abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67676225
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:59 schreef planethugo het volgende:

[..]

kan me herinneren dat jij in het prille begin (november) ook redelijk positief ertegenover stond.(correct me if i'm wrong) Maar net als vele aanvankelijke voorstanders zijn de feiten sinds die tijd dusdanig naar voren gekomen dat je met een gezond verstand er gewoon niet voor kan zijn.

Helaas komt er nog regelmatig iemand hier wat brabbelen dat het toch echt de beste oplossing is zonder dat ie de feiten kent
Klopt wel ja, ik stond er redelijk neutraal tegenover. Maar heb toch vrijwel alles erover gelezen en dan kan je niet anders dat tegen zijn.
pi_67676317
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:02 schreef teamlead het volgende:

[..]

overigens is één schuldenvrije club altijd te verkiezen boven twee clubs met financiele nood in meer of mindere mate
Schuldenvrije club die alleen maar kan bestaan als ze 8 miljoen van de provincie krijgen. Wat dus blijkbaar nog niet eens zeker is!
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:06:43 #28
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67676356
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:05 schreef Evertje het volgende:

[..]

Schuldenvrije club die alleen maar kan bestaan als ze 8 miljoen van de provincie krijgen. Wat dus blijkbaar nog niet eens zeker is!
nonsens, die club kan ook bestaan zonder die subsidie, maar dan moeten doelstellingen worden bijgesteld

en die subsidie krijgen ze echt wel hoor
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_67676384
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:06 schreef teamlead het volgende:

[..]

nonsens, die club kan ook bestaan zonder die subsidie, maar dan moeten doelstellingen worden bijgesteld

Als Roda haar doelstelling bijstelt is er ook geen probleem toch?
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:09:31 #30
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67676451
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:07 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Als Roda haar doelstelling bijstelt is er ook geen probleem toch?
Geen accuut probleem nee... wel nog de bestaande schuldenlast natuurlijk
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:10:35 #31
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67676490
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:42 schreef Rucebo het volgende:
Betere TT
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_67676513
Wat zouden ze momenteel aan het eten zijn, Frissen en consorten ?

Ik gok hun laatste "avondmaal".
U MAD?
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:11:18 #33
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67676515
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:09 schreef teamlead het volgende:

[..]

Welke? Volgens de provincie en de Raad van Clowns van Roda JC is de club nu schuldenvrij namelijk.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_67676520
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:09 schreef teamlead het volgende:

[..]

Alsof schuldenlast een onoverkoombaar probleem is om te bestaan als profclub.
Vraag dat maar aan alle andere clubs met schulden, en dat zijn er een heleboel, waaronder bijvoorbeeld Feyenoord.
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:11:43 #35
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67676530
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
Wat zouden ze momenteel aan het eten zijn, Frissen en consorten ?

Ik gok hun laatste "avondmaal".
Beter droppen ze Frissen achter de gouvernement in de maas!
Planning:
-
pi_67676581
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:06 schreef teamlead het volgende:

[..]

Doelstellingen bijstellen. De club is juist ontstaan voor deze doelstellingen niet alleen de doelstelling om een schuldenvrije club te krijgen. Nee, er moet een Heerenveen van het zuiden komen.
pi_67676615
quote:
Weledelgestrenge Dames en Heren,

Uit recente perspublicaties hebben wij vernomen dat de provincie Limburg betrokken is bij het onderzoek van de stuurgroep Topvoetbal Limburg. Gisteren heeft deze stuurgroep bekend gemaakt dat de betaald voetbal organisaties Fortuna Sittard te Sittard en Roda JC te Kerkrade zullen fuseren en in de toekomst onder de naam "Sporting Limburg"verder zullen gaan.
Ook MVV is een in Limburg gevestigde betaald voetbal organisatie.
Tijdens de persconferentie en ook in het perscommunique waarop de fusie bekend is gemaakt is aangegeven dat de Provincie Limburg in de komende jaren 6 a 8 mlj euro ter beschikking van Sporting Limburg zal stellen. Aanvankelijk was er sprake van een""loopplankfinanciering"waarmee het budget zou kunnen worden verhoogd en later was er sprake van maatschappelijk relevante projecten die door Sporting Limburg kunnen worden uitgevoerd en die door de Provincie worden bekostigd. Onder andere is in een reactie van één van de Statenleden een project ter bestrijding van hooliganisme genoemd.

MVV meent in het kader van het gelijkheidsbeginsel eveneens aanspraak te kunnen maken op financiele ondersteuning door de Provincie Limburg en wel in dezelfde mate als steun wordt verleend aan Sporting Limburg. Ook MVV is immers betrokken bij allerlei projecten met maatschappelijk relevantie en ook MVV probeert het hooliganisme te bestrijden.

Indien er sprake is van één of meerdere projecten waarvoor betaald voetbal organisaties zich kunnen inzetten en die worden bekostigd door de provincie, moet worden aangenomen dat er ofwel sprake is van een provinciaal subsidiebeleid ofwel dat de projecten gelet op de daarmee gemoeide bedragen, openbaar worden aanbesteed. Gaarne verneem ik daarom of er inderdaad sprake is van een provinciaal subsidiebeleid waaruit fondsen naar Sporting Limburg zullen toevloeien en zo ja, aan welke criteria voor subsidieverlening de projecten moeten voldoen. MVV zal dan een subsidieverzoek indienen.

Indien er sprake is van projecten waarbij betaald voetbal organisaties betrokken (kunnen) zijn en die worden aanbesteed, verneemt MVV graag de aanbestedingscriteria en zal MVV tezijnertijd aan de aanbesteding deelnemen.

Indien er sprake is van directe steunverlening aan slechts één van de (vanaf juli 2009) in Limburg gevestigde betaald voetbal organisaties, zal MVV ter bescherming van de eigen gerechtvaardigde belangen verdere acties moeten ondernemen.

Met het oof op de statenvergadering die vandaag plaatsvindt, zend ik deze brief per fax en per post aan de statengriffie, terwijl ik tevens op voorhand aan de fracties per e-mail een afschrift doe toekomen.

Met verschuldigde hoogachting,

Mr. J>J>M> Goumans
voorzitter.
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:14:36 #38
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67676621
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:11 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Welke? Volgens de provincie en de Raad van Clowns van Roda JC is de club nu schuldenvrij namelijk.
heb jij de schuldsanering gemist dan?
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:15:13 #39
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67676643
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:11 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Beter droppen ze Frissen achter de gouvernement in de maas!
Dat ben ik dan wel weer met je eens. Die man is gewoon een drama
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:16:35 #40
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67676684
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:14 schreef teamlead het volgende:

[..]

heb jij de schuldsanering gemist dan?
Ik zeg toch ook nu.
Planning:
-
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:17:12 #41
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67676703
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:13 schreef Evertje het volgende:
Nee, er moet een Heerenveen van het zuiden komen.
Zegt ook genoeg over Frissen, hij wilt een club zonder prijzen achterna om een topclub te worden.
Planning:
-
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:17:42 #42
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_67676720
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:02 schreef teamlead het volgende:

[..]

overigens is één schuldenvrije club altijd te verkiezen boven twee clubs met financiele nood in meer of mindere mate
Daar ben ik het niet mee eens, dan maar flink bezuinigen en de boel in de verkoop, dat is altijd nog beter dan deze optie.
Gevoel en historie lijken me belangrijker dan het verkopen van je identiteit in de hoop dat je dan sportief meer kunt brengen, bij een doorsnee bedrijf kun je zoiets nog flikken maar niet bij een voetbalclub.
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:17:54 #43
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67676727
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:13 schreef Evertje het volgende:

[..]

Doelstellingen bijstellen. De club is juist ontstaan voor deze doelstellingen niet alleen de doelstelling om een schuldenvrije club te krijgen. Nee, er moet een Heerenveen van het zuiden komen.
ja, dat was/is de bedoeling. So? Sinds wanneer is er iets mis met ambities?

Het is toch niet alsof de "FC-Limburg" discussie nu voor het eerst gevoerd wordt he? Dat gedoe sukkelt al jarenlang, juist vanwege die "Heerenveen van het Zuiden" ( ) ambitie
Maar dat neemt niet weg dat Roda JC en (vooral) Fortuna Sittard steeds verder in de problemen kwamen en dat het een kwestie van tijd zou zijn voor beide clubs voorgoed verdwijnen. Dan is een doorstart in de vorm van een fusie voor de regio juist alleen maar positief.

En natúúrlijk hebben de supporters de pest in. Dat is niet meer dan logisch, maar dat betekent nog niet dat het niet de juiste beslissing was
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:19:07 #44
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67676766
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:16 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook nu.
klopt.. na de schuldsanering zou een standalone Roda nog een optie zijn geweest . Ik weet alleen niet welke voorwaarden er gesteld zijn bij die sanering en in hoeverre die sanering ook zou hebben plaatsgevonden zonder de fusie
pi_67676775
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:14 schreef JZweeds het volgende:

[..]
Goumans

Echt, wat een held is en blijft die vent toch ook ! (neem aan dat die brief echt is ? Staat namelijk oof i.p.v. oog. Zou toch normaal gesproken voor verzending wel iemand zijn opgevallen ).
U MAD?
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:20:00 #46
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67676789
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:17 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens, dan maar flink bezuinigen en de boel in de verkoop, dat is altijd nog beter dan deze optie.
Gevoel en historie lijken me belangrijker dan het verkopen van je identiteit in de hoop dat je dan sportief meer kunt brengen, bij een doorsnee bedrijf kun je zoiets nog flikken maar niet bij een voetbalclub.
Gevoel en historie zijn bij voetbal absoluut belangrijk... maar het belang van een stabiele BVO voor de regio gaat helaas niet over gevoel, maar over de kille realiteit van cijfers
pi_67676830
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:17 schreef teamlead het volgende:

[..]

ja, dat was/is de bedoeling. So? Sinds wanneer is er iets mis met ambities?

Het is toch niet alsof de "FC-Limburg" discussie nu voor het eerst gevoerd wordt he? Dat gedoe sukkelt al jarenlang, juist vanwege die "Heerenveen van het Zuiden" ( ) ambitie
Maar dat neemt niet weg dat Roda JC en (vooral) Fortuna Sittard steeds verder in de problemen kwamen en dat het een kwestie van tijd zou zijn voor beide clubs voorgoed verdwijnen. Dan is een doorstart in de vorm van een fusie voor de regio juist alleen maar positief.

En natúúrlijk hebben de supporters de pest in. Dat is niet meer dan logisch, maar dat betekent nog niet dat het niet de juiste beslissing was
Nogmaals, kom dan eens met feiten waarop je dit baseert dat dit een goede oplossing is. Tot die tijd moet je toch gewoon aannemen dat het geen goede oplossing is neem ik aan.

En nogmaals. De supporters laten liever een club failliet gaan dan dat ze samen moeten gaan met de aartsvijand. Je hebt echt geen idee van de cultuurverschilen tussen Oostelijke en Westelijke Mijnstreek.
pi_67676865
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:20 schreef teamlead het volgende:

[..]

Gevoel en historie zijn bij voetbal absoluut belangrijk... maar het belang van een stabiele BVO voor de regio gaat helaas niet over gevoel, maar over de kille realiteit van cijfers

Waar zijn de cijfers dan.
Kom eens met feiten of zout lekker op uit dit topic. Begin echt moe van jou te worden. Je zegt telkens wat, maar je onderbouwt niks met feiten.
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:23:36 #49
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67676887
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:21 schreef Evertje het volgende:

[..]

Nogmaals, kom dan eens met feiten waarop je dit baseert dat dit een goede oplossing is. Tot die tijd moet je toch gewoon aannemen dat het geen goede oplossing is neem ik aan.
nogmaals: ik zeg niet dat een fusie de beste oplossing is, ik zeg alleen dat ik neit geloof in een vooropgezet plan om beide clubs met wanbeleid naar de knoppen te helpen in ruil voor leuke baantjes...
quote:
En nogmaals. De supporters laten liever een club failliet gaan dan dat ze samen moeten gaan met de aartsvijand.
ook leuk voor de mensen die het salaris krijgen van die club die maar failliet moet......
quote:
Je hebt echt geen idee van de cultuurverschilen tussen Oostelijke en Westelijke Mijnstreek.
neuh... ik woon er pas mijn hele leven.. tis allemaal nieuw voor me
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:24:32 #50
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67676913
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:22 schreef Evertje het volgende:

[..]

Waar zijn de cijfers dan.
Kom eens met feiten of zout lekker op uit dit topic. Begin echt moe van jou te worden. Je zegt telkens wat, maar je onderbouwt niks met feiten.
hoeveel feiten heb je nodig? De KNVB trekt verdorie de licentie van Fortuna in! En dat doen ze niet vanwege het fantastische financiele plaatje....

of zit de knvb ook al in het complot?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')