Er mogen geen smileys in de TT staan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:52 schreef Bart het volgende:
Ik vind het alleen niet zo tof dat je PM's hier in een topic gooit, die P staat niet voor niets voor Private.
Uiteraardquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
En het is dan natuurlijk ook minder tof om dat hier te melden als de post al weggehaald is.
Ik scheer ook niet alle users over één kam, doe jij dat alsjeblieft ook niet met modsquote:Maar jullie moderaters doen dat ook hoor... Eigen ervaring.
Ik mag alles.quote:
Doe het dan via PM.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
[..]
Ik scheer ook niet alle users over één kam, doe jij dat alsjeblieft ook niet met mods
Transfer Compare geeft +- 2,5 miljoen aan, ik kan een miljoen winst maken maar ik hou hem lekker.quote:Thyge Lagerberg
All that hard work paid off! His playmaking skill improved from brilliant to magnificent.
Ja, ik zag het! Sorryquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:59 schreef rompompom het volgende:
Relluhhh!
Voortaan wel de OP up-to-date houden, Lyzio..
Dat deden we dus ookquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:00 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ach laat hem lekker flauw doen, als dit z'n dag weer goed maakt..
Gosert!quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Geloof dat de meesten nu wel binnen 2 a 3 weken naar uitmuntend gaan
overigens ga ik gewoon 6e worden met mijn team, dus mijn PD is veilig gesteld
Verzin jij dan eens een betere, dan hoef ik ze niet telkens aan te passenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, ik zag het! SorrySlechte TT trouwens...
Als je nou nog door wil posten, neem je maar een HT-team.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Verzin jij dan eens een betere, dan hoef ik ze niet telkens aan te passen
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:06 schreef Lyzio het volgende:
Die van mij was niet slecht. Bally was actueel, Bally was een grap, Bally is er nu niet meer: TT. Maar goed, als het zo moet dan doe je maar
Voetbalquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je nou nog door wil posten, neem je maar een HT-team.
http://www.hattrick.org/Signup/Default.aspx
Ik heb gehoord dat ik het TvdM interview mag invullen, en lijkt me leuk, maar ik heb nog geen vragen of iets dergelijks ontvangen dus kan nog even durenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gosert!Goed je weer eens te zien hier. Heb je 't TvdM interview al ingevuld?
Mooi dat je er toch nog een beetje mee bezig bent.
quote:
Ah, dan moet OP een trap onder z'n kont krijgen. Ik heb ze ook nog wel staan, maar ik wil niet onder z'n duiven schieten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ik het TvdM interview mag invullen, en lijkt me leuk, maar ik heb nog geen vragen of iets dergelijks ontvangen dus kan nog even duren
hoest mer rpp?
Je kunt ze ook op fokhattrick.org vinden, daar staat het huidige interview en ook de bedachte vraag voor jou!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ik het TvdM interview mag invullen, en lijkt me leuk, maar ik heb nog geen vragen of iets dergelijks ontvangen dus kan nog even duren
hoest mer rpp?
uitgestudeerd wel, ben nu aan het promoveren op de mensch' hersenenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, dan moet OP een trap onder z'n kont krijgen. Ik heb ze ook nog wel staan, maar ik wil niet onder z'n duiven schieten.
Voor de rest ok. Ben vrolijk aan het degraderen! Speel 523 en train vleugelaanval. heb nu bijna 27 mln op de bank en ga me laten afzakken naar IX of X. Dan kijken hoeveel centen ik heb en weer eens omhoog gaan kijken.
Verder op werk is het té rustig (mijn collega moet zichzelf gaan detacheren). Ben jij inmiddels al een keertje uitgestudeerd op den mensch' hersenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |