoek uitgeschakeld?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:47 schreef APK het volgende:
Mijn naam is APK, ik heb helaas weinig persoonlijke shit te delen op een forum maar ik zou dit graag in de groep gooien:
Daar doen we niets mee, alleen zombies kijken naar dat festival. Wij kijken "De Bunker", da's tenminste wél niveauquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:46 schreef liesje1979 het volgende:Wanneer is het songfestival eigenlijk, doen we mee, en met wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |