Pics?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:42 schreef fathank het volgende:
Ach, ik zit hier tegenover een duitse boekhouder met een kaal hoofd van middelbare leeftijd. Blij dat hij geen rokje aan heeft.
misschien wel een roze string onder zijn pantalonquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:42 schreef fathank het volgende:
Ach, ik zit hier tegenover een duitse boekhouder met een kaal hoofd van middelbare leeftijd. Blij dat hij geen rokje aan heeft.
Kun je svp wat foto's maken ter compensatie van mijn gemis?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik werk aan het vondelpark, bij een bedrijf met inhouse callcentre, dus ik heb al rokjes in overvloed gezien.
zou je niet eens een andere baan gaan zoeken?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:42 schreef fathank het volgende:
Terug Vind Photo'squote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kun je svp wat foto's maken ter compensatie van mijn gemis?
Ow yeahr,quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef McFearless het volgende:
Vanmiddag op een terras gaan zitten zuipen en ze komen vanuit alle hoeken voorbij lopen.
Inclusief de Anita met strak truitje en een dikke vetrol over de rand van de broekquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef McFearless het volgende:
Vanmiddag op een terras gaan zitten zuipen en ze komen vanuit alle hoeken voorbij lopen.
Kijk daar dan niet naar, gek.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:00 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Inclusief de Anita met strak truitje en een dikke vetrol over de rand van de broek
quote:
Stadionplein, nu kermis en interessante juffrtjes.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik werk aan het vondelpark, bij een bedrijf met inhouse callcentre, dus ik heb al rokjes in overvloed gezien.
ik moet toch werken, gek!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:03 schreef Bolter het volgende:
Net alsof TS buitenkomt met z'n topicdiarree.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |