abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67668657
Een klacht over de TNT

Bestel je leuk iets op internet(nee niet van de pabo, gewoon een keukenapperaat) je betaald notabene 8 euro voor de bezorging, bezorgen die lullen(wat dat zijn het) het pakket 100 deuren verder bij een andere postcode een ander nummer en ook nog eens bij een stel polen

En wie gaat dat oplossen de TNT, nee hoor dat moeten we zelf doen, dus nu mag ik op eigen risico naar die hoogstwaarschijnlijk gebrekkig Nederlands sprekende figuren om me pakket op te halen

Kortom de TNT is een kut bedrijf en je kan niet eens een klacht indienen want ze hebben geen fout gemaakt volgens hun

Hopelijk zijn het normale jongens die gewoon dat pakket afgeven, wel toevallig he dat die pool ook jansen heet van zijn achternaam.

pi_67668674
Alweer?
***** Kraak.....
pi_67668707
Uh ik zou maar eens contact opnemen met je webshop en die het probleem laten oplossen met TNT Post.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:20:10 #4
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_67668717
TS kan zijn adres niet intypen
pi_67668730
Ok, maar hoe weet je zo ineens dat het pakje 100 huizen verderop ligt?
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:21:25 #6
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_67668757
Een Pool die Jansen heet?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_67668793
Omdat een medewerker van de TNT die niet mocht zeggen(lul) een aanwijzing gaf waardoor we dus weten waar het pakket wel gebleven is, ik ben al aan de deur geweest en een buurman zei dat het een stel polen zijn en die zei ook bezorgt of ik het wel zeker wist.

Hoe dan ook ik neem vanavond mijn hond ook wel mee!
pi_67668816
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja hij tekend toch onder mijn naam
pi_67668833
Ah het pakket is wel afgelevert maar je weet niet waar?
***** Kraak.....
pi_67668839
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:19 schreef poepeneesje het volgende:
Uh ik zou maar eens contact opnemen met je webshop en die het probleem laten oplossen met TNT Post.
Dat dus. Jij doet zaken met de webshop, niet met de tnt
pi_67668852
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:21 schreef boem-dikkie het volgende:
pi_67668853
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:20 schreef PiRANiA het volgende:
pi_67668854
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:20 schreef PiRANiA het volgende:
No Guts, No Glory
pi_67668866
Dat wordt een lastig probleem.
***** Kraak.....
pi_67668878
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:22 schreef Silvercrest het volgende:
Omdat een medewerker van de TNT die niet mocht zeggen(lul) een aanwijzing gaf waardoor we dus weten aat het pakket wel gebleven is, ik ben al aan de deur geweest en een buurman zei dat het een stel polen zijn en die zei ook bezorgt of ik het wel zeker wist.

Hoe dan ook ik neem vanavond mijn hond ook wel mee!
En jij denkt dat ze vanavond nog aanspreekbaar zijn?
pi_67668908
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:24 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat dus. Jij doet zaken met de webshop, niet met de tnt
Die Webshop is aansprakelijk totdat jij 't als klant in goede orde hebt ontvangen.
***** Kraak.....
pi_67668914
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:25 schreef Big_Yin het volgende:

[..]

Uhm tja hopelijk wel
pi_67668923
Het aspergeseizoen breekt weer aan. Ik gun die polen persoonlijk wel een gratis koffiezetapparaat. Altijd hard werken in die branche. Een gift als deze van de burgers hebben ze dan ook wel verdiend.

Respect TS. Je deed het voor een hoger doel
U MAD?
pi_67668930
Gewoon altijd met accept giro betalen. Je hebt het pakketje niet gehad dus ga je ook niet betalen
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_67668946
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:25 schreef Big_Yin het volgende:

[..]

ja, dan is die wodka die ze rond deze tijd nuttigen wel uitgewerkt
pi_67669011
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
Het aspergeseizoen breekt weer aan. Ik gun die polen persoonlijk wel een gratis koffiezetapparaat. Altijd hard werken in die branche. Een gift als deze van de burgers hebben ze dan ook wel verdiend.

HAHA nee hoor het is een super handig snijding apperaatje, die gasten hebben er niks aan die koken waarschijnlijk toch nooit
pi_67669030
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:29 schreef Silvercrest het volgende:

[..]

HAHA nee hoor het is een super handig snijding apperaatje, die gasten hebben er niks aan die koken waarschijnlijk toch nooit
Kun je er toevallig ook asperges mee schillen ?
U MAD?
pi_67669044
quote:

Werkelijk waar voor zulk een onzinnige reactie krijg je dan toch weer respect.
***** Kraak.....
pi_67669078
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:30 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ga asperges plukken
***** Kraak.....
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:32:36 #25
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_67669109
quote:

Wel apart dat ze bij TS in de buurt wonen. Ik dacht dat alle Polen op vakantieparken woonden.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_67669121
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:30 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dat merk ik vanavond wel, als ik hem niet terug krijg waarschijnlijk wel
pi_67669175
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:32 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Wel apart dat ze bij TS in de buurt wonen. Ik dacht dat alle Polen op vakantieparken woonden.
Das juist mooi dan kan ik waarschijnlijk nog dreigen met de vreemdelingenpolitie
pi_67669214
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:32 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Vakantieparken ? Ik dacht aan de bosrand.
U MAD?
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:45:50 #29
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_67669526
TS woont in een goedkope wijk
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_67669662
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:45 schreef Dagoduck het volgende:
TS woont in een goedkope wijk
Ja en ik draag ook trots kleding van de Zeeman, en nu dan ?

En dat zegt dan ook iemand met het onderschift: Wat gratis is, heeft kwaliteit.
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:00:22 #31
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_67670000
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:49 schreef Silvercrest het volgende:

[..]

Ja en ik draag ook trots kleding van de Zeeman, en nu dan ?

En dat zegt dan ook iemand met het onderschift: Wat gratis is, heeft kwaliteit.
Maar dan wel gratis met nederlanders en niet met allemaal polen
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_67670054
TNT is inderdaad bagger. Beter gaan ze eens service verlenen. Zo heeft TNT een aangetekend pakket (waarde was 200 euro ) ook een keer verkeerd afgeleverd. Zeggen ze doodleuk dat iedereen gewoon kan tekenen voor het pakket. Dus een postbode kan in feite ook z'n handtekening zetten.

Gelukkig heeft de winkel het pakket opnieuw verstuurd.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_67670142
Er is een groot probleem met dat tekenen inderdaad.
***** Kraak.....
pi_67671197
Een aangetekend pakket mag écht niet zomaar aan iedereen gegeven worden.

Een pakket met handtekening voor ontvangst eigenlijk ook niet, maar goed, die willen nogal wel eens aan de buren gegeven worden. En dat kan ook vaak wel (pakketjes van de Esprit bijvoorbeeld zijn standaard met hvo).
Maar het hangt er allemaal maar net vanaf.
De ene is er blij mee als het pakket aan de buren gegeven wordt, want dan hoeven ze niet naar het postkantoor.
Een ander gaat liever naar het postkantoor en vindt het niet fijn om het bij de buren op te halen. Maar ja, dat kan de pakketchauffeur niet ruiken natuurlijk.
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:52:45 #35
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_67671820
https://www.tntpostpakket(...)ack-trace/index.aspx

Hier kan je de handtekening opvragen van de persoon die getekend heeft voor je pakje. Succes met terugvorderen
pi_67671861
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:36 schreef Biancavia het volgende:

Een pakket met handtekening voor ontvangst eigenlijk ook niet, maar goed, die willen nogal wel eens aan de buren gegeven worden. En dat kan ook vaak wel (pakketjes van de Esprit bijvoorbeeld zijn standaard met hvo).
Maar het hangt er allemaal maar net vanaf.
De ene is er blij mee als het pakket aan de buren gegeven wordt, want dan hoeven ze niet naar het postkantoor.
Een ander gaat liever naar het postkantoor en vindt het niet fijn om het bij de buren op te halen. Maar ja, dat kan de pakketchauffeur niet ruiken natuurlijk.
Alles hangt af van de kwaliteiten op zo'n moment.
***** Kraak.....
pi_67671982
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:36 schreef Biancavia het volgende:
Dat dacht ik dus ook, maar dat is niet wat de postbode in kwestie deed + de dame aan de telefoon mij vertelde.
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:52 schreef SuperPoekie het volgende:
https://www.tntpostpakket(...)ack-trace/index.aspx

Hier kan je de handtekening opvragen van de persoon die getekend heeft voor je pakje. Succes met terugvorderen
Ja, I know, daarom wist ik ook dat het pakket was afgeleverd en dat er door iemand anders was getekend.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 3 april 2009 @ 12:06:00 #38
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_67672319
Ik heb een keer een pakje dat aangetekend was verstuurd aangenomen voor een huisgenoot. Hoefde niet te tekenen, vroeg ik daarnaar, zei de jongen die het bezorgde 'ja, dat is al geregeld' .. Vervolgens heeft mijn huisgenoot de TNT maar even gebeld en toen bleek dat er al een onderzoek naar die persoon was ingesteld .. lekker is dat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')