Och, lijkt me niet zo'n grote ramp. Als je de dagen van te voren weet kan je rekening houden met verjaardagskaartjes etc..quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:42 schreef Biancavia het volgende:
Inderdaad. Voortaan alleen nog maar op dinsdag, donderdag en zaterdag post.
Ja, mij zou het ook niets uitmaken. Ik moet nu altijd beneden bij de kelder de post ophalen en dan laat ik het ook wel eens 2 of 3 dagen liggen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:48 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Och, lijkt me niet zo'n grote ramp. Als je de dagen van te voren weet kan je rekening houden met verjaardagskaartjes etc..
Als je iets snel moet sturen doe je dat sowieso maar per mail..
Weet niet hoe oud jij bent, maar in mijn leven, en dat is geen babyboomer of bejaarde, moet ik toch regelmatig papieren (terug)sturen die niets met het verkopen van spellen te maken hebben. Nu heeft het tijdstip van bezorgen op zulke documenten zelden invloed...quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:53 schreef Gehannes het volgende:
Post is leuk voor de babyboomers en bejaarden maar kom op zeg als je jonger bent dan 50 jaar dan hoor je je ver te houden van post. Tenzij je iets verstuurt om te verkopen; een spel of iets dergelijks.
Niets mis mee. Neem aan dat rouwbrieven wel gewoon elke dag verzonden worden, maar gewone post hoef je ook echt niet elke dag te ontvangen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:42 schreef Biancavia het volgende:
Inderdaad. Voortaan alleen nog maar op dinsdag, donderdag en zaterdag post.
Een hoop correspondentie zal vast elektronisch afkunnen ja. Uiteraard met uitzondering van dingen die geen (juridische?) waarde hebben als het niet op een van nep te onderscheiden stuk papier staat. En dingen als je nieuwe bankpas e.d. kan je voorlopig ook nog niet downloaden. En voordat strikt vertrouwelijke dingen zoals je DigiD activatiecode, andere pincodes e.d. naar een e-mailbox gepompt worden, moet er een gegarandeerd veilige manier van e-mail verzenden gebruikt worden, zonder dat je de consument moet opzadelen met een PGP cursus o.i.d..quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:02 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik zeg E-mail. Een bedrijf wat zich bezig houdt met het transporteren van dode boom snippers lijkt me niet meer van deze tijd. Het is onnodig millieu vervuilend en papier voegt niets toe.
ja, dat zal idd wel, vandaar die constructie met betalen denk ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:56 schreef Mathijz het volgende:
TNT is nog steeds wettelijk verplicht om dagelijks de post rond te brengen...
In ruil voor die verplichting hadden ze het monopolie op briefpost. Dat monopolie is komen te vervallen, dus ik zou er niet al te gek van opkijken als TNT tzt nog maar drie reguliere bezorgdagen aanhoudt... Mits het CAO-akkoord door de werknemers wordt afgewezen (en dat lijkt wel te gaan gebeuren).quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:56 schreef Mathijz het volgende:
Soms moet iets snel. Vaak moet het dan ook nog aangetekend, als het iets belangrijks is.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:48 schreef Reflectionne het volgende:
Als je iets snel moet sturen doe je dat sowieso maar per mail..
Mja, als dat nog een beetje winstgevend te doen valt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:28 schreef senesta het volgende:
Mja als er andere aanbieders komen die het dan oppakken vind ik het prima hoor
Maar dat houdt niet in dat de TNT dat zelf hoeft te doen. Ze mogen het ook uitbesteden aan anderen, maar de TNT blijft dan wel verantwoordelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:56 schreef Mathijz het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |