Dan moet je aan een penis denkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 02:58 schreef kraaksandaal het volgende:
Nuo ik heb een kutnummer in mijn kop en kom er niet vanaf.
EIN BI IN MEINEM TOPIC JAWOHL!!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:59 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik droom stteds van 2 tegelijk.
Dan heb jij de secks met mij gehad, want ik ben zijn moederquote:Op vrijdag 3 april 2009 03:00 schreef GGMM het volgende:
Jordeeeh, ik ben je vader.
Vond je het wat?quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan heb jij de secks met mij gehad, want ik ben zijn moeder
waar woon je? dan kom ik wel ff langs. succes verzekerdquote:Op vrijdag 3 april 2009 02:57 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb de hik en ik kom er niet van af
Hik!
Tips?
Twentequote:Op vrijdag 3 april 2009 03:01 schreef editoor het volgende:
[..]
waar woon je? dan kom ik wel ff langs. succes verzekerd
Ik heb wel wodka gehadquote:Op vrijdag 3 april 2009 03:02 schreef remlof het volgende:
Fles wodka ad fundum, dan kan je niet eens meer hikken
Kijk dat is spijkers met koppen slaan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:02 schreef remlof het volgende:
Fles wodka ad fundum, dan kan je niet eens meer hikken
In iedereen schuilt een beetje biquote:Op vrijdag 3 april 2009 03:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
En al was het een man, dan zou het altijd nog homo zijn
Gedaanquote:Op vrijdag 3 april 2009 03:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Adem inhouden en een groot glas water bessen in 1 keer leegdrinken.
Wat is er mis met een toffe homo?quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
En al was het een man, dan zou het altijd nog homo zijn
Niks, zeg ik toch ook nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 03:06 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Wat is er mis met een toffe homo?
Ok dan begrijpen we elkaar, die zijn namelijk stuk relaxter zonder allerleii verborgen agenda's.quote:
Mijn oom is een toffe peerquote:Op vrijdag 3 april 2009 03:08 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ok dan begrijpen we elkaar, die zijn namelijk stuk relaxter zonder allerleii verborgen agenda's.
Lays paprikaquote:Op vrijdag 3 april 2009 03:11 schreef Jojoortje het volgende:
En ik heb nu zin in Hamka's chips of Croky Bolognese
En nee, niet van de Lays
Bekende truc, wordt het te lastig dan gaan we vreten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:11 schreef Jojoortje het volgende:
En ik heb nu zin in Hamka's chips of Croky Bolognese
En nee, niet van de Lays
Wat ga je doen dan? De hik uit haar zuigen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:13 schreef editoor het volgende:
[..]
mond op mond schijnt ook te helpen moet je alleen wel 2 uur wachtenik hoor het wel
Ah vandaar dat zoveel vrouwen fucking dik zijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 03:14 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Bekende truc, wordt het te lastig dan gaan we vreten.
En dat snap je nu pas?quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ah vandaar dat zoveel vrouwen fucking dik zijn
Gelukkig dat alle mannen het perfecte figuur hebbenquote:Op vrijdag 3 april 2009 03:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ah vandaar dat zoveel vrouwen fucking dik zijn
Gelukkig hebben die geen legins.quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gelukkig dat alle mannen het perfecte figuur hebben
Jaquote:
Ik wel iigquote:Op vrijdag 3 april 2009 03:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gelukkig dat alle mannen het perfecte figuur hebben
Legins?quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:19 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Gelukkig hebben die geen legins.
Beetje lesgeven enzo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:29 schreef kraaksandaal het volgende:
Dat Jojoortje komt inmiddels best wel spastisch over, wat is je beroep?
In dat segment kun je aardig raakklooien.quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:34 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er achter dat 'enzo' schuilgaat....
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 03:35 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
In dat segment kun je aardig raakklooien.
Kijk daar moet dit land het natuurlijk wel van hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:41 schreef DumDaDum het volgende:
Of ze behoort -natuurlijk anoniem- tot 'de vrije beroepsgroep'....
Je moet eigenlijk het hoofd censuren.quote:
Ik schrok zo van je fotoquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:31 schreef Zaith het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk het hoofd censuren.![]()
Haha. Ik heb ten minste je hik weggewerkt.
Hou jij niet zo van gespierde mannen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik schrok zo van je fotoMaar ik vind het lichaam zelf ook lelijk!
Als je dan toch verzuipt, is je hik wel wegquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:44 schreef Stephan1237 het volgende:
Laat een bad vollopen en ga erin maar verzuip niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |