quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:38 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Geldt dit alleen voor spelers die je in die week hebt aangekocht? Aangezien een speler van mij die geblesseerd is, en niet heeft gespeeld wel in (voorgrond)vorm gestegen is...
Hij heeft niet gespeeld deze week. Maar dat was ook mijn vraag. Geldt die regel van geen voorgrondvormverandering alleen voor spelers die je net hebt gekocht? Want voor geblesseerden geldt het dus niet. Hun vorm kan wel veranderen terwijl ze niet hebben gespeeldquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
Is hij geblesseerd uitgevallen deze week of echt niet gespeeld?
Maar buiten dat. Voor geblesseerde spelers zijn weer andere voorwaarden met betrekking tot de vormupdate. Geblesseerden zijn de enige spelers die uitstekend vorm kunnen halen namelijk als je niet op algemeen traint.
Kheb OP al even gesmst of ie nog leeft en hoe et zit met et team vd maand..quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, dan moet OP een trap onder z'n kont krijgen. Ik heb ze ook nog wel staan, maar ik wil niet onder z'n duiven schieten.
Voor de rest ok. Ben vrolijk aan het degraderen! Speel 523 en train vleugelaanval. heb nu bijna 27 mln op de bank en ga me laten afzakken naar IX of X. Dan kijken hoeveel centen ik heb en weer eens omhoog gaan kijken.
Verder op werk is het té rustig (mijn collega moet zichzelf gaan detacheren). Ben jij inmiddels al een keertje uitgestudeerd op den mensch' hersenen?
Ah, dat is goed nieuws. Beetje naar je zin daar?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:28 schreef Grumpey het volgende:
[..]
uitgestudeerd wel, ben nu aan het promoveren op de mensch' hersenen(sinds enkele maanden aio bij de uni
)
Ik zal die vragen eens opzoeken, zal volgende week worden vermoedelijk!
is tie nog bezig met die bieren?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Kheb OP al even gesmst of ie nog leeft en hoe et zit met et team vd maand..
daar waarschuwde hij toen al voorquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij zal vast nog wel onder de tafel liggen ja
ja we hadden beter moeten wetenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar waarschuwde hij toen al voor
Niks leukers dan beetje spelen met hersenen, patientjes helpen (ik onderzoek kinderen van 6-10jr) en studenten aan het werk zetten/les geven.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, dat is goed nieuws. Beetje naar je zin daar?
Vooral dat laatste klinkt goed .quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Niks leukers dan beetje spelen met hersenen, patientjes helpen (ik onderzoek kinderen van 6-10jr) en studenten aan het werk zetten/les geven.
Ah, ok. Allemaal toetsen en tests ontwerpen en die laten maken door de proefkonijntjes? Of is het meer psychologisch?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:04 schreef Grumpey het volgende:
ik bekijk de hersenproblemen bij kinderen die meer dan 2 a 3 maanden te vroeg zijn geboren, en wat voor effect dat heeft op hun gedrag later
Precies wat je zegt; gedoe.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:44 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is dat voor gedoe met een verandere tt, een pm en die shit
Geen updates vandaag
Och, van zo'n Jong Tunesië als vanavond hadden de meesten van ons hier ook nog wel gewonnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |