quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Favoriete standje? Lengte en postuur? Overige maten? Hoe lang single? ben je makkelijk?
alleen val ik niet op oostbloksletjesquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
eigenwijs takkejong! je lijkt kwaakvaak wel!
Zij gaat er niet op inquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:42 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Dan moet je met haar daten ipv met andere dames
kwaak heeft ze ook afgezworen zegt iequote:Op vrijdag 3 april 2009 09:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
alleen val ik niet op oostbloksletjes
Kunt u mij misschien een gedetailleerde uitleg geven van wat u daarmee bedoeld?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:56 schreef KudFokker het volgende:
Maar ze gaat nog steeds niet in op mijn 'avanches'
Ik ben gewoon optimistischquote:
Dat kan Sedan niet aan, optimisme.quote:
Veel plezier, wel veel foto's maken he, en postenquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat zich verder aankleden
anders kom ik nooooit in de dierentuin (en anders krijg ik ook mijn pilletjes niet dus dat schiet ook niet op)
Avanches heet dat geloof ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Kunt u mij misschien een gedetailleerde uitleg geven van wat u daarmee bedoeld?
Alleen 's avonds bij vriendinlief in bed kruipen ontbreekt nogquote:
Ik vermoed een portmanteau van avances en avalanches. Visualiseren is soms best okayquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Kunt u mij misschien een gedetailleerde uitleg geven van wat u daarmee bedoeld?
Avances bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vermoed een portmanteau van avances en avalanches. Visualiseren is soms best okay.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Avanches heet dat geloof ik
Weet alleen niet of je dat zo schrijft...
Maar dat zijn gewoon de moves die je maakt naar een meisje toe
Wat een juiste aanname, zo zonder dat je me kentquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeikwijf...twee keer herhalen ok maar nu weet ik het wel.
Eigenlijk zijn dat al meer vragen dan dat ik beantwoord hebquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:02 schreef Murmeli het volgende:
oh we hebben een nieuwe OP
ik vind dat er wel wat pikantere vragen bij mogen hoor
en bij de singles meet moet een tijd en plek komen te staan..... waar is djayzz.... die moet ff regelen hahaha
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
dat snap ik harrie!![]()
wat voor moves bedoelde ik te vragen
en typo's begin ik niet over, alleen de ergste
quote:
Ooh sorryquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
dat snap ik harrie!![]()
wat voor moves bedoelde ik te vragen
Eerder, kap maar weer, dag.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Prettig leven verder. Of in jouw woorden; kut leven!
Weekendquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:09 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow wat gaan we snel vandaag zeg.... hou t nie meer bij![]()
maar het blijft lekker weertje buiten en het is lekker vrijdag![]()
zo beter?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:02 schreef Murmeli het volgende:
ik vind dat er wel wat pikantere vragen bij mogen hoor
quote:
Och, welkom in het wondere leven van de weekendalcoholistquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh sorry
Ik ben nog niet helemaal wakker, het was gisteren té gezellig
Maar bij haar pak ik het niet echt goed aan moet ik toegeven.
Meestal kom ik haar tegen in de kroeg, en heb ik de dag erna spijt van wat ik gezegd heb, mede dankzij de alcoholische versnaperingen
Zou wel willenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Weekend
Ik kwam gisteravond met het idee naar mijn vrienden om 's middags gaan bbq'en bij het IJselmeer...
Maar niemand wil !!!
Iemand anders die met mij wil bbq'en?
Die laatste vraagquote:
Oe oe oe VERTEL!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zou wel willenmaarreee heb een date vanaaf
![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:11 schreef Tally het volgende:
Ik mis wel het plaatje in de OP!! Die van meet the Fokkers.. Die vond ik juist leuk!!
WAAR ISSIE???
Vertel!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zou wel willenmaarreee heb een date vanaaf
![]()
Het was toch een ander die wou weten of ze easy waren?quote:
Leuke vragen hoorquote:
Haha ja wat moet ik vertellen, ik ga gezellig een filmpje kijken vanaafquote:
Ik hou me de laatste tijd gelukkig ook meer in dan eerstquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Och, welkom in het wondere leven van de weekendalcoholist![]()
Al hebi k dat de laatste tijd niet zo vaak meer
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het was toch een ander die wou weten of ze easy waren?
Met wie, hoe ken je hem, hoe heb je de date geregeld, wat voor potentie heeft het enz?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha ja wat moet ik vertellen, ik ga gezellig een filmpje kijken vanaaf
En snel een beetjequote:
Oe leuk.. Bij jou thuis? Of in de bios? En wat ga je nog meer doen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha ja wat moet ik vertellen, ik ga gezellig een filmpje kijken vanaaf
Was ene Zapper inderdaad..quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
tsjah ik moest zelf zonnodig corrigeren in de OP zetten
Er is niemand buiten Fok!. Toch?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:16 schreef Tally het volgende:
En vertel me a.u.b. dat het iemand is buiten FOK!
Met iemand van hierquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met wie, hoe ken je hem, hoe heb je de date geregeld, wat voor potentie heeft het enz?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Met iemand van hierhaha dus gwn via Pm
tjsa dat moeten we nog maar zien wat eruit komt
Dit is interessant, even verder lezen welke moves jij bedoelt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:00 schreef KudFokker het volgende:
Maar dat zijn gewoon de moves die je maakt naar een meisje toe
Oei sorry kfquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Sssst, niet teveel informatie weggeven
Straks hebben ze mijn sluwe plannetje door
Ze zeggen het Lid.. Maar zo heb ik jou toch ook ontmoetquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
WIE DAN?!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nja gewoon met iemand praten, en dan subtiele hints geven dat je haar wel ziet zitten...quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit is interessant, even verder lezen welke moves jij bedoelt.
ja ik weet nie of ik dat zomaar moet doen hoor, miss vind ie wel nie fijn dat ik dat zo hier ga roepen haha maar het is wel iemand van singles idd al heb ik em al ffies hier nie gezien eigenlijksquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:20 schreef Murmeli het volgende:
ja carool, wie wie wie.... ook van singles of niet?
vertel vertel...
Och, dat kan bestquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik hou me de laatste tijd gelukkig ook meer in dan eerst
Gisteravond gezellig gepraat met een zus van een vriend...
Echt een super knappe meid, maar ze is pas 16...
Jij gunt me ook veel hequote:Op vrijdag 3 april 2009 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
En snel een beetje![]()
[..]
Oe leuk.. Bij jou thuis? Of in de bios? En wat ga je nog meer doen?
En vertel me a.u.b. dat het iemand is buiten FOK!
gedetailleerderquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:20 schreef KudFokker het volgende:
Nja gewoon met iemand praten, en dan subtiele hints geven dat je haar wel ziet zitten...
Maar na een sloot Desperado komen die hints niet zo 'subtiel' over als je wil...
Dan kan het bestquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik weet nie of ik dat zomaar moet doen hoor, miss vind ie wel nie fijn dat ik dat zo hier ga roepen haha maar het is wel iemand van singles idd al heb ik em al ffies hier nie gezien eigenlijks
is het zegiklekkerniet?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik weet nie of ik dat zomaar moet doen hoor, miss vind ie wel nie fijn dat ik dat zo hier ga roepen haha maar het is wel iemand van singles idd al heb ik em al ffies hier nie gezien eigenlijks
Ludo? RZ? Howl?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
precies! toen ik met kwaak ging daten heb ik het ook gewoon in singles gepost en hij vond het niet erg geloof ikquote:
Ik gun je ontzettend veel.. Daarom juist een meisje buiten FOK!quote:
Oequote:Op vrijdag 3 april 2009 10:22 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen.
Ik praat nu als de godfather, mijn stem is zo goed als helemaal wegEn ik kan maandag pas bij mijn huisarts terecht, zucht.
moaghe,quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:22 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen.
Ik praat nu als de godfather, mijn stem is zo goed als helemaal wegEn ik kan maandag pas bij mijn huisarts terecht, zucht.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:22 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen.
Ahh Tijn dan zekerquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee joh, is geen JB.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:24 schreef Murmeli het volgende:
Sedan, foei.... jij denkt dat carool half fok gaat ontmaagden....
t arme kind....
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:24 schreef Murmeli het volgende:
t arme kind....
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik gun je ontzettend veel.. Daarom juist een meisje buiten FOK!
[..]
OeBel me!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:24 schreef Murmeli het volgende:
t arme kind....
en als iemand het wel erg vind, dan weet je meteen waar je aan toe bentquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
precies! toen ik met kwaak ging daten heb ik het ook gewoon in singles gepost en hij vond het niet erg geloof ik
Ik heb hem al gepakt joh.. Jij mag ook best hoorquote:
quote:
da's ook weer zoquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
en als iemand het wel erg vind, dan weet je meteen waar je aan toe bent
Tijn!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Hahaha nee allemaal fout
maar weet je wat ik doe, ik zal maandag uitgebreid verslag geven van hoe het was enzo
Veel plezier vanavond!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:27 schreef Carooltje79 het volgende:
Maarree mensen ik ga ervandoor, heb om 11 uur overleg en daarna lekker naar huis, lekker weekend vieren![]()
haha nee joh Tijn niet, die is nog heeel jong hoor, ik wordt al een oude mutsquote:
Dat was ook de optie die mij net door het hoofd schootquote:
Zeg nou maarquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee joh Tijn niet, die is nog heeel jong hoor, ik wordt al een oude muts
ik heb het er alleen maar over dat je ineens uit het niks JB begint af te zeiken.... en ik vind JB lief dus dan geef ik jou klapjesquote:
Als jij nou niet meer op mij reageert, dan reageer ik niet meer op jou.quote:
Het is weer eens wat anders dan over de keukentafel, maar weet je zeker dat dit ergonomisch verantwoord is?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
da's ook weer zo
dus carool, hup over de brug ermee
Die is toch net zo oud als mijquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee joh Tijn niet, die is nog heeel jong hoor, ik wordt al een oude muts
Dat kan heel sexy zijn. Beterschap in ieder geval.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:22 schreef Belsezar het volgende:
Het is een zeikerd.. En hij had even niets te zeiken.. Dus moet hij toch wel iets noemen waardoor hij aandacht krijgt..quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb het er alleen maar over dat je ineens uit het niks JB begint af te zeiken.... en ik vind JB lief dus dan geef ik jou klapjes
En terecht, DE HOER!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb het er alleen maar over dat je ineens uit het niks JB begint af te zeiken.... en ik vind JB lief dus dan geef ik jou klapjes
Zal ik zo even doen babe!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik gun je ontzettend veel.. Daarom juist een meisje buiten FOK!
[..]
OeBel me!
Thanks, ik MOET morgen beter zijn ivm mijn verjaardagsfeestjequote:
Ja, zo'n stemquote:
Ik heb niets met afdankertjes.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb hem al gepakt joh.. Jij mag ook best hoor
[..]
Dank je wel meisquote:
O wacht ik ruik en lees frustratie.. Je bent boos dat jij dr niet overheen mocht?quote:
Ik doe het onbewust, met mijn haar spelen. En teveel trouwensquote:
Ik heb hem niet afgedankt.. Ik heb hem ingereden.. Dat is anders..quote:
Verlegenheidquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:28 schreef KudFokker het volgende:
Even een vraagje...
Ik was gisteren met dat zussie van dat meisje aan het praten...
En toen zat ze de hele tijd met haar vingers in haar krullen te draaien... (niet doordenken)
Waarom doen vrouwen dat ?
Voelen ze zich ongemakkelijk ?
Vervelen ze zich ?
Willen ze zich mooi maken ?
Willen ze er speels uitzien ?
Ze glimlachde en bloosde er wel de hele tijd bij...
Je volle bos krullenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Verlegenheid![]()
Als ik verlegen ben dan moet ik ook wat in handen hebben
gotta love herquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb hem niet afgedankt.. Ik heb hem ingereden.. Dat is anders..
Die discussie heb ik al eens gehadquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:30 schreef Tally het volgende:
[..]
O wacht ik ruik en lees frustratie.. Je bent boos dat jij dr niet overheen mocht?
Das wel heel sneu van je hoor..
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze zeggen het Lid.. Maar zo heb ik jou toch ook ontmoet
Als ik een Ferarri haal bij de dealer vraag ik toch ook niet of de verkoper er eerst een rondje mee wil rijdenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Tnx meisquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:31 schreef Murmeli het volgende:
succes carool vanavond.... en laat maar weten hoe het was (en wie!)
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:31 schreef Murmeli het volgende:
succes carool vanavond.... en laat maar weten hoe het was (en wie!)
Er was nog inruilwaarde over achteraf?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Word lastigquote:
quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:33 schreef Carooltje79 het volgende:
Tnx meis![]()
nu ben ik er echt vandoor hoor haha kom nie weg hier joh
Thanks Howlquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:29 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat kan heel sexy zijn. Beterschap in ieder geval.
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ga d'r verder ook maar niet op in....
Je hebt zeker nog nooit een nieuwe auto gekocht hequote:Op vrijdag 3 april 2009 10:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als ik een Ferarri haal bij de dealer vraag ik toch ook niet of de verkoper er eerst een rondje mee wil rijden?
je doet het alleen 15x op een avond los en vast en los en weer vast....quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik doe het onbewust, met mijn haar spelen. En teveel trouwens
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En gaat zn mondje dicht houden he
Bierfiltjes, een peuk of de menukaartquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Word lastig![]()
Vaak zorg ik dat ik iets in handen heb als een pen of m'n telefoon, in de kroeg vaak een drankje
Veel plezierquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tnx meis![]()
nu ben ik er echt vandoor hoor haha kom nie weg hier joh
Snitch 'm danquote:
Niet nodig, was ik ook niet van plan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ga d'r verder ook maar niet op in....
ik ga gewoon aan haar zittenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Word lastig![]()
Vaak zorg ik dat ik iets in handen heb als een pen of m'n telefoon, in de kroeg vaak een drankje
Zucht, nee dankje.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:30 schreef Tally het volgende:
[..]
wij gaan rival chanteren....quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En gaat zn mondje dicht houden he
Ik word liever vergeleken met een Aston Martin, Ferrari's zijn mij een beetje te vulgair, ik ga liever voor stijvolquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als ik een Ferarri haal bij de dealer vraag ik toch ook niet of de verkoper er eerst een rondje mee wil rijden?
sjee wat zijn wij verstandig....quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet nodig, was ik ook niet van plan.
Ik rook nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bierfiltjes, een peuk of de menukaart
Serieus en dat heb ik van 3x echt door gehad, hahahaquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je doet het alleen 15x op een avond los en vast en los en weer vast....
maar je hebt wel cool haar, ik ben jaloers
Ik wilde eigenlijk Lamborghini schrijven, maar weet niet precies hoe je dat schrijftquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik word liever vergeleken met een Aston Martin, Ferrari's zij mij een beetje te vulgair, ik ga liever voor stijvol
Ik zeg nog even en onder de plakquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:36 schreef KudFokker het volgende:
Argh...
Dat meisje van me vroeg of ze zondag op maandag bij me kon slapen, dat vond ik best..
Gisteren vroeg ze of ze ook zaterdag op zondag bij me kan slapen
Ze gaat dan uit met mijn zussie en een aantal vriendinnen..
Als je een Ferrari haalt bij de dealer en eist dat er nul op de teller staat word je ook uitgelachen. Of je hebt een dealer die zelf de teller terugschroeftquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook aan haar haar gezeten, en zij aan mijn krullenquote:
Wat let je?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:36 schreef KudFokker het volgende:
Argh...
Dat meisje van me vroeg of ze zondag op maandag bij me kon slapen, dat vond ik best..
Gisteren vroeg ze of ze ook zaterdag op zondag bij me kan slapen
Ze gaat dan uit met mijn zussie en een aantal vriendinnen..
je verlegen stadium ben je sneller voorbij zodra je aan haar gaat zittenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat gebeurt altijd ná het "verlegen" stadium
als je wilt neuken moet je dat gewoon zeggenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:37 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli aait rival en kijkt heel lief naar rival
Oow dus je was zenuwachtigquote:
Daarom wil ik duidelijk afstand laten merken, maar wil haar ook niet afschrikken...quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zeg nog even en onder de plakDan slaap ze 5 van de 7 nachten bij je
![]()
Oow wacht, dit is niet zo positief hè
Geef hem nou geen ideeenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
je verlegen stadium ben je sneller voorbij zodra je aan haar gaat zitten
Als dat geen snaaien wordquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
Ontzettend veul..quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er was nog inruilwaarde over achteraf?.
Weet ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Word lastig![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je een Ferrari haalt bij de dealer en eist dat er nul op de teller staat word je ook uitgelachen.
Hypocrietje van mequote:Op vrijdag 3 april 2009 10:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
Tjah, ik zou het eigenlijk alleen al doen om die kop van die vriend te zien...quote:
True true! Ill keep that in mindquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
je verlegen stadium ben je sneller voorbij zodra je aan haar gaat zitten
Je hebt van die klanten...quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
0 op de teller? natuurlijk mijnheer, hij is hier in de zaak gemaakt
Ok ik geef jullie gelijk, het was een slechte vergelijkingquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
0 op de teller? natuurlijk mijnheer, hij is hier in de zaak gemaakt
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zucht, nee dankje.
Ik gooi ze allemaal wel gelijk de kliko in.
Precies goedquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk Lamborghini schrijven, maar weet niet precies hoe je dat schrijften heb geen spellings correctie hier
Ik ben van niemandquote:
Ik zat aan een andere bos krullen te denkenquote:
Sowieso, als je z'n zusje snaait dan ben je wel de ace van het spelquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tjah, ik zou het eigenlijk alleen al doen om die kop van die vriend te zien...
Toen ik met dat meisje ging waar ik 4 jaar mee had, zat hij ook de hele tijd achter dat meisje aan
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zucht, nee dankje.
Ik gooi ze allemaal wel gelijk de kliko in.
En dan zeiken dattie het niet doet.. Ja meneer we mochten hem niet testenquote:
En wie ben jij om die vraag niet te beantwoordenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Soms ben je zenuwachtig, soms vraagt een lichaam gewoon om aan gezeten te worden
Als het zo'n date is dat je door die krullen woelt dan hoef je niet zenuwachtig te zijn of iets in handen willen hebben hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zat aan een andere bos krullen te denken![]()
![]()
Dát werd dus ook lastig![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
soms vraagt een lichaam gewoon om aan gezeten te worden
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Soms ben je zenuwachtig, soms vraagt een lichaam gewoon om aan gezeten te worden
Zeker woorden die ik hier in het mooie Hoorn moet introducerenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zat aan een andere bos krullen te denken![]()
![]()
Dát werd dus ook lastig![]()
[..]
Sowieso, als je z'n zusje snaait dan ben je wel de ace van het spel
Truequote:Op vrijdag 3 april 2009 10:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Als het zo'n date is dat je door die krullen woelt dan hoef je niet zenuwachtig te zijn of iets in handen willen hebben hoor
En dan zeggen ze dat Drenthen een taalachterstand hebbenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zeker woorden die ik hier in het mooie Hoorn moet introduceren
Ja maar dan toch. In de kliko?!?!?!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe denk je dat dit voor mij voelt.
DH.quote:
Nouja, gelukkig zijn mensen vrij om te doen wat ze willen. Alleen niet bij/met mij.quote:
Niemand?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wil iemand me corrigeren want ik ben het vermogen om positief te blijven even kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Niemand?![]()
![]()
* FritsVanEgters is gedoemd
Waarom zo down/ negatief dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
[..]
Niemand?![]()
![]()
Sorry, Ik had je niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Positief: De zon schijnt
Positief: Bijna weekend!
Positief: wat niet eigenlijk?
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
De KudFokkert post in [singles] ??!!??quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sorry, Ik had je niet gezien
Als we je irritant vinden lezen we wel over je heenquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De KudFokkert post in [singles] ??!!??
Vandaag val ik wel mee tochquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als we je irritant vinden lezen we wel over je heen
[..]
Niemand?![]()
![]()
Aaaaaaaah wat is er dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ik heb geen idee, lees altijd over je heenquote:
Veel vergeefse moeite gedaan en vergeefse stress, gefrustreerd, zelfvertrouwen staat op een laag pitje, te veel kleffe stelletjes in mijn omgeving...quote:
Moet ik even beginnen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sorry, Ik had je niet gezien
En toch word ik gequotequote:Op vrijdag 3 april 2009 11:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, lees altijd over je heen
Doe datquote:
Hmm ik heb dat ook wel eensquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Veel vergeefse moeite gedaan en vergeefse stress, gefrustreerd, te veel kleffe stelletjes in mijn omgeving... Heb het even gehad.
Het zou verboden moeten worden!quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik heb dat ook wel eens
Dan heb je zelf niks, en zie je al die stelletjes leuk doen met elkaar...
Jij denkt ook aan honger in Afrika als je alleen maar droog brood in huis hebt zeker?quote:Ik vrolijk mezelf altijd op met de gedachte dat er ook genoeg stelletjes zijn die op dat moment ruzie met elkaar maken, maar dat zie je dan weer niet
Heb je daar wat aan?
Werken aan dat zelfvertrouwen dan, dan komt die positiviteit vanzelfquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Veel vergeefse moeite gedaan en vergeefse stress, gefrustreerd, zelfvertrouwen staat op een laag pitje, te veel kleffe stelletjes in mijn omgeving...
Heb het even gehad.
Je bent niet de enige. Soms snap ik van mezelf niet waarom ik zo positief kan blijven. Want als ik aan dat soort dingen denk, dan zuigt mijn leven gewoon.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Veel vergeefse moeite gedaan en vergeefse stress, gefrustreerd, zelfvertrouwen staat op een laag pitje, te veel kleffe stelletjes in mijn omgeving...
Heb het even gehad.
Ach ik denk wel dat de meeste nu weten dat ik ziek ben en zo slap als een vaatdoekje ben op het momentquote:
Inderdaad wat er al getikt is.. De zon schijnt.. Het is bijna weekend.. Je hebt vrienden (ga ik voor het gemak even vanuit).. Je bent gezond.. Je zit nergens aan vast.. Je hebt geen gezeik..quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heb het even gehad.
Afrika, ik heb gisteren Blood Diamond gekeken. Goede film al is Leo met zijn ZA accent verschrikkelijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden!![]()
![]()
[..]
Jij denkt ook aan honger in Afrika als je alleen maar droog brood in huis hebt zeker?
uhu, op het moment he. ach als je daardoor beter slaaptquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach ik denk wel dat de meeste nu weten dat ik ziek ben en zo slap als een vaatdoekje ben op het moment
Dat vond ik inderdaad een hele goede film!quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Afrika, ik heb gisteren Blood Diamond gekeken. Goede film al is Leo met zijn ZA accent verschrikkelijk
Dat dusquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Inderdaad wat er al getikt is.. De zon schijnt.. Het is bijna weekend.. Je hebt vrienden (ga ik voor het gemak even vanuit).. Je bent gezond.. Je zit nergens aan vast.. Je hebt geen gezeik..
Je kan doen en laten wat je wil..
Tip: Cassquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Afrika, ik heb gisteren Blood Diamond gekeken. Goede film al is Leo met zijn ZA accent verschrikkelijk
Maar dan nog heb je geen kutlevenquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach ik denk wel dat de meeste nu weten dat ik ziek ben en zo slap als een vaatdoekje ben op het moment
Ik vond Leo beter in Body of Liesquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:22 schreef Nouk84 het volgende:
Werken aan dat zelfvertrouwen dan, dan komt die positiviteit vanzelf
Op zich haal ik altijd wel plezier en zelfvertrouwen uit andere dingen, maar verliefdheid weet me praktisch altijd te vloeren.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:23 schreef Howl het volgende:
Je bent niet de enige. Soms snap ik van mezelf niet waarom ik zo positief kan blijven. Want als ik aan dat soort dingen denk, dan zuigt mijn leven gewoon.
Je bent verliefd? Waarom niet genieten van het gevoel?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[..]
Op zich haal ik altijd wel plezier en zelfvertrouwen uit andere dingen, maar verliefdheid weet me praktisch altijd te vloeren.
tsja wat is een kutleven?quote:
Probeer je nu mensen met een relatie die van het weekend moeten werken depressief te krijgen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Inderdaad wat er al getikt is.. De zon schijnt.. Het is bijna weekend.. Je hebt vrienden (ga ik voor het gemak even vanuit).. Je bent gezond.. Je zit nergens aan vast.. Je hebt geen gezeik..
Je kan doen en laten wat je wil..
Preciesquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Je bent verliefd? Waarom niet genieten van het gevoel?
Genieten van het kleine wat het leven brengtquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
tsja wat is een kutleven?
sommige mensen vinden hun leven al kut simpelweg vanwege het feit dat ze single zijn..
een ander weer omdat ie aan het einde van zijn salaris nog een stukje maand over heeft
een ander heeft wel een relatie maar nauwelijks vrienden en is daardoor down.
om maar wat te noemen
ik kan me om dat soort dingen niet druk maken bv![]()
Nee niet echt. Ik sprak meer over het algemeen. Genieten van het gevoel lukt me trouwens nooit zo goed. Ik word er altijd zenuwachtig van, om niet te zeggen dat ik mezelf gek maak.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Je bent verliefd? Waarom niet genieten van het gevoel?
Ik heb last van 2 van de 3 en niet bijzonder veel vrienden maar absoluut geen kutleven!quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
tsja wat is een kutleven?
sommige mensen vinden hun leven al kut simpelweg vanwege het feit dat ze single zijn..
een ander weer omdat ie aan het einde van zijn salaris nog een stukje maand over heeft
een ander heeft wel een relatie maar nauwelijks vrienden en is daardoor down.
om maar wat te noemen
ik kan me om dat soort dingen niet druk maken bv![]()
Heb je geen hyves danquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb last van 2 van de 3 en niet bijzonder veel vrienden maar absoluut geen kutleven!
Oh nee, absoluut niet! Ik ben heel blij met mijn leventjequote:
Nee hoor.. Dan had ik het allang uitgemaakt met jequote:Op vrijdag 3 april 2009 11:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Probeer je nu mensen met een relatie die van het weekend moeten werken depressief te krijgen?
Kan ik me ook voorstellen hoor..quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik sprak meer over het algemeen. Genieten van het gevoel lukt me trouwens nooit zo goed. Ik word er altijd zenuwachtig van, om niet te zeggen dat ik mezelf gek maak.
Ontzettend veel hyves-vriendenquote:
Dat dacht ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh nee, absoluut niet! Ik ben heel blij met mijn leventje
Ja dat zijn ook echte hequote:
dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb last van 2 van de 3 en niet bijzonder veel vrienden maar absoluut geen kutleven!
Ik naar 279 vandaagquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:43 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben van 410 naar 401 hyves vrienden gedaald recentelijk![]()
Verliefdheid is alleen leuk als het wederzijds is en er niets tussenkomt. De laatste keer dat ik verliefd was, was ik ook niet meer mezelf.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nee niet echt. Ik sprak meer over het algemeen. Genieten van het gevoel lukt me trouwens nooit zo goed. Ik word er altijd zenuwachtig van, om niet te zeggen dat ik mezelf gek maak.
Dat ga ik binnenkort ook doenquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik naar 279 vandaag![]()
had er laatst een zooi weggegooid, mensen die ik echt nooit meer sprak
Dat bedoelde ik dusquote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:43 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben van 410 naar 401 hyves vrienden gedaald recentelijk![]()
Staat nu op het lijstjequote:
Ik flikker er regelmatig mensen uit, lekker belangrijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat ga ik binnenkort ook doen![]()
maar ben bang dat ik dan ineens "handige connecties" op de tenen trap
Er zijn zoveel manieren om dit niet als compliment op te vattenquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:41 schreef Tally het volgende:
Nee hoor.. Dan had ik het allang uitgemaakt met je
En de verwarring "ik had 410 vrienden, ik heb er nu nog maar 409, wie is er weg?!?" is altijd de moeite.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik flikker er regelmatig mensen uit, lekker belangrijkAls je ze daarmee op de tenen trapt, is het sowieso triest met ze gesteld.
Het is handig om met mensen in contact te komenquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb geen hyves![]()
Zou het daar aan liggen?
Op de avond zelf het nummer vragen is inderdaad zóóó ouderwetsquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:52 schreef KudFokker het volgende:
Het is handig om met mensen in contact te komen
Bijvoorbeeld met een meisje waarmee je in de kroeg gepraat hebt, alleen haar naam weet en dus nog niet haar nummer gevraagd heb.
Dan kan je haar de dag erna toevoegen, vragen of ze het leuk gehad heeft en of ze een keer wil afspreken
Huillach me niet, dat is een voet in m'n egoquote:
Maar dat is wel zonde van mensen die nog nuttig voor je kunnen wordenquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik flikker er regelmatig mensen uit, lekker belangrijkAls je ze daarmee op de tenen trapt, is het sowieso triest met ze gesteld.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn zoveel manieren om dit niet als compliment op te vatten.
Tjah, als je jezelf wat tijd wil geven is het een uitkomst, en als je niet te gehaast wil overkomen ookquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op de avond zelf het nummer vragen is inderdaad zóóó ouderwets.
Als ze het je kwalijk nemen dat je ze uit hyves flikkert, dan zie ik niet hoe ze nuttig kunnen zijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:53 schreef Rauw. het volgende:
Maar dat is wel zonde van mensen die nog nuttig voor je kunnen worden
Jeeeeejjj!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:54 schreef automatic_ het volgende:
Waaaát!![]()
Ik heb mijn essay/artikel gehaald!![]()
![]()
Cijfer is nog onbekend, maar dat boeit mij niet.
Ben blij dat het nachtwerk nuttig was
kuch.. kuch.. *hoest* voor als je het op dat moment zelf niet durft *kuch uche*quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tjah, als je jezelf wat tijd wil geven is het een uitkomst, en als je niet te gehaast wil overkomen ook
Zit je weer onzin te verkondigen T? Je bent getrouwd met een ander en van wat ik weet heeft Lit ook een relatie met een anderquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor.. Dan had ik het allang uitgemaakt met je
Je bent dan ook bijna bejaard Litquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op de avond zelf het nummer vragen is inderdaad zóóó ouderwets.
Handelaartjes ed kunnen nog wel eens van pas komenquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ze het je kwalijk nemen dat je ze uit hyves flikkert, dan zie ik niet hoe ze nuttig kunnen zijn![]()
[..]
Jeeeeejjj!!
Tijd wil geven en niet gehaast én dáárom voeg je haar de volgende dag toequote:Op vrijdag 3 april 2009 11:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tjah, als je jezelf wat tijd wil geven is het een uitkomst, en als je niet te gehaast wil overkomen ook
Dat snap ik!quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:57 schreef Adolecens het volgende:
Goedemorgen!!
Zit lekker buiten in het zonnetje aan de tuintafel, met een kopje koffie en de laptop..![]()
doet in zijn geheeel geen pijn!
Dat is zeker relaxed!quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:57 schreef Adolecens het volgende:
Goedemorgen!!
Zit lekker buiten in het zonnetje aan de tuintafel, met een kopje koffie en de laptop..![]()
doet in zijn geheeel geen pijn!
Dat heeft toch niks met lef te maken ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
kuch.. kuch.. *hoest* voor als je het op dat moment zelf niet durft *kuch uche*
Yep, of een aantal dagen daarna...quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tijd wil geven en niet gehaast én dáárom voeg je haar de volgende dag toe
Alleen het laptop scherm is een beetje lastig te lezen in de felle zonquote:
Ik heb al weekendquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is zeker relaxed!![]()
En dan straks lekker weekend!
Dat kan ook best als je ziek bent..quote:
Zo is een vriend van me ook, gaat hij eerst een avond zich uit zn schoenen lopen om haar te versieren...quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Yep, of een aantal dagen daarna...
Allemaal deel van het strategische plan van verovering
Lucky bastard...quote:
I never pretended to be a good and righteous man so i can be as evil as i wantquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoor hem! Je bent net terug uit brazilie en dan nog een beetje de zon hier ook stelen
Vanmiddag eens doen dan met een goed boekquote:
Ik word zowaar bruin denk ik!quote:
Kennen wij elkaar dan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zo is een vriend van me ook, gaat hij eerst een avond zich uit zn schoenen lopen om haar te versieren...
lukt het niet gaat hij haar toevoegen op hyves!
Dat zou ik ook eens moeten doen.. In de zon zitten in korte broek..quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik word zowaar bruin denk ik!
Alleen een korte broek aan en heb het nog warm!
Verloofde!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:05 schreef Duimelot het volgende:
Zooooooooooo klaar met werken
deur open en genieten van de muziek van de buurvrouw
Wat een weer HEEERLIJK!
Bij mij heeft het er niks mee te maken dat het niet lukken wil, maar omdat ik het meestal rustig aan doequote:Op vrijdag 3 april 2009 12:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zo is een vriend van me ook, gaat hij eerst een avond zich uit zn schoenen lopen om haar te versieren...
lukt het niet gaat hij haar toevoegen op hyves!
Ik ben nog bruin van Braziliequote:Op vrijdag 3 april 2009 12:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben 25% Duits, dus bij mij gaat het niet zo snelquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben nog bruin van BrazilieAls ik nu in de zon ga zitten zonder shirtje ben ik binnen een paar uur weer superbruin
Ik moet ff het eerste "laagje" krijgen, daarna heb ik ook maar een weinig zon nodig voor een goed resultaatquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben nog bruin van BrazilieAls ik nu in de zon ga zitten zonder shirtje ben ik binnen een paar uur weer superbruin
Kijk!!! Ik wist wel dat dat vreemde karakter en rare uitlatingen ergens vandaan moesten komen!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben 25% Duits, dus bij mij gaat het niet zo snel
Ik word wel snel rood
Weet je zeker dat het maar 25% isquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben 25% Duits, dus bij mij gaat het niet zo snel
Ik word wel snel rood
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik moet ff het eerste "laagje" krijgen, daarna heb ik ook maar een weinig zon nodig voor een goed resultaat
Ik wil niets meer horen over mental imagesquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:17 schreef Adolecens het volgende:
Mental image: Zit tussen 8 musjes, een paar merels en 7 kikkers in m'n tuin nu
Ik had in Brazilie supergoed spul, geen creme ofzo maar een olie zonder factor, een snelbruiner. Hier niet te krijgen vanwege de tere huidjes hierquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik moet ff het eerste "laagje" krijgen, daarna heb ik ook maar een weinig zon nodig voor een goed resultaat
Ik gebruik altijd olie met factor 2 of 3 na het eerste laagje en een potje vet ofzo wat ze in Zwitserland verkopen, factor 3, werkt ook super!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had in Brazilie supergoed spul, geen creme ofzo maar een olie zonder factor, een snelbruiner. Hier niet te krijgen vanwege de tere huidjes hier
Was het maar een trio (the mental image he).. Maar er waren er nog meer bij betrokkenquote:
Notenolie smerenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had in Brazilie supergoed spul, geen creme ofzo maar een olie zonder factor, een snelbruiner. Hier niet te krijgen vanwege de tere huidjes hier
Ik voel een sappig verhaal aankomen!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil niets meer horen over mental images
Mijn collega's hebben me net een mental image aangepraat over mijn collega
Dat kan ookquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd olie met factor 2 of 3 na het eerste laagje en een potje vet ofzo wat ze in Zwitserland verkopen, factor 3, werkt ook super!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |