quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:12 schreef PietjeDuck het volgende:
Misschien kan deze video het topic redden
Dat is wel echt ubertriest.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:15 schreef Pakspul het volgende:
Op het station in enschede heeft iemand het lef gehad om MS13 op de muur te zetten.
We hosselen je weet toch.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:12 schreef PietjeDuck het volgende:
microsoft?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:15 schreef Pakspul het volgende:
Op het station in enschede heeft iemand het lef gehad om MS13 op de muur te zetten.
Uiteraard, MS13 is diep geinfiltreerd in twentequote:Op vrijdag 3 april 2009 11:16 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Dat is wel echt ubertriest.
En nu durf je er 's avonds niet meer alleen over straat?
idd, gewoon preventief ruimen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
Het lullige is wel dat ze in de VS ook zo zijn begonnen als kneusjes... Het kan maar zo uitgroeien tot een serieus probleem!
shiiitttt.. egt swa!!??quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:15 schreef Pakspul het volgende:
quote:De Crips zijn actief in het Schipperskwartier, de driehoek tussen de Rijswijkseweg, Laakhaven en Trekvliet.
Nee, de politie heeft alles goed in kaart gebracht en heeft het probleem gesignaleerd!quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:19 schreef Doopy-X- het volgende:
Het wordt tijd dat de pliesie es met scherp tussen de ogen gaat schieten op dit soort tuig
Nu zijn het er nog niet zoveel dus inderdaad je gedragen of tegen de muur aan. Niet in een gevangenis stoppen want dat heeft in de states wel uitgewezen dat dat averechts werktquote:
Als je geen slang kunt probeer het dan ook nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:21 schreef Smart_ass het volgende:
Hopi boys for life nigger, fock jullie stoer prate op internet dit dat, en dan in de hood mariku spele fock jullie ANTI POWER NIGGER
In Amsterdam staat JC14quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:21 schreef Djarum het volgende:
[..]
shiiitttt.. egt swa!!??
fuck man! hier in utrecht stond net MS14!
Wist dat ik je hier zou vindenquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:21 schreef Smart_ass het volgende:
Hopi boys for life nigger, fock jullie stoer prate op internet dit dat, en dan in de hood mariku spele fock jullie ANTI POWER NIGGER
Oh grapjas, jij denkt dat ik zoiets zelf verzin.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:25 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als je geen slang kunt probeer het dan ook niet
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:12 schreef PietjeDuck het volgende:
jullie fake ass bitches wete nix jullie zijn kapot dom nigga moet hier niet moeilijk kome doen sukkels als je gangstah wil doen kom me chekke in Agga dang crip bitchquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:21 schreef Smart_ass het volgende:
Haha ja en de gemeente heeft jeugdhulp ingeschakeldquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:51 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
![]()
Ze zijn goed in kaart gebracht maar ze kunnen gewoon doorgaan met "hossele"
Jeweetog pitoes en batras klarenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:51 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
![]()
Ze zijn goed in kaart gebracht maar ze kunnen gewoon doorgaan met "hossele"
Wat staat daar nou in het abn?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:56 schreef B.E.D het volgende:
[..]
jullie fake ass bitches wete nix jullie zijn kapot dom nigga moet hier niet moeilijk kome doen sukkels als je gangstah wil doen kom me chekke in Agga dang crip bitch
bakra's stop met die straattaal praten want het staat jullie niet eens yu
en praat het niet om fucking stoer te komen spelen penduw
jullie zijn tan2 na dom haha!!
ik ben loos van hier swa
Ik heb gelukkig nog nooit in zo'n situatie gestaan dus mischien moet ik wel gewoon niets zeggen, maar het lijkt me dat als een 12 jarig mannetje je bedreigt of kenbaar maakt je te willen aanvallen, helemaal met wapen, trap je hem toch direct tegen de vlakte?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:39 schreef Buschetta het volgende:
Ik heb jochies van 12 tegenover me gehad die echt niet hun ogen knipperen om je neer te steken of erger alleen omdat je ze verkeerd aankijkt.
Haha ja. Die ken ik idd, op dat muurtje achter de fietsenrekkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:15 schreef Pakspul het volgende:
Niet als er 10 broers/neven of welk ander inteeltvolk om hem heen staan. Het is altijd zo makkelijk om achter de computer stoer te doen maar als er gast met een geweer tegenover je staat praat je toch wel anders. Misschien nog wel meer als het een jochie van 12 is zonder al te veel besef van wat goed is en wat kwaad.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:01 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog nooit in zo'n situatie gestaan dus mischien moet ik wel gewoon niets zeggen, maar het lijkt me dat als een 12 jarig mannetje je bedreigt of kenbaar maakt je te willen aanvallen, helemaal met wapen, trap je hem toch direct tegen de vlakte?
Grote leeftijdsverschil prima maar met een wapen is zelfs een baby gevaarlijk en dan gaat zelfverdediging voor de morale vraag of je als 22 jarige (in mijn geval) wel een ventje van 12 tegen de vlakte moet werken.
Kijk, maar dit zijn wel leipe gasten. Niks vergeleken met de echte zware jongens maar tasjesrovers zijn het niet meer.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:12 schreef PietjeDuck het volgende:
Ja, heb gehoord dat het daar heel gezellig is sinds de auto fabrikanten failliet aan het gaan zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Kijk, maar dit zijn wel leipe gasten. Niks vergeleken met de echte zware jongens maar tasjesrovers zijn het niet meer.
Of doen ze dat nou zou voorkomen?
Nou ja goed, laat ze eens los in Detroit, kijken of ze dan nog kunnen 'hossellen'.
Ik ben er gisteren nog door heen gereden. Ik leef gelukkig nog.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja, heb gehoord dat het daar heel gezellig is sinds de auto fabrikanten failliet aan het gaan zijn.
En dat is nou het probleem.... Deze gasten kunnen overal hosselen. Die gasten in de VS zijn niet erger als deze jongens. Enige verschil is dat in de US de straffen hoger liggen dus mensen gaan ook verder om niet gepakt te worden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Kijk, maar dit zijn wel leipe gasten. Niks vergeleken met de echte zware jongens maar tasjesrovers zijn het niet meer.
Of doen ze dat nou zou voorkomen?
Nou ja goed, laat ze eens los in Detroit, kijken of ze dan nog kunnen 'hossellen'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |