Dat dus. Jij doet zaken met de webshop, niet met de tntquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:19 schreef poepeneesje het volgende:
Uh ik zou maar eens contact opnemen met je webshop en die het probleem laten oplossen met TNT Post.
En jij denkt dat ze vanavond nog aanspreekbaar zijn?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:22 schreef Silvercrest het volgende:
Omdat een medewerker van de TNT die niet mocht zeggen(lul) een aanwijzing gaf waardoor we dus weten aat het pakket wel gebleven is, ik ben al aan de deur geweest en een buurman zei dat het een stel polen zijn en die zei ook bezorgt of ik het wel zeker wist.
Hoe dan ook ik neem vanavond mijn hond ook wel mee!
Die Webshop is aansprakelijk totdat jij 't als klant in goede orde hebt ontvangen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:24 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat dus. Jij doet zaken met de webshop, niet met de tnt
Uhm tja hopelijk welquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:25 schreef Big_Yin het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze vanavond nog aanspreekbaar zijn?
ja, dan is die wodka die ze rond deze tijd nuttigen wel uitgewerktquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:25 schreef Big_Yin het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze vanavond nog aanspreekbaar zijn?
HAHA nee hoor het is een super handig snijding apperaatje, die gasten hebben er niks aan die koken waarschijnlijk toch nooitquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
Het aspergeseizoen breekt weer aan. Ik gun die polen persoonlijk wel een gratis koffiezetapparaat. Altijd hard werken in die branche. Een gift als deze van de burgers hebben ze dan ook wel verdiend.
Respect TS. Je deed het voor een hoger doel
Kun je er toevallig ook asperges mee schillen ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:29 schreef Silvercrest het volgende:
[..]
HAHA nee hoor het is een super handig snijding apperaatje, die gasten hebben er niks aan die koken waarschijnlijk toch nooit
Werkelijk waar voor zulk een onzinnige reactie krijg je dan toch weer respect.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
Het aspergeseizoen breekt weer aan. Ik gun die polen persoonlijk wel een gratis koffiezetapparaat. Altijd hard werken in die branche. Een gift als deze van de burgers hebben ze dan ook wel verdiend.
Ga asperges plukkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je er toevallig ook asperges mee schillen ?
Wel apart dat ze bij TS in de buurt wonen. Ik dacht dat alle Polen op vakantieparken woonden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
Dat merk ik vanavond wel, als ik hem niet terug krijg waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je er toevallig ook asperges mee schillen ?
Das juist mooi dan kan ik waarschijnlijk nog dreigen met de vreemdelingenpolitiequote:Op vrijdag 3 april 2009 10:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wel apart dat ze bij TS in de buurt wonen. Ik dacht dat alle Polen op vakantieparken woonden.
Vakantieparken ? Ik dacht aan de bosrand.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wel apart dat ze bij TS in de buurt wonen. Ik dacht dat alle Polen op vakantieparken woonden.
Ja en ik draag ook trots kleding van de Zeeman, en nu dan ?quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:49 schreef Silvercrest het volgende:
[..]
Ja en ik draag ook trots kleding van de Zeeman, en nu dan ?
En dat zegt dan ook iemand met het onderschift: Wat gratis is, heeft kwaliteit.![]()
![]()
Alles hangt af van de kwaliteiten op zo'n moment.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:36 schreef Biancavia het volgende:
Een aangetekend pakket mag écht niet zomaar aan iedereen gegeven worden.
Een pakket met handtekening voor ontvangst eigenlijk ook niet, maar goed, die willen nogal wel eens aan de buren gegeven worden. En dat kan ook vaak wel (pakketjes van de Esprit bijvoorbeeld zijn standaard met hvo).
Maar het hangt er allemaal maar net vanaf.
De ene is er blij mee als het pakket aan de buren gegeven wordt, want dan hoeven ze niet naar het postkantoor.
Een ander gaat liever naar het postkantoor en vindt het niet fijn om het bij de buren op te halen. Maar ja, dat kan de pakketchauffeur niet ruiken natuurlijk.
Dat dacht ik dus ook, maar dat is niet wat de postbode in kwestie deed + de dame aan de telefoon mij vertelde.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:36 schreef Biancavia het volgende:
Een aangetekend pakket mag écht niet zomaar aan iedereen gegeven worden.
Ja, I know, daarom wist ik ook dat het pakket was afgeleverd en dat er door iemand anders was getekend.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:52 schreef SuperPoekie het volgende:
https://www.tntpostpakket(...)ack-trace/index.aspx
Hier kan je de handtekening opvragen van de persoon die getekend heeft voor je pakje. Succes met terugvorderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |