Als je wilt kun je mij wel een pm met je keuze sturen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:23 schreef Gillingham het volgende:
Ik hoop dat ik voor morgenmiddag aan de beurt ben, want daarna kan ik een tijd niet op internet.
U vraagt, wij draaien.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:23 schreef Gillingham het volgende:
Ik hoop dat ik voor morgenmiddag aan de beurt ben, want daarna kan ik een tijd niet op internet.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:16 schreef trxq het volgende:
4e ronde, 1e keuze, 73e in totaal: Gerrie Knetemann (FritsVanEgters)
4e ronde, 2e keuze, 74e in totaal: Roberto Heras (Colplay)
4e ronde, 3e keuze, 75e in totaal: Abraham Olano (RayMania)
4e ronde, 4e keuze, 76e in totaal: François Faber (DutchSL)
4e ronde, 5e keuze, 77e in totaal: Steven Rooks (Sjiznit)
4e ronde, 6e keuze, 78e in totaal: Andrea Tafi (OProg)
4e ronde, 7e keuze, 79e in totaal: Jose-Manuel Fuente
José Manuel Fuente Lavandera (Limanes, 30 september 1945 - Oviedo, 18 juli 1996) was een Spaanse wielrenner. Uitzonderlijk sterk klimmer in de traditie van zijn landgenoten Loroño, Bahamontes en Jiménez. De excentrieke Spanjaard had bergop een vlijmscherpe démarrage in de benen en volgens generatiegenoot Giovanni Battaglin was Fuente de beste klimmer van zijn tijd.
Vandaar mijn keuze en samen met Contador, Frantz en Virenque wordt dit een sterk blok bergop!![]()
Opvallend veel lager dan bij de VBL-draft: daar zijn ze een dag eerder begonnen, ze hebben nu 196 picks gedraft.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:52 schreef Colplay het volgende:
Het tempo ligt niet hoog de laatste dagen jammer genoeg. Hopelijk dat het dit weekend weer komt...
117 picks in 1 dag dan maar.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Opvallend veel lager dan bij de VBL-draft: daar zijn ze een dag eerder begonnen, ze hebben nu 196 picks gedraft.
De eerste editie ging daar ook een stuk langzamer.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Opvallend veel lager dan bij de VBL-draft: daar zijn ze een dag eerder begonnen, ze hebben nu 196 picks gedraft.
Dat lijkt me wel.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:15 schreef franklop het volgende:
is het de bedoeling overigens dat we ons hele team voorstellen aan het eind? Met waarom we voor bepaalde renners hebben gekozen?
Ok! dacht het al. Misschien ook wel leuk om dan een naam te verzinnen voor je team, of juist 1 te kiezen van het verleden!quote:
Drie groepen van acht dacht ik, om te beginnen dan. (Ik dacht dat ik dat in topic 1 had gelezen, maar er staat geen definitief besluit) Knock-out lijkt me idd een beetje overdreven, maar 24 tegelijk beoordelen heeft ook nadelen. Met name voor mensen die zelf niet meedoen en wel willen stemmen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is er eigenlijk al zicht op hoe het spel zelf zal gaan verlopen?
Ik zou zelf een knock-out systeem maar vreemd vinden, aangezien 2 ploegen ook niet tegen elkaar rijden, het gaat over een volledig peloton. Het meest logische lijkt me om de 24 teams in volgorde te zetten, maar zoiets is natuurlijk minder "spectaculair" of spannend dan een rechtstreeks duel.
Ik ben voor een poulefase waarin de helft van de poule doorgaat en dan daarna ko-fase. Lijkt me eigenlijk wel de beste manierquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is er eigenlijk al zicht op hoe het spel zelf zal gaan verlopen?
Ik zou zelf een knock-out systeem maar vreemd vinden, aangezien 2 ploegen ook niet tegen elkaar rijden, het gaat over een volledig peloton. Het meest logische lijkt me om de 24 teams in volgorde te zetten, maar zoiets is natuurlijk minder "spectaculair" of spannend dan een rechtstreeks duel.
Is toch onmogelijk met 24 teams?quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik ben voor een poulefase waarin de helft van de poule doorgaat en dan daarna ko-fase. Lijkt me eigenlijk wel de beste manier
Ja daar lette ik niet op.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Is toch onmogelijk met 24 teams?
Ik ben overigens ook voor poule + KO. Daar zijn alleen veel mogelijkheden voor, de beste manieren lijken mij:4 x 6 > Beste 4 per poule naar K.O. 4 x 6 > Beste 2 per poule naar K.O. 8 x 3 > Beste 2 per poule naar K.O. 8 x 3 > Poulewinnaars naar K.O.
Geen K.O. vind ik overigens ook prima, het is maar wat de meerderheid het liefst ziet.
Grappig. Ik zat ook aan Nijdam te denken, maar dacht dat die er misschien nog wel een ronde in zou blijven.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:23 schreef Tommeke het volgende:
4e ronde, 16e keuze, 88e in totaal: Jelle Nijdam (Tommeke)
Iemand moet Freire z'n sprints aantrekken. Of in de laatste km wegspringen!
Ik wou een motor voor in de ploegentijdrit en iemand die gewoon hard kan rijden. Hincapie en Ekimov waren al gekozen, en vooral die laatste stond op m'n lijstje, maar Nijdam is minstens zo tof.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:38 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Grappig. Ik zat ook aan Nijdam te denken, maar dacht dat die er misschien nog wel een ronde in zou blijven.
Niet dus
quote:Alleskunner. Hulp voor de bergen en ploegentijdrit, en heeft een goede sprint in de benen. Prima man om in je team te hebben.
kut..quote:4e ronde, 18e keuze, 90e in totaal: Miguel Poblet (marcodej)
kut..quote:4e ronde, 19e keuze, 91e in totaal: Cadel Evans (TargaFlorio)
heb cancellara gelukkig kunnen kiezen ;pquote:4e ronde, 20e keuze, 92e in totaal: Jens Voigt (Madhouse11)
4e ronde, 21e keuze, 93e in totaal: Serhiy Honchar (-skippybal-)
quote:4e ronde, 22e keuze, 94e in totaal: Alejandro Valverde (Damzkieee)
Grrrrrrrrrrrrrquote:4e ronde, 23e keuze, 95e in totaal: Ivan Basso (SaintofKillers)
Het is niet omdat hij nog beter kan klimmen dat hij ook niet hard kan rijdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |