quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Da nog schiet het niet op, dat lijstje is gewoon nutteloos omdat maar een iemand dat ding kan editen.quote:
Crap, bustedquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet single! Weet je vriendin dat je hier rondhangt?
Dit was de tijdelijke nieuwe, voor de meet o.a. en omdat er wat humor kwam over de vragen voor nieuwelingen. Sedan snap ik niet helemaal en de topics gaan hier zo snel dat een nieuwe OP er zo weer staat en aan te passen isquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zoveel ge-edit op de wiki, dat ik de vorige maar letterlijk heb overgenomen.
Als je nu maar niet denkt dat ik het lijstje ga invullen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dit was de tijdelijke nieuwe, voor de meet o.a. en omdat er wat humor kwam over de vragen voor nieuwelingen. Sedan snap ik niet helemaal en de topics gaan hier zo snel dat een nieuwe OP er zo weer staat en aan te passen is![]()
Wat een gedoe zeg over een OPquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dit was de tijdelijke nieuwe, voor de meet o.a. en omdat er wat humor kwam over de vragen voor nieuwelingen. Sedan snap ik niet helemaal en de topics gaan hier zo snel dat een nieuwe OP er zo weer staat en aan te passen is![]()
Dat van die meet heeft een of andere newbie ertussen gepleurd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent politieagentje en zal vast niet single zijn en regelmatig mee postenquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je nu maar niet denkt dat ik het lijstje ga invullen.
Dan drink ik het alleen wel opquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat staat inderdaad goed bij het haardvuur en kaarslicht. Alleen jammer dat het vies is.
Je wil graag een boete?quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent politieagentje en zal vast niet single zijn en regelmatig mee posten
Als je met vuur speelt kan je je vingers brandenquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je wil graag een boete?Ik ben wel single en ik kijk regelmatig eens of het haardvuur nog brand hier.
Een whiskey graagquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dan drink ik het alleen wel op![]()
Jij nog iets?
En de anderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |