Vreugde topicquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:50 schreef TheClown1 het volgende:
Subklacht: gasten met slechte grappen, die overigens gejat zijn van slechts cabaretshow
anti-klacht: de zon schijnt
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:52 schreef Gupje het volgende:
Het is niet nodig om in Nederland dakloos te zijn, dus ik geef die man groot gelijk
Ja ik heb em gekocht voor 2 euro terwijl die 1,50 was. wilde altijd al weten wat voor journalisten voor dit soort bladen schrijven.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:53 schreef deroo het volgende:
En jij hebt er natuurlijk wél een gekocht van die arme stumper!
nu heb je dus een comeback dankzij een Groningse clownquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:58 schreef padlarf het volgende:
Hier bij de AH zit er ook zo een:
"Hallo, goedemiddag, Straatkrant?"
dat klopt, ben dus die krantverkoper die dit op een gestolen laptop schrijft en op een onbeveiligde draadloze verbinding van iemand.quote:
Maar dat geeft niet hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:06 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dat klopt, ben dus die krantverkoper die dit op een gestolen laptop schrijft en op een onbeveiligde draadloze verbinding van iemand.
die heb je er ook tussen in het weekend in groningen. die dan de politie beledigen en dingen naar hun toe gooien om een avond in de cel door te brenge.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Raar dat die krantenverkoper niet gewoon iemand in elkaar mept en dan dus een tijdje in de geweldige Nederlandse gevangenissen terecht komt, gratis eten en drinken, je hebt een bed, kan werken, etc etc.
Je moest eens weten hoe georganiseerd dat gaatquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:59 schreef geelkuikentje het volgende:
Bij ons zit er vaak een Oost Europees persoon op z'n accordeon te spelen. Die mensen mogen dus niet werken hier. Ze willen graag maar het mag niet. Die krijgen van mij best regelmatig 2 euro of zo. Het is maar een klein beetje maar toch.
Yagshemesh!!!!!! Chengui!!!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:13 schreef swarmahoer het volgende:
iemand nog meer mooie uitspaken voor dit soort situaties?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |