Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:17 schreef Canisfire het volgende:
TS is zeker voor het eerst naar de shop geweest
Zo noem ik mijn piem0l.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:21 schreef Bastard het volgende:
Ik noem ze Harry.. makkelijker te bespreken waar andere bij zijn "Komt Harry ook?" "Ik moet nog even langs Harry"
Goeie comeback. Maar waarschijnlijk ben je gewoon nog heel jong.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben niet zoeen die elke dag een jonko op de lip heeft die nu eens 3 hele jonko's nodig heeft om stoned te worden. Hoe sad.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:34 schreef Schokbreker het volgende:
Wij noemden het altijd een pitje.![]()
Gelukkig blow ik niet meer.
Nee hoor, 23jaar noem ik niet echt héél jong. Maar misschien wel jong.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goeie comeback. Maar waarschijnlijk ben je gewoon nog heel jong.![]()
Ja, op die leeftijd trek je nog adjes enzo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee hoor, 23jaar noem ik niet echt héél jong. Maar misschien wel jong.
Wat een baaquote:
Da's best een goede eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:21 schreef Bastard het volgende:
Ik noem ze Harry.. makkelijker te bespreken waar andere bij zijn "Komt Harry ook?" "Ik moet nog even langs Harry"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |