abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67668459
Gisteren tufte ik op mijn scooter door ons prachtige dorp, genietend van het prachtige weer, plotseling komt een huisvrouw van links die niet doorheeft dat ik voorrang heb , en ik dagdromend van het mooie weer had ik die muts niet gezien , toen boem, mevrouw stapt hysterisch uit haar auto omdat ik een paar meter met z'n scooter ben weggeschoven, maar ik had niks, alleen een kapotte scooter, maar goed mevrouw zit fout, dus die krijg ik toch wel vergoed ,

Mevrouw blijkt dus 112 te hebben gebeld en om een ambulance te hebben gevraagd , komt die aanrijden, was die ambulancebroeder bang dat ik mijn nek had gebroken omdat het een heel klein beetje pijn deed en toen ik verrekte om mee te gaan kreeg ik nog een hele donderpreek dat het levensegevaarlijk was, blabla, maar goed, formuliertje ondertekenen voor eigen risico en ze vertrokken weer. En die vrouw die mij had aangereden bleef maar hysterisch, die heeft uiteindelijk nog een kalmerend tabletje moeten krijgen .

Klacht: Hysterische huismuts die gelijk 112 moet bellen

[ Bericht 0% gewijzigd door tulpie123 op 03-04-2009 10:16:54 ]
pi_67668535
Bedankt voor de mededeling. Je meldt je speciaal aan om ons dit te melden. Kloon
pi_67668544
Wat een avontuur.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_67668548
je bent ook wel een enorme bikkel!!

Scooterrrijders
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:15:35 #5
168255 J.Herrer
pi_67668582
Ondankbaar zwijn. Ze wilde je alleen helpen
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_67668592
Regionieuws-gehalte
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:16:24 #7
168255 J.Herrer
pi_67668605
Boeren op een scooter trouwens
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_67668622
Wel een tof avontuur BTW
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_67668625
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:15 schreef Mopst3r het volgende:
Regionieuws-gehalte
SBS6 nieuws toch
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:16:55 #10
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_67668626
Eigenlijk moet je haar dankbaar zijn. Je scooter is kapot dus nu kun je een fatsoenlijk vervoermiddel aanschaffen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_67668632
Ik ben vóór een extra bonus voor mensen die brommer- en scooterrijders omver karren
pi_67668633
Tsja zo ging ik ooit hard op mijn bek en werd gelijk meegenomen door de ambulance.
Wilde zelf maar 1 ding en dat is terug naar de plek en mijn vervoermiddel oprapen.
***** Kraak.....
pi_67668652
Dat wordt natuurlijk de gebeurtenis van de dag in dat boerendorp daar.
pi_67668665
KLB: Het nieuwe Hart van Nederland.

Ohja: TS, ik vind je een ondankbare hond. Ben blij dat iemand zich zorgen om je maakt.
U MAD?
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:18:33 #15
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_67668669
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:15 schreef J.Herrer het volgende:
Ondankbaar zwijn. Ze wilde je alleen helpen
Eensch. Ze had je ook kunnen laten creperen jij ondankbare hond.

Word er voor de verandering meteen actie ondernomen, is het weer niet goed.

Verwend stuk uitschot dat je er rondragt op die mislukte 2-wieler van je
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_67668689
Jij maakt nog eens wat mee!
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
pi_67668697
Even wachten op de lemming van de hysterische vrouw en het vervolgtopic van de TS dat 'ie nou al drie weken z'n hoofd niet meer kan draaien.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_67668751
van wie was die scooter?
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:22:32 #19
48075 Timmor
hmm creamy mayonnaise...
pi_67668788
Morgen wordt je verlamt wakker in je bed en baal je dat je dat je een krabbel op dat formulier hebt gezet
pi_67668824
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:10 schreef tulpie123 het volgende:
Gisteren tufte ik op mijn scooter door ons prachtige dorp, genietend van het prachtige weer, plotseling komt een huisvrouw van links die niet doorheeft dat ik voorrang heb , en ik dagdromend van het mooie weer had ik die muts niet gezien , toen boem, mevrouw stapt hysterisch uit haar auto omdat ik een paar meter met z'n scooter ben weggeschoven, maar ik had niks, alleen een kapotte scooter, maar goed mevrouw zit fout, dus die krijg ik toch wel vergoed ,

Mevrouw blijkt dus 112 te hebben gebeld en om een ambulance te hebben gevraagd , komt die aanrijden, was die ambulancebroeder bang dat ik mijn nek had gebroken omdat het een heel klein beetje pijn deed en toen ik verrekte om mee te gaan kreeg ik nog een hele donderpreek dat het levensegevaarlijk was, blabla, maar goed, formuliertje ondertekenen voor eigen risico en ze vertrokken weer. En die vrouw die mij had aangereden bleef maar hysterisch, die heeft uiteindelijk nog een kalmerend tabletje moeten krijgen .

Mijn vriendin is een kleine twee maanden geleden van haar paard gevallen. Er was eigenlijk niet zo veel aan de hand, maar omdat ze over haar stuitje klaagte hebben twee vriendinnen de ambulance gebeld. Die kwamen met een heel trauma team aanzetten (eigenlijk twee ambulances). Ze is daarna afgevoerd op een plank en was compleet vastgesnoerd. Resultaat: 5 uur in het ziekenhuis en drie keer foto's en een ct?-scan gemaakt waarna ze er achter kwamen dat ze een blauwe plek had op haar kont.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_67668896
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
Wat een avontuur.

De avonturen van een tulp
No Guts, No Glory
  Moderator vrijdag 3 april 2009 @ 10:26:07 #22
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_67668911
Ja, maar ja, dat kun je beter hebben dan dat ze denken van 'ohh het zal wel loslopen' en dat je ineens blijkt dat je levensgevaarlijke verwondingen hebt natuurlijk
Breitling - Instruments for Professionals
pi_67668931
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:10 schreef tulpie123 het volgende:
Gisteren (...) toen boem, mevrouw stapt hysterisch (...) ik een paar meter (...) ben weggeschoven, maar ik had niks,
(...)

Mevrouw blijkt dus 112 te hebben gebeld en om een ambulance te hebben gevraagd (...) en toen ik verrekte om mee te gaan (...) en ze vertrokken weer. En die vrouw die mij had aangereden bleef maar hysterisch, die heeft uiteindelijk nog een kalmerend tabletje moeten krijgen .

Conclusie: Die vrouw was niet behulpzaam maar egoïstisch. Zag waarschijnlijk dat jij niks had maar heeft zelfkennis en bestelt voor haarzelf een ambulance.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:27:18 #24
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_67668941
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:23 schreef dahei het volgende:

[..]
......blablabla....er achter kwamen dat ze een blauwe plek had op haar kont.
en die kwam van het batsen achterlangs?
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')