ik kan mijn excuses aanbieden voor het verkeerd typen, maar ik dit geval moet ik mijn excuses aanbieden voor het slecht opletten op schoolquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik kan mijn excuses aanbieden voor het verkeerd typen, maar ik dit geval moet ik mijn excuses aanbieden voor het slecht opletten op school
Ik zal heel eerlijk toegeven dat ik in dit geval niet eens weet waarom het fout is
mja ok.. eigenlijk is het niet moeilijk inderdaad..quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]Sorry
ik bedoel
jij bedoelt
hij/zij/het bedoelt![]()
Bedoeld met een d is alleen als het een voltooid deelwoord is
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja ok.. eigenlijk is het niet moeilijk inderdaad..
Maar je begreep me toch?
geeft niet, ik had graag ook vlekkeloos nederlands gekund en erger me ook aan echt hele stomme fouten, maar dat soort dingen met die d en t enzo heb ik nooit onder de knie gekregenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maakt niet uitIk ben een beetje een mierenneuker wat taal betreft
.
balen.. Hier ziet het er super uitquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:42 schreef Bravebart het volgende:
Wat een matig weer hier trouwens![]()
Ik las iets over 22 graden en volop zon, maar hier is het grotendeels bewolkt en frisjes
Gelukkig ben jij de enige die m snapt volgens mijquote:
Ja echt?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
balen.. Hier ziet het er super uit
Klopt, en dat gaan we zo houdenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:47 schreef Psychonikeo het volgende:
Gelukkig ben jij de enige die m snapt volgens mij
Maakt toch niet uit? Komt vanzelf welquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geeft niet, ik had graag ook vlekkeloos nederlands gekund en erger me ook aan echt hele stomme fouten, maar dat soort dingen met die d en t enzo heb ik nooit onder de knie gekregen
Niet?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Komt vanzelf welIk maak ook fouten hoor, tis niet dat ik zogenaamd alles in een keer goed doe
Jet zit in Delft toch? Als ik die kant op kijkt, lijkt het niet zo slecht te zijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja echt?Misschien komt het hier nog
Dan ben jij mijn grote voorbeeldquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Komt vanzelf welIk maak ook fouten hoor, tis niet dat ik zogenaamd alles in een keer goed doe
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jet zit in Delft toch? Als ik die kant op kijkt, lijkt het niet zo slecht te zijn
[..]
Dan ben jij mijn grote voorbeeld
Okquote:
Ik keek net aan de voorkant van mn huis en daar is het wel lekker weerquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jet zit in Delft toch? Als ik die kant op kijkt, lijkt het niet zo slecht te zijn
Dat is niet liefquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee
Hier is het trouwens prachtig weerHeb er verder niks aan, maar ok
ah.. dan is dat hetquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik keek net aan de voorkant van mn huis en daar is het wel lekker weerIk zit gewoon aan de westkant met mn kamer, vandaar dat het hier nog niet zo lekker lijkt
En Jet zit onder het bureau.
quote:
Te slechte opmerkingen, dát is niet liefquote:
Zo, drukke planningquote:Hier is het ook prachtig weerOm drie uur ga ik weg, via de sportschool naar huis
Als we vanavond een beetje vlot terug zijn wil ik vanavond nog een half uurtje gaan hardlopen
Volgens mij het vanavond namelijk ook nog best warm
Tot hoelaat moet je dan?
Wat moet ik je onderwijzen danquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah.. dan is dat het
[..]
Jij mag mij wel onderwijzen hoor
Jawel want ondanks dat je waarschuwt dat het slecht is wil ik het toch weten dus is het mijn eigen schuldquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Te slechte opmerkingen, dát is niet lief
[..]
Zo, drukke planningIk fiets vanmiddag gewoon naar huis, en dan plof ik thuis weer neer
Vandaag tot 5, en morgen weer van 8-5
Ze had 'm om dr nek geklapt?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
Ff voor de duidelijkheid, die laptopwurgseks ding was ik nioet maar Cali die aan het kloten was op mijn laptop
Ja, je verdraait het leuk, maar ik zeg het echt nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:02 schreef Daph_ het volgende:
Jawel want ondanks dat je waarschuwt dat het slecht is wil ik het toch weten dus is het mijn eigen schuld
Ja, foeiquote:Ja maar jij moet morgen ook nog werken dus dan mag je thuis neerploffenIk ga sowieso met de auto naar kantoor he, dat is best slecht
Hardlopen is niksquote:Hardlopen is gewoon fijn bij dit weer
Nou. Stom hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, je verdraait het leuk, maar ik zeg het echt niet
[..]
Ja, foei![]()
![]()
[..]
Hardlopen is niksMet veel moeite toch net nergens komen
![]()
Fietsen
Nee ze had een of andere vage manier gevonden waardoor het indrukken van de letter W er voor zorgde dat ik gewurgd werd.quote:
Notuleert u dat even?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:04 schreef jna het volgende:
Oh jullie hebben dus net of gisteravond wurgseks gehad. Weten we dat ook weer
Maak er nou niet zo'n punt van johquote:
Nee, wielrennen vind ik ook niksquote:Ieder zijn meug. Ik doe liever hardlopen, even niks anders aan mijn hoofd. Heeeerlijk. Fietsen is ook leuk, maar wielrennen daarentegen vind ik helemaal niks
Jawel, ergens een punt van maken terwijl het een ieniemienie dingetje is, is leukquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Maak er nou niet zo'n punt van joh![]()
[..]
Nee, wielrennen vind ik ook niksGewoon fietsen is veel leuker
Blof - Hier aan de kust op de radio![]()
Ja, ieder zo z'n hobbyquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:10 schreef Daph_ het volgende:
Jawel, ergens een punt van maken terwijl het een ieniemienie dingetje is, is leukVan een mug een olifant maken
Oude Blofquote:Mee eensIk ga later een mountainbike kopen
Blof![]()
Date-les ofzo denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:13 schreef jna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |