ik kan mijn excuses aanbieden voor het verkeerd typen, maar ik dit geval moet ik mijn excuses aanbieden voor het slecht opletten op schoolquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik kan mijn excuses aanbieden voor het verkeerd typen, maar ik dit geval moet ik mijn excuses aanbieden voor het slecht opletten op school
Ik zal heel eerlijk toegeven dat ik in dit geval niet eens weet waarom het fout is
mja ok.. eigenlijk is het niet moeilijk inderdaad..quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]Sorry
ik bedoel
jij bedoelt
hij/zij/het bedoelt![]()
Bedoeld met een d is alleen als het een voltooid deelwoord is
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja ok.. eigenlijk is het niet moeilijk inderdaad..
Maar je begreep me toch?
geeft niet, ik had graag ook vlekkeloos nederlands gekund en erger me ook aan echt hele stomme fouten, maar dat soort dingen met die d en t enzo heb ik nooit onder de knie gekregenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maakt niet uitIk ben een beetje een mierenneuker wat taal betreft
.
balen.. Hier ziet het er super uitquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:42 schreef Bravebart het volgende:
Wat een matig weer hier trouwens![]()
Ik las iets over 22 graden en volop zon, maar hier is het grotendeels bewolkt en frisjes
Gelukkig ben jij de enige die m snapt volgens mijquote:
Ja echt?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
balen.. Hier ziet het er super uit
Klopt, en dat gaan we zo houdenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:47 schreef Psychonikeo het volgende:
Gelukkig ben jij de enige die m snapt volgens mij
Maakt toch niet uit? Komt vanzelf welquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geeft niet, ik had graag ook vlekkeloos nederlands gekund en erger me ook aan echt hele stomme fouten, maar dat soort dingen met die d en t enzo heb ik nooit onder de knie gekregen
Niet?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Komt vanzelf welIk maak ook fouten hoor, tis niet dat ik zogenaamd alles in een keer goed doe
Jet zit in Delft toch? Als ik die kant op kijkt, lijkt het niet zo slecht te zijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja echt?Misschien komt het hier nog
Dan ben jij mijn grote voorbeeldquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Komt vanzelf welIk maak ook fouten hoor, tis niet dat ik zogenaamd alles in een keer goed doe
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jet zit in Delft toch? Als ik die kant op kijkt, lijkt het niet zo slecht te zijn
[..]
Dan ben jij mijn grote voorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |