http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Goedemorgenquote:Op vrijdag 3 april 2009 06:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kan iemand de verjaardagen doen?Ik weet niet meer hoe dat moet.
Dankjequote:Op vrijdag 3 april 2009 06:29 schreef Core. het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Goedemorgen
mogguh wijffie je lag je eigen toch niet druk te maken he?quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 07:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mogguh wijffie je lag je eigen toch niet druk te maken he?![]()
goedemorgen medefokkertjes vandaag nog even 2 uurtjes werken en dan vrij tot woensdagmiddag
theorie lerenquote:Op vrijdag 3 april 2009 07:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goeiemorgen Ratelslangetje!
Het wordt vandaag heerlijk weer, dus ik ga picknicken op het strand met een vriendinLekker genieten van het zonnetje!
Gaan nog meer mensen iets leuks doen met het heerlijke weer vandaag?
Hoe gaan je rijlessen eigenlijk? Vind je het leuk?quote:Op vrijdag 3 april 2009 07:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
theorie lerenlekker in de tuin en dan leren maar hartstikke leuk toch
What's in a namequote:Op vrijdag 3 april 2009 08:24 schreef Het_hupt het volgende:
Morguh
wtf zijn euries?
Eurootjes bedoel je
Yep, nieuwe vloer en wandmeubel.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:22 schreef iamredleader het volgende:
Woei, dat is inderdaadheb je al plannen met dat geld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Kun je even wakker wordenquote:
Dan heb ik meer nodig hoorquote:
Weet ik, dat komt straksquote:
Goedemorgen Ezje!quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:35 schreef Ezechielk het volgende:
Goedemorgen Nederland!
Ik bedoelde koffiequote:
Dat doet Porsche1 alquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:47 schreef -SG- het volgende:
Even een proefwerk wiskunde verneuken hoor.
Oh.. Okee. Koffie danquote:
Okeequote:
Mogguh en nogmaals feliquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:59 schreef MissHobje het volgende:morning
![]()
Kei lekker weertje enzo![]()
helemaalen weekend
Doe je goed, om 10.00 uur 's ochtendsquote:
Ik bedoelde ook koffiequote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:59 schreef MissHobje het volgende:morning
![]()
Kei lekker weertje enzo![]()
helemaalen weekend
Ja natuurlijkquote:
Geloof me!quote:
Morge Ratelquote:Op vrijdag 3 april 2009 06:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
[ afbeelding ]
Het weer;
Verwachting
Veel zon en middagtemperaturen die lokaal boven 20 graden uitkomen.![]()
Degene die jarig zijn, gefeliciteerd allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morge Huppelquote:Op vrijdag 3 april 2009 07:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mogguh wijffie je lag je eigen toch niet druk te maken he?![]()
goedemorgen medefokkertjes vandaag nog even 2 uurtjes werken en dan vrij tot woensdagmiddag
Morge Huptquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:24 schreef Het_hupt het volgende:
Morguh
wtf zijn euries?
Eurootjes bedoel je
Mogguh Trevquote:
alles goed?quote:
mjoahwel, jij?quote:
klinkt niet zo goedquote:
ik ben moe enzo. en m;n hand doet pijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klinkt niet zo goed
hier ist wel goed.
eerder naar bed en tjah, goed strak intapen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ben moe enzo. en m;n hand doet pijn
ok mooi
ik heb gisteren eindelijk gips gekregen, maar m;n vingers zijn nu vrij want die moet ik weer gaan bewegen, maar dat doet pijn, en ik kom steeds overal tegenaan en dat doet pijn. ;pquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
eerder naar bed en tjah, goed strak intapen?
of heb je je hand in het gips?
dan moet je niet overal tegenaan komenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik heb gisteren eindelijk gips gekregen, maar m;n vingers zijn nu vrij want die moet ik weer gaan bewegen, maar dat doet pijn, en ik kom steeds overal tegenaan en dat doet pijn. ;p
geluksvogelquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:16 schreef Ezechielk het volgende:
Wat een mooie dag is het ook. Later beginnen, eerder weg, zon, warm
![]()
Heerlijk
ik ben nu eenmaal altijd aan ;t rondspringen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan moet je niet overal tegenaan komen
middag trouwens
huppelkutjequote:Op vrijdag 3 april 2009 12:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ben nu eenmaal altijd aan ;t rondspringen.
quote:
Al weekend hebben is nog beter!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:16 schreef Ezechielk het volgende:
Wat een mooie dag is het ook. Later beginnen, eerder weg, zon, warm
![]()
Heerlijk
quote:
Ja ik ben ook altijd bezig met mn uiterlijkquote:
* DevilsWhore had woendag 14.00 al weekend ;oquote:
Hoest met je gips?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore had woendag 14.00 al weekend ;o
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |