Eensch. Ze had je ook kunnen laten creperen jij ondankbare hond.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:15 schreef J.Herrer het volgende:
Ondankbaar zwijn. Ze wilde je alleen helpen
Mijn vriendin is een kleine twee maanden geleden van haar paard gevallen. Er was eigenlijk niet zo veel aan de hand, maar omdat ze over haar stuitje klaagte hebben twee vriendinnen de ambulance gebeld. Die kwamen met een heel trauma team aanzetten (eigenlijk twee ambulances). Ze is daarna afgevoerd op een plank en was compleet vastgesnoerd. Resultaat: 5 uur in het ziekenhuis en drie keer foto's en een ct?-scan gemaakt waarna ze er achter kwamen dat ze een blauwe plek had op haar kont.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:10 schreef tulpie123 het volgende:
Gisteren tufte ik op mijn scooter door ons prachtige dorp, genietend van het prachtige weer, plotseling komt een huisvrouw van links die niet doorheeft dat ik voorrang heb, en ik dagdromend van het mooie weer had ik die muts niet gezien
, toen boem, mevrouw stapt hysterisch uit haar auto omdat ik een paar meter met z'n scooter ben weggeschoven, maar ik had niks, alleen een kapotte scooter, maar goed mevrouw zit fout, dus die krijg ik toch wel vergoed
,
Mevrouw blijkt dus 112 te hebben gebeld en om een ambulance te hebben gevraagd, komt die aanrijden, was die ambulancebroeder bang dat ik mijn nek had gebroken omdat het een heel klein beetje pijn deed
en toen ik verrekte om mee te gaan kreeg ik nog een hele donderpreek dat het levensegevaarlijk was, blabla, maar goed, formuliertje ondertekenen voor eigen risico
en ze vertrokken weer. En die vrouw die mij had aangereden bleef maar hysterisch, die heeft uiteindelijk nog een kalmerend tabletje moeten krijgen
.
Klacht: Hysterische huismuts die gelijk 112 moet bellen
Conclusie: Die vrouw was niet behulpzaam maar egoïstisch. Zag waarschijnlijk dat jij niks had maar heeft zelfkennis en bestelt voor haarzelf een ambulance.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:10 schreef tulpie123 het volgende:
Gisteren (...) toen boem, mevrouw stapt hysterisch (...) ik een paar meter (...) ben weggeschoven, maar ik had niks,
(...)
Mevrouw blijkt dus 112 te hebben gebeld en om een ambulance te hebben gevraagd (...) en toen ik verrekte om mee te gaan (...) en ze vertrokken weer. En die vrouw die mij had aangereden bleef maar hysterisch, die heeft uiteindelijk nog een kalmerend tabletje moeten krijgen.
Klacht: Hysterische huismuts die gelijk 112 moet bellen
en die kwam van het batsen achterlangs?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:23 schreef dahei het volgende:
[..]
......blablabla....er achter kwamen dat ze een blauwe plek had op haar kont.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |