abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67675386

Het clubtenue:

Vorige topics:
Sporting Limburg #1 : Het Heerenveen van het zuiden !
Sporting Limburg #2 : 'Kom maar op Hollanders'

'Kom maar op Hollanders, we lusten jullie rauw'
VALKENBURG - Sporting Limburg wordt een club „van, voor en door Limburgers”. Dat zei Hans Erkens, interim-directeur van Fortuna Sittard, donderdag bij de officiële presentatie van de nieuwe fusieclub in kasteel Oost in Valkenburg. De club moet Limburgs voetbaltrots worden. Met: „Kom maar op Hollanders, we lusten jullie rauw!”, zette hij zijn woorden kracht bij.

.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_67675432
zo jij bent snel

@teamlead
Het grappige is dat het 'bewijs' om akkoord te gaan met de fusie juist flinterdun is. Lees het onderzoeksrapport wat als basis dient voor de grap eens door.
pi_67675446
Om 14.45 gaat de vergadering verder:

BLA BLA BLA BLA BLA BLAAAAA BLA BLA !

Live te volgen via:
http://www.limburg.nl/sta(...)ingPS_03_04_2009.asp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_67675448
Betere TT
pi_67675455
Venomsnake, jij waait ook met alle winden mee...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_67675472
dat logo is echt om te janken
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_67675486
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Venomsnake, jij waait ook met alle winden mee...
Hoezo? .

Of doel je op de TT?

Ik ben nooit voor de fusie geweest hoor, andere topics moest je met een knipoog zien.
pi_67675500
Welke joker heeft trouwens de leeuw naar de verkeerde kant in het logo geplaatst. !
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 3 april 2009 @ 13:44:03 #9
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_67675528
Tegen de fusie, maar stiekum vind ik het logo wel grappig
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_67675532
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:43 schreef zjroentje het volgende:
Welke joker heeft trouwens de leeuw naar de verkeerde kant in het logo geplaatst. !
Is marketingtechnisch verantwoord gok ik. Nu kijkt de leeuw vooruit, in plaats van achterom..
pi_67675593
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:42 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hoezo? .

Of doel je op de TT?

Ik ben nooit voor de fusie geweest hoor, andere topics moest je met een knipoog zien.
Vandaar de PI ook ja
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_67675643
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:44 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Is marketingtechnisch verantwoord gok ik. Nu kijkt de leeuw vooruit, in plaats van achterom..
Ze willen een rechtse uitstraling in plaats van een linkse.
  vrijdag 3 april 2009 @ 13:49:58 #13
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67675740
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:41 schreef MaxPower het volgende:
zo jij bent snel

@teamlead
Het grappige is dat het 'bewijs' om akkoord te gaan met de fusie juist flinterdun is. Lees het onderzoeksrapport wat als basis dient voor de grap eens door.
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:42 schreef teamlead het volgende:

[..]

en dús is iedereen er op uit geweest om de clubs naar de knoppen te helpen en willens en wetens wanbeleid te voeren etc etc etc

schopje BNW dan maar?
ik ging door het slotje heen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_67675775
Waarom fuseren we niet alle clubs tot provincieclubs en zorgen we dat elke provincie een voetbalclub krijgt ?

Sporting Limburg vs. AC Drenthe
Spartak Noord-Holland vs. Fc Flevoland
U MAD?
  vrijdag 3 april 2009 @ 13:51:22 #15
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67675794
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:42 schreef Onderbroek het volgende:
dat logo is echt om te janken
dat is inderdaad te erg voor woorden Ziet uit alsof een stagair die nog half dronken was even heeft zitten prutsen met paint
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_67675883
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:51 schreef teamlead het volgende:

[..]

dat is inderdaad te erg voor woorden Ziet uit alsof een stagair die nog half dronken was even heeft zitten prutsen met paint
Kun je een mooi topic van maken lijkt me:
Maak hier een mooier logo voor Fc Limburg of iets dergelijks.

Alleen welk subforum he
U MAD?
pi_67675904
quote:
MVV wil ook geld van de provincie

MAASTRICHT - MVV vindt dat het evenveel recht heeft op subsidie van de provincie Limburg als de nieuwe fusieclub Sporting Limburg. De voorzitter van de club in Maastricht, Joseph Goumans, heeft dit in een brief aan de provincie laten weten. MVV beroept zich hierbij op het gelijkheidsbeginsel.

Bij de officiële bekendmaking van de fusie tussen Roda JC en Fortuna Sittard werd donderdag aangegeven dat de provincie in de komende jaren 6 tot 8 miljoen euro beschikbaar stelt voor Sporting Limburg omdat de fusie wordt gezien als een maatschappelijk relevant project.

MVV is van mening dat het ook betrokken is bij allerlei projecten van maatschappelijke relevantie en vindt dat het eveneens aanspraak kan maken op financiële ondersteuning. VVV-Venlo deelt deze mening.
Had MVV maar mee moeten doen aan de fusie
pi_67675928
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom fuseren we niet alle clubs tot provincieclubs en zorgen we dat elke provincie een voetbalclub krijgt ?

Sporting Limburg vs. AC Drenthe
Spartak Noord-Holland vs. Fc Flevoland
Heb ik al eens voorgesteld. Even het topic zoeken.
pi_67675944
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:38 schreef teamlead het volgende:

[..]

misschien mod ik te lang op BNW, maar zonder bewijs neem ik een claim van mensen op een internetforum niet zomaar serieus.
Kom dan eens met feiten waarom de fusie een goede zaak is.
pi_67675969
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:54 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Had MVV maar mee moeten doen aan de fusie
VVV is hiermee gekomen.

VVV wil ook 8 miljoen, en ze zeggen daarbij dat dus MVV ook recht heeft op 8 miljoen. Nu heeft Goumans schijnbaar een officiele brief geschreven richting provincie, geniaal.
En terecht !

Want de provincie steunt de fusieclub met 8 miljoen, dus zou in theorie deze club makkelijk de beste VVV spelers kunnen wegkopen, wat in het verleden al vaak is gebeurd door Roda zelf.
Concorrentievervalsing van de provincie. Dit heeft niks met wel/niet meedoen te maken. Beetje simpel gedacht van je dus.
U MAD?
pi_67676054
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:55 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Heb ik al eens voorgesteld. Even het topic zoeken.
1 club per provincie?

briljant topic al zeg ik het zelf.
pi_67676088
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:41 schreef MaxPower het volgende:
zo jij bent snel

@teamlead
kan me herinneren dat jij in het prille begin (november) ook redelijk positief ertegenover stond.(correct me if i'm wrong) Maar net als vele aanvankelijke voorstanders zijn de feiten sinds die tijd dusdanig naar voren gekomen dat je met een gezond verstand er gewoon niet voor kan zijn.

Helaas komt er nog regelmatig iemand hier wat brabbelen dat het toch echt de beste oplossing is zonder dat ie de feiten kent
pi_67676133
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:58 schreef MaxPower het volgende:

[..]

1 club per provincie?

briljant topic al zeg ik het zelf.
Onzin topic
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:01:23 #24
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67676161
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:55 schreef Evertje het volgende:

[..]

waar zeg ik dat dan? Misschien is die fusie wel een ramp (kan ik me niet voorstellen, maar soit)Ik zeg alleen dat ik niet geloof in samenzweringen in rokerige bestuurskamers, waar de supporters allemaal van op de hoogte zijn en die tóch doorgaan
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:02:17 #25
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67676194
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:55 schreef Evertje het volgende:

[..]

overigens is één schuldenvrije club altijd te verkiezen boven twee clubs met financiele nood in meer of mindere mate
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')