quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Da nog schiet het niet op, dat lijstje is gewoon nutteloos omdat maar een iemand dat ding kan editen.quote:
Crap, bustedquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet single! Weet je vriendin dat je hier rondhangt?
Dit was de tijdelijke nieuwe, voor de meet o.a. en omdat er wat humor kwam over de vragen voor nieuwelingen. Sedan snap ik niet helemaal en de topics gaan hier zo snel dat een nieuwe OP er zo weer staat en aan te passen isquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zoveel ge-edit op de wiki, dat ik de vorige maar letterlijk heb overgenomen.
Als je nu maar niet denkt dat ik het lijstje ga invullen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dit was de tijdelijke nieuwe, voor de meet o.a. en omdat er wat humor kwam over de vragen voor nieuwelingen. Sedan snap ik niet helemaal en de topics gaan hier zo snel dat een nieuwe OP er zo weer staat en aan te passen is![]()
Wat een gedoe zeg over een OPquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dit was de tijdelijke nieuwe, voor de meet o.a. en omdat er wat humor kwam over de vragen voor nieuwelingen. Sedan snap ik niet helemaal en de topics gaan hier zo snel dat een nieuwe OP er zo weer staat en aan te passen is![]()
Dat van die meet heeft een of andere newbie ertussen gepleurd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent politieagentje en zal vast niet single zijn en regelmatig mee postenquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je nu maar niet denkt dat ik het lijstje ga invullen.
Dan drink ik het alleen wel opquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat staat inderdaad goed bij het haardvuur en kaarslicht. Alleen jammer dat het vies is.
Je wil graag een boete?quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent politieagentje en zal vast niet single zijn en regelmatig mee posten
Als je met vuur speelt kan je je vingers brandenquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je wil graag een boete?Ik ben wel single en ik kijk regelmatig eens of het haardvuur nog brand hier.
Een whiskey graagquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dan drink ik het alleen wel op![]()
Jij nog iets?
En de anderen?
Ik heb al twee boetesquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je wil graag een boete?Ik ben wel single en ik kijk regelmatig eens of het haardvuur nog brand hier.
Mee eens.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je met vuur speelt kan je je vingers branden
Twee valt nog mee toch?quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb al twee boetes
En het haardvuur brandt bij mij thuis en niet hier
Komt omdat ik zo lief geworden benquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je hebt er al een tijdje geen meer gehad.
Twee valt zeker meequote:Op vrijdag 3 april 2009 01:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mee eens.
[..]
Twee valt nog mee toch?
Ik zou ook wel een haardvuurtje willen.
What happened?quote:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:28 schreef ThE_ED het volgende:
Maarre, lieve mede fok!kertjes: ik kruip eens mijn warme nestje in.
Truste
Alweer die wijn.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Twee valt zeker meeEn dat met mijn scherpe opmerkingen soms... Ik ken mijn grenzen
![]()
En het wordt weer beter weer, buiten de vuurkorf aan, wijntje erbij en lekker zitten!
Nah, niks eigenlijk.quote:
quote:Slaap lekker!![]()
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:32 schreef S95Sedan het volgende:
Laat, kom morgen wel terug. Alles wordt toch weggeedit hier.
*iets met met vuur spelen*quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:32 schreef S95Sedan het volgende:
Laat, kom morgen wel terug. Alles wordt toch weggeedit hier.
Tja, hou niet zo van betweterige modsquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
*iets met met vuur spelen*
nee ik was nog niet weg want iemand zat ergens wat raars over php te kletsen [/nerd] *
Liefde verspreiden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi! Wat doet die krentenbaard in dit draadje?
Hey mijn krokante muesli-bol van me. Ben jij die mod waar ze het hierboven over hebben?quote:
Neuken?quote:
Klopt!quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hey mijn krokante muesli-bol van me. Ben jij die mod waar ze het hierboven over hebben?
Ik zei liefde, de lust komt later.quote:
Ik denk graag vooruitquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Klopt!
[..]
Ik zei liefde, de lust komt later.
Van een blauw iemand, kan je niet anders verwachten dat je een blauwtje looptquote:
Tja, dan roep je het af, blauwer kon mijn naam niet!quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Van een blauw iemand, kan je niet anders verwachten dat je een blauwtje loopt![]()
Dat is niet chique en valt buiten de normen en waarden he
Wat een actie zegquote:
En sinds wanneer ben jij single dan? Je ex bleek toch achteraf meer van chocolade bollen te houden?quote:
Ik kom al regelmatig kijken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:51 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Wat een actie zeg![]()
Volgens mij krijg ik de indruk dat je hier vaker gaat komen
Een maand of 9, ja zoiets.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En sinds wanneer ben jij single dan? Je ex bleek toch achteraf meer van chocolade bollen te houden?
9 maanden zonder?quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik kom al regelmatig kijken.
[..]
Een maand of 9, ja zoiets.
Zonder wat?quote:
shhtt... even kijken of ie zijn zin afmaaktquote:
Lekker warm in de etalage.quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
In krentenbollekes geval:
[ afbeelding ]
Zout op een krentenbol.quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
shhtt... even kijken of ie zijn zin afmaakt![]()
Beetje zout erop leggen mag
quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
In krentenbollekes geval:
[ afbeelding ]
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:05 schreef Adolecens het volgende:
Nou ja, ik ga ook maar eens richting bed..
Nog veel plezier hier
Ik vind het altijd een beetje ongepast als een vrouw haar warme kadetjes in de etalage heeft staan.quote:
Ik heb eigenlijk nog nooit een vrouwelijke warme bakker gezien.quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje ongepast als een vrouw haar warme kadetjes in de etalage heeft staan.
O, hier hadden ze wel een vrouwelijke warme bakker! Ze had zelf ook wel wat weg van een croissantje met die rimpels van dr!quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit een vrouwelijke warme bakker gezien.
Dus ze zag eruit als een croissant en had haar kadetjes in de etalage?quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, hier hadden ze wel een vrouwelijke warme bakker! Ze had zelf ook wel wat weg van een croissantje met die rimpels van dr!
Tja, die bakkerij is sinds een paar maanden dicht dus ik kan het niet meer voor je vragen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dus ze zag eruit als een croissant en had haar kadetjes in de etalage?
Was ze single?
Niet voor mezelf.quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, die bakkerij is sinds een paar maanden dicht dus ik kan het niet meer voor je vragen.
Val je dan op verschrompelde mevrouwkes dan? Misschien dat mijn oma dan wat voor je is. Ze is van een oud mannetje geweest die er maar eens in de maand een kort ritje op maakte. Ze is voor de rest goed bijgehouden, maar toch hier en daar wat slijtage.
Nee, het is voor ene goede vriendin zekerquote:
Voor jou!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, het is voor ene goede vriendin zeker
Wat moet ik nu met een verschrompelde croissant? Doe mij maar vers broodquote:
ja, ik zit nu al bijna op schiphol. Ik vlieg over een paar uur al naar Rio.quote:Op vrijdag 3 april 2009 06:17 schreef MNR het volgende:
Zo! Goedemorgen
Jij bent er wel erg vroeg bij.
Vandaag.. nog een paar uurtjes en dan is het weekend
Echt waar?!quote:Op vrijdag 3 april 2009 07:14 schreef djayzz het volgende:
ja, ik zit nu al bijna op schiphol. Ik vlieg over een paar uur al naar Rio.
Werk ze Qtie!quote:
Bofkont, ook ik ben er vandoor.. arbeiden! Damn, ik ben weinig hier de laatste dagen!quote:Op vrijdag 3 april 2009 07:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Werk ze Qtie!
Ik vertrek ook over een minuutje of 10, net waar ik zin in heb
Moet dat nou echt iedere keer vermeld worden?quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:11 schreef Adolecens het volgende:
Sedan snap ik niet helemaal
quote:Op vrijdag 3 april 2009 07:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Moet dat nou echt iedere keer vermeld worden?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 07:55 schreef Howl het volgende:
Morgen![]()
![]()
Gisternacht veel te laat naar bed gegaan. En nu moet ik weer mijn bedje uit.
Daar kun jij natuurlijk ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 07:55 schreef rival het volgende:
[..]
Die Litpho snap ik anders ook niet altijd!
hier 21 gradenquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:06 schreef rival het volgende:
[..]
Tof, wat zijn de verwachtingen dan van vandaag?
De verwachtingen: Leuk werk, liefst voortgezet op een terras in de zon, daarna nog veel leukere visite, Knuffelen!quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:06 schreef rival het volgende:
[..]
Tof, wat zijn de verwachtingen dan van vandaag?
ppffff... zie vorige post. Ik was aan het typen hoor. Er zaten geen brokjes geduld in jouw pap vanochtend hè?quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:17 schreef rival het volgende:
[..]
Boeit mij et weer nou![]()
Wat verwacht je van de dag
Laat haar in ieder geval merken dat je haar gevoelens serieus neemt, doe ze niet af als onzin of zo. Gevoelens zijn precies dat wat ze zijn, gevoelens. En de enige manier waarop je haar kunt overtuigen is door je gedrag vrees ik. Je kunt iig zeggen dat je volwassener geworden bent, en dat je hoopt dat je een kans krijgt om dat te bewijzen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:32 schreef Rauw. het volgende:
Goedemorgen op deze mooie dag![]()
Vannacht een verklaring gehad van "het meisje wat me liet zitten"![]()
Kort samengevat wil ze me, maar is ze (door de verhalen van vroegah) bang dat ze niet de enige voor me is, ze denkt hele dagen aan me maar ze is gewoon bang dat ik niet anders ben als toen....
Beetje flauw dat er een oordeel over me geschept word van toen ik 16 was, andere kant wel begrijpelijk, want ik was ook wel een klootzak toentertijd.![]()
Dus dan nu de lastige vraag:
Hoe ga ik haar overtuigen dat ik echt anders ben?
Gooi het op je leeftijd. Dat je bang bent alleen achter te blijven en nooit meer zo'n mooie kans als zij kan scoren.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:32 schreef Rauw. het volgende:
Kort samengevat wil ze me, maar is ze (door de verhalen van vroegah) bang dat ze niet de enige voor me is, ze denkt hele dagen aan me maar ze is gewoon bang dat ik niet anders ben als toen....
Beetje flauw dat er een oordeel over me geschept word van toen ik 16 was, andere kant wel begrijpelijk, want ik was ook wel een klootzak toentertijd.![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Laat haar in ieder geval merken dat je haar gevoelens serieus neemt, doe ze niet af als onzin of zo. Gevoelens zijn precies dat wat ze zijn, gevoelens. En de enige manier waarop je haar kunt overtuigen is door je gedrag vrees ik. Je kunt iig zeggen dat je volwassener geworden bent, en dat je hoopt dat je een kans krijgt om dat te bewijzen.
Moet je haar overtuigen? Je kan haar zeggen dat je veranderd bent en het is aan haar om dat te gelovenquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:32 schreef Rauw. het volgende:
"In het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst." Dat geldt natuurlijk net zo hard als het verleden negatief wasquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:32 schreef Rauw. het volgende:
TS KAN ER NIET MEE OMGAAN!!!!11!quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:36 schreef S95Sedan het volgende:
Zou zeggen maak een topic en vraag het in r&p.
Neuken en afkappen voor het te laat isquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:43 schreef Rauw. het volgende:
[..]
TS KAN ER NIET MEE OMGAAN!!!!11!
&
I'M AN ATTENTION WHORE!!!1!!
![]()
![]()
Nee, dan vestig ik meer hoop op jullie
Toneelspelen had ik toentertijd geen problemen mee, daarom kan ik nu nog wel eens slecht verwoorden wat ik echt zeggen wilquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
![]()
Het is wat het is. Op het moment dat je advies aan het inwinnen bent ben je eigenlijk al toneel aan het spelen.
Ik heb al gezegd dat ik spijt heb van die tijd, en dat ze toch echt met me om zou moeten gaan als ze zeker wil weten dat ik veranderd ben... Ik heb inderdaad ook al duidelijk gemaakt dat ik niet meer "zo" ben en dat ik wel volwassener geworden ben...quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Laat haar in ieder geval merken dat je haar gevoelens serieus neemt, doe ze niet af als onzin of zo. Gevoelens zijn precies dat wat ze zijn, gevoelens. En de enige manier waarop je haar kunt overtuigen is door je gedrag vrees ik. Je kunt iig zeggen dat je volwassener geworden bent, en dat je hoopt dat je een kans krijgt om dat te bewijzen.
Ik wil haar inderdaad proberen te overtuigen, ze is namelijk wel ergquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet je haar overtuigen? Je kan haar zeggen dat je veranderd bent en het is aan haar om dat te geloven
of niet. Als ze je niet gelooft heeft het al helemaal geen zin om iets te beginnen.![]()
Kan ze niet voor zichzelf denken?
Het moet haar toch ook wel duidelijk zijn dat mensen "volwassen" worden.
Laten we hopen dat dat bij jou ook gebeurd is.
Goej voor mekaarquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:44 schreef Nouk84 het volgende:
Goodmorning trouwens! Bijna weekend
Net een uurtje gefietst, nu lekker ontbijten met verse aardbeitjes
quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neuken en afkappen voor het te laat is![]()
Hee KF hoest met de mail nog wat leuks tegengekomen? (sarcasme)
Wat goed van je!quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:44 schreef Nouk84 het volgende:
Mag je weer gaan werken?quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh... zo ben echt niet meer gewend om vroeg op te staan!! (vandaar maar weer eesn een wekkertje gezet haha)
Morgenochtend 7 uur ga ik weekend vierenquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Goej voor mekaar![]()
Vanmiddag om 12.30 ga ik lekker weekend vieren
It's not meant to be mate. Het wrijft nu al.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Toneelspelen had ik toentertijd geen problemen mee, daarom kan ik nu nog wel eens slecht verwoorden wat ik echt zeggen wil![]()
[..]
Ik ben ook heul trots op mezelf!quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat goed van je!
& Goedemorgen natuurlijk iedereen
Lekker hè!? Goedemorgen!quote:
Goed zoooquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben ook heul trots op mezelf!
Goedemorgen chick!![]()
Allergisch?quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:54 schreef automatic_ het volgende:
Oh en deze aardbeien hoef ik niet
Ik eet alleen maar Hollandse aardbeien, omdat ik anders zelf een aardbei word
volgens mij is hij al erg ontopic bezig hierzo... single vraagt advies aan singlesquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:36 schreef S95Sedan het volgende:
Zou zeggen maak een topic en vraag het in r&p.
Blijkbaar, haha.quote:
Dus? Singles hebben geen relatie.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgens mij is hij al erg ontopic bezig hierzo... single vraagt advies aan singles
Haha, wat apart!quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Blijkbaar, haha.
In Spanje bespuiten ze de aardbeien met een ander gifje dan in NL en daar kan ik blijkbaar niet tegen. Ik krijg een heel rood hoofd inclusief 'zwarte puntjes', haha. Alleen het kroontje ontbreekt nog
Niet zo ego zijn? Verklaar jezelf?quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:54 schreef zbbrox het volgende:
[..]
It's not meant to be mate. Het wrijft nu al.
Be a gent en laat haar lekker vrij.
niet zo ego zijn
maandag weerquote:
Mogguh Noukquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:55 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen chick!![]()
[..]
Lekker hè!? Goedemorgen!
Neuken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Niet zo ego zijn? Verklaar jezelf?
Zij kwam tenslotte zelf met dat SMSje vanacht? Dus ze wil toch wat van me?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:48 schreef Rauw. het volgende:
Toneelspelen had ik toentertijd geen problemen mee, daarom kan ik nu nog wel eens slecht verwoorden wat ik echt zeggen wil![]()
Ik heb al gezegd dat ik spijt heb van die tijd, en dat ze toch echt met me om zou moeten gaan als ze zeker wil weten dat ik veranderd ben... Ik heb inderdaad ook al duidelijk gemaakt dat ik niet meer "zo" ben en dat ik wel volwassener geworden ben...
Ik zou eigenlijk niet weten wat ik nog meer zou kunnen zeggen om haar te overtuigen
Volgens mij heb je al duidelijk genoeg gemaakt dat je anders bent. Je kan er ook over blijven doorkwaken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik wil haar inderdaad proberen te overtuigen, ze is namelijk wel erg..
En het is ook wel een teken dat ze me wat vind toch? Als ze bang is dat ze niet de enige is?
Goedemorgen Bengeltjequote:
Heyyy de automatiek..quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat goed van je!
& Goedemorgen natuurlijk iedereen
Mja, dat vond ik toen ook. Ik was blij dat ik vakantie had zeg maarquote:
De meestse singles hier hebben wel relaties gehad....quote:
Klinkt gezond, leuk en zomers Noukquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:44 schreef Nouk84 het volgende:
Ik lachte meer om je KF opmerkingquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tja kan je wel lachen maar als ze je nu al niet vertrouwd.. lekkere basis voor een relatie.
Nou nouquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:58 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Heyyy de automatiek..
*trekt aan auto's neusje*![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Gehad, dat zeg je goed.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
De meestse singles hier hebben wel relaties gehad....
Eerder saaiquote:
Oh, hahaquote:
Wellicht voelde ze zich lichtelijk verplicht om iets te laten horen nadat je haar een hele avond gebeld en gesmst had waar je niets van hoorde..quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Niet zo ego zijn? Verklaar jezelf?
Zij kwam tenslotte zelf met dat SMSje vanacht? Dus ze wil toch wat van me?
dus omdat we geen relatie hebben kunnen we geen advies geven??? beetje vreemde gedachtengangquote:
Denk inderdaad dat ik maar op haar initiatief moet wachtenquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heb je al duidelijk genoeg gemaakt dat je anders bent. Je kan er ook over blijven doorkwaken.
Denk dat de angst niet de enige te zijn wel meerder vrouwen hebben, ondanks of vriendjelief een
wild verleden heeft of niet.![]()
Dus gewoon blijven zoals je nu bent, dan zal het haar hopelijk duidelijk worden en blijven praten
als ze onzeker wordt even weer aanhalen dat je er voor haar bent.![]()
Hoi Auto.
En dan nog, een single helpen bij het begin van zijn relatie. Why not.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
De meestse singles hier hebben wel relaties gehad....
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:00 schreef Murmeli het volgende:
mogge allemaal
teeeeering wat ben ik gaar zeg... hele nacht geen oog dichtgedaan van de buikpijnen durfde geen ibu te pakken op mn nuchtere maag
grrr.... dus zit nu half stoned op mn werk...
MAAR het goede nieuws: om 3 uur heb ik weekend
hoe is t met jullie?
Jou woorden. en ja.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dus omdat we geen relatie hebben kunnen we geen advies geven??? beetje vreemde gedachtengang
dat is hetzelfde dat omdat een psychiater geen schyzofrenie heeft zo persoon niet zou kunnen helpen.... of dat een dokter die nooit kanker heeft gehad je niet kan helpen als je kanker hebt... etc etc etc
werk jij bij murm op de afdeling?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:02 schreef Carooltje79 het volgende:goede morgen mensen
nog maar 3 uurtjes en het is weekend
Plankenkoorts.. Niets aan de hand, zo'n ramp wordt dat gesprek nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:00 schreef automatic_ het volgende:
Btw; ik ben echt een muts. Ik heb helemaal geen zin meer om te gaan solliciteren...
Ik moest duimelot even corrigerenquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ppffff... zie vorige post. Ik was aan het typen hoor. Er zaten geen brokjes geduld in jouw pap vanochtend hè?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:01 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Wellicht voelde ze zich lichtelijk verplicht om iets te laten horen nadat je haar een hele avond gebeld en gesmst had waar je niets van hoorde..
Kijk.. als we echt willen gaan praten dan moet je natuurlijk even posten wat er in dat smsje stond.....
Komop KF Rauw.. you can do it.
Faalangstquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Plankenkoorts.. Niets aan de hand, zo'n ramp wordt dat gesprek niet
ben gaaaaaaaaaaaaaaar... weer tot 1uur zitten smsen met beertje en om 8uur ging wekker weer voor het eerst na 1,5 week veeeels te lang te slapen hahaquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:00 schreef Murmeli het volgende:
mogge allemaal
teeeeering wat ben ik gaar zeg... hele nacht geen oog dichtgedaan van de buikpijnen durfde geen ibu te pakken op mn nuchtere maag
hoe is t met jullie?
Ik dacht zelfs dat dit topic daar eigenlijk voor bedoelt wasquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dan nog, een single helpen bij het begin van zijn relatie. Why not.![]()
Of iemand met een relatie die bang is single te worden... Lekker laten posten.
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:00 schreef Murmeli het volgende:
mogge allemaal
hoe is t met jullie?
echt gast als je in het echte leven ook zo denkt snap ik wel steeds beter waarom jij hier postquote:
blijkbaar is sedan het daar niet over eens... we zijn single dus weten niets over het wel en wee van relaties en alles wat er vooraf gaatquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs dat dit topic daar eigenlijk voor bedoelt was
Precies..quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Faalangst
Dat is ook zo. M'n leven hangt er niet vanaf ofzo, haha.
Nou, ik ga maar eens mijzelf klaar maken.![]()
Niet ruziemakenquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
echt gast als je in het echte leven ook zo denkt snap ik wel steeds beter waarom jij hier post
voor de rest ga ik geen woorden meer aan jou vuilmaken
Het is iig niet zo dat je het hier niet mag. Dus trek je niets van sommige opmerkingen aan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
De beste stuurlui staan an wal.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
neuh dat niet maar die is dus ook lekker om 12 uur klaar vandaag?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:03 schreef zbbrox het volgende:
[..]
werk jij bij murm op de afdeling?
hai!
hm.. ja over 3 uurtjes of om 1500 pas....quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
neuh dat niet maar die is dus ook lekker om 12 uur klaar vandaag?
Nee OM 3 uur, niet OVER 3 uurquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Inderdaad, anders waren we geen single. Je mening daarintegen kan wel.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
blijkbaar is sedan het daar niet over eens... we zijn single dus weten niets over het wel en wee van relaties en alles wat er vooraf gaat
Zucht om 3 uur weekend, wou dat iedereen dat had.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:00 schreef Murmeli het volgende:
mogge allemaal
hoe is t met jullie?
Eh niet echt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:07 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Niet ruziemaken, S95 wou me ook alleen maar helpen
![]()
Maar daar faalde hij in
Vergeet Rival niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De beste stuurlui staan an wal.
Pardon Bengel de spelling gestapo.
Ik 'n half uurtje laterquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ga zometeen lekker naar de dierentuin met mijn cameraquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zucht om 3 uur weekend, wou dat iedereen dat had.
heeeeeeeerlijk rellenquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:10 schreef Kuwaro het volgende:
Zitten jullie weer eens te rellen?![]()
Goede morgen trouwens![]()
Zal wel net bij mij in de buurt zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ga zometeen lekker naar de dierentuin met mijn camera
Bezoekuurtje voor je famiie?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ga zometeen lekker naar de dierentuin met mijn camera
Het is wel goed zoquote:
Dus iedereen die single is is single omdat diegene geen evrstand heeft van relaties?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Inderdaad, anders waren we geen single.
mensen willen tenminste naar mijn familie kijken en er geld voor betalen en roepen dan aaaahhh wat liefquote:
Ik ga naar blijdorp... jaarkaart echt heerlijk...quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal wel net bij mij in de buurt zijn.![]()
Nouja ik moet vanmiddag toch weg.
Wat zeg ik nou net?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dus iedereen die single is is single omdat diegene geen evrstand heeft van relaties?
ja ik weet het maar toen ik ging slapen had ik alweer trekquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Nuchtere maag? Weet je nog wat je gisteren allemaal naar binnen hebt gewerkt?![]()
Lekker vroeg weekend, wil ik ook!!
murm is om 15.00 klaarquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:09 schreef zbbrox het volgende:
[..]
hm.. ja over 3 uurtjes of om 1500 pas....
echt zoooo vreemdquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ik weet het maar toen ik ging slapen had ik alweer trek
raar lijf heb ik he?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dus iedereen die single is is single omdat diegene geen evrstand heeft van relaties?
Misschien ben je wel zwanger ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
raar lijf heb ik he?
Haha, ja nogal!quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
raar lijf heb ik he?
VERstandquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:13 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik was degene die dat als eerst zeiquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
[..]
^ O^ Goed bezig Rival! Je hebt je correctie-stoel weer beklommen zie ik.
je krijgt niet alles te lezenquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb geen verstand van relaties maar ben soms toch niet single dus die samenhang klopt niet....
ofzo, nou ja dit verhaal klopt ook niet, ik draai de boel weer om... maar dat komt dus door slaapgebrek...
enne KZ, niet steeds heel de nacht met je meisje smssen hoor... dan moet ik zondag zoveel lezen
quote:
Ik kreeg vanacht een SMS van haar hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb geen verstand van relaties maar ben soms toch niet single dus die samenhang klopt niet....
ofzo, nou ja dit verhaal klopt ook niet, ik draai de boel weer om... maar dat komt dus door slaapgebrek...
enne KZ, niet steeds heel de nacht met je meisje smssen hoor... dan moet ik zondag zoveel lezen
ja ik weet...klein hongerlapje... kwaak en ik zijn helemaal een leuke combi met eten.... ik eet veel meer dan hij en hij is veel groterquote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik kreeg vanacht een SMS van haar hoorSorry
Je bent een vrouw...quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ik weet...klein hongerlapje... kwaak en ik zijn helemaal een leuke combi met eten.... ik eet veel meer dan hij en hij is veel groterbest grappig.... Maar ik word er niet zo snel dik van en hij wel
Die discussie van zojuist ging over mijn "scharrel" (of gebrek er aanquote:
en ik ben blij dat ik al bijna 2 wkn niet bij de gate staquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:25 schreef djayzz het volgende:
heb er zin in:) sta nu bij de gate. (het lijkt wel twitter)
Das een functie in de nieuwe webbrowser waar Bels me op attendeerde, autocorrectie!quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:18 schreef DR34M3R het volgende:Goed bezig Rival! Je hebt je correctie-stoel weer beklommen zie ik.
Sedan, beter bekend als raspessimist, vindt het gewoon zo leuk in singles dat hij het liefst hier de rest van zijn leven zou blijven. Als hij zo doorgaat, dan wordt dat niet heel moeilijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
als dat me duidelijk was zou ik niet met mijn vraag komen denk ik.
Dialect Drentsch denk ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
haha, wie heeft jou dat fout aangeleerd?
Rebel.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
Das een functie in de nieuwe webbrowser waar Bels me op attendeerde, autocorrectie!
It's all love bébéquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Wat een liefde weer op deze heerlijke vrijdag ochtend![]()
![]()
Hey elke groep heeft een zwart schaap nodig tochquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sedan, beter bekend als raspessimist, vindt het gewoon zo leuk in singles dat hij het liefst hier de rest van zijn leven zou blijven. Als hij zo doorgaat, dan wordt dat niet heel moeilijk.
Hoe is het eigenlijk met je verstandskiezen, zijn ze er nu allemaal uit?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Wat een liefde weer op deze heerlijke vrijdag ochtend![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je verstandskiezen, zijn ze er nu allemaal uit?
Beter als oogkleppen voor. maar het is ok als je er niet mee om kan gaanquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sedan, beter bekend als raspessimist, vindt het gewoon zo leuk in singles dat hij het liefst hier de rest van zijn leven zou blijven. Als hij zo doorgaat, dan wordt dat niet heel moeilijk.
Danquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beter als oogkleppen voor. maar het is ok als je er niet mee om kan gaan
Maar nu heb je even geen pijn hoop ik.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
volgende week vrijdag gaan ze eruit, had afgelopen dinsdag een wortel-kanaal behandeling auw auw
nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar nu heb je even geen pijn hoop ik.
Ik ook, misschien iets té positief.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan![]()
Ik heb allesbehalve oogkleppen opMaar ik ben positief.
ik snap even de logica van je opmerking niet geloof ik....quote:
fixedquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een zieke man is doet altijd zielig.
Zie je wel dat ik Fok! in de gaten moet houden tijdens mijn werk, er wordt gewoon over mij gelultquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die discussie van zojuist ging over mijn "scharrel" (of gebrek er aan)... Niet over die van KF
is je hoofdpijn eig al weer over?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan![]()
Je wordt waar je mee omgaat en dat is jou peceptie. Hoeft nog niet te kloppen natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan![]()
Sedan zal ongetwijfeld een keer gelijk hebben, wil niet zeggen dat het dit keer zo is.. Volgens Sedan is élke beginnende relatie gedoemd te mislukken en dat is onzin natuurlijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ook, misschien iets té positief.
Maar we zullen zien of Sedan gelijk heeft
Vrouwen dijen pas uit nadat ze gesetteld zijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik snap even de logica van je opmerking niet geloof ik....
heb gister geen oogkleppen gezien... alleen een leuke vrouwquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan![]()
Ja ik ben gewoon lekker gaan slapen dan gaat het altijd wel weg..quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is je hoofdpijn eig al weer over?
ja nouk is wel positief.... en relaxed
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sedan zal ongetwijfeld een keer gelijk hebben, wil niet zeggen dat het dit keer zo is.. Volgens Sedan is élke beginnende relatie gedoemd te mislukken en dat is onzin natuurlijk
Wat een onzinquote:
volgens mij zei ze dat ze NIET dikker wordt en kwaak wel als ze veel eten...quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouwen dijen pas uit nadat ze gesetteld zijn
ja en ook na hun dertigste toch, net als dat ze dan ook spontaan rammelende eierstokken krijgenquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb gister geen oogkleppen gezien... alleen een leuke vrouw![]()
Oke, die ga ik niet ontkennen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat een onzin. Een beetje man kan dat ook zonder ziek te zijn
.
Wquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon lekker gaan slapen dan gaat het altijd wel weg..![]()
Ik was wel wat stil gisteren maar ik vond jullie echt grappig haha
we zijn niet grappig... we zijn onszelfquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon lekker gaan slapen dan gaat het altijd wel weg..![]()
Ik was wel wat stil gisteren maar ik vond jullie echt grappig haha
Murmeli is getrouwd en woont samen dan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgens mij zei ze dat ze NIET dikker wordt en kwaak wel als ze veel eten...
Een meisje, dus weer een ander. Player.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
Gisteravond smsde een meisje die ik leuk vind, dat ze mij een player vond
Omdat ik de laatste tijd zoveel date...
Terwijl ik duidelijk heb laten merken aan haar dat ik haar leuk vind
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha we waren weer goed in vorm he
KZ en ik samen is echt een gevaarlijke combi
stelletje adhd-ers ofzo
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
we zijn niet grappig... we zijn onszelf
Dan moet je met haar daten ipv met andere damesquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
Terwijl ik duidelijk heb laten merken aan haar dat ik haar leuk vind
Heb je vaak he, als pessimistquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sedan zal ongetwijfeld een keer gelijk hebben, wil niet zeggen dat het dit keer zo is.. Volgens Sedan is élke beginnende relatie gedoemd te mislukken en dat is onzin natuurlijk
Maar dan verdien ik geen beermoneysquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga dan je bed in.
[..]
Zo zijn ze gelukkig niet allemaal.
niet dat ik weet.....quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Murmeli is getrouwd en woont samen dan?
Oogkleppenquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
W
Mijn opvattingen uit jouw positieve posts. Dus dat klopt. In Gari-taal: MIJN associatie.
jajaja terrasje vanmiddagquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:41 schreef KudFokker het volgende:
Hebben de singles met dit heerlijke weertje van vandaag nog chille plannen gefixed?
dat zei je niet.. je zei alleen vrouwen...quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mijn god, de clichés vliegen weer over tafel hier.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
Jouw associatie.quote:
NADAT ze gesetteld zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat zei je niet.. je zei alleen vrouwen...
Lekker in me remi naar dierentuin met cameraquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:41 schreef KudFokker het volgende:
Hebben de singles met dit heerlijke weertje van vandaag nog chille plannen gefixed?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:41 schreef KudFokker het volgende:
we hebben onze roeping gemist, we hadden komiek moeten worden!quote:
Verstandigquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, die ga ik niet ontkennen.![]()
Hoi Lit.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat zei je niet.. je zei alleen vrouwen...
t zijn net bierviltjesquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn god, de clichés vliegen weer over tafel hier.
Biertjes en knutselen met de auto denk ik...quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:41 schreef KudFokker het volgende:
was niet voor niets keepster met handbalquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
we hebben onze roeping gemist, we hadden komiek moeten worden!
haha KZ gisteren met dat citroentje...en dan misgooien
Dat was het punt niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn god, de clichés vliegen weer over tafel hier.
Waar komt dit overbodige optimisme nu weer vandaan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sedan zal ongetwijfeld een keer gelijk hebben
tegen de tijd dat ik getrouwd ben laat ik het wel weten. of dat ik samenwoon.... maar ja dan ben ik denk ik tegen de 40 dus nogal wiedes dat ik dan uitdijquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
zij zei dat ze niet dikker werd!
enzo!
hij zei je bent een vrouw! dat gebeurd oko pas nadat je gesettled bent, dat is ze nog niet...
begrijpend lezen
Haha, dat was erg grappig inderdaad..quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
we hebben onze roeping gemist, we hadden komiek moeten worden!
haha KZ gisteren met dat citroentje...en dan misgooien
In eerste instantie zei hij alleen vrouwen... misschien heeft hij daarna zijn post aangepast maar ik lees niet terug om te kijken of iemand posts veranderd...quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
enzo!
hij zei je bent een vrouw! dat gebeurd oko pas nadat je gesettled bent, dat is ze nog niet...
begrijpend lezen
Ik ben positief, ik kan er ook niks aan doenquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar komt dit overbodige optimisme nu weer vandaan?
Gebeurt, ook en gesetteld.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
enzo!
begrijpend lezen
ja hij zei het vaag maar daarna heeft ie het uitgelegd...quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
In eerste instantie zei hij alleen vrouwen... misschien heeft hij daarna zijn post aangepast maar ik lees niet terug om te kijken of iemand posts veranderd...
Of oorbellenquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
In eerste instantie zei hij alleen vrouwen... misschien heeft hij daarna zijn post aangepast maar ik lees niet terug om te kijken of iemand posts veranderd...
quote:
Waar?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik durfde het... kwaakvaak nietquote:
he, wat zeg je nou weer? dit snap ik echt niet hoor...quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gebeurt, ook en gesetteld.![]()
Snel weg gaat voordat ik zelf flinke blunders maak.
oja die.... ik heb ze nogquote:
kwaakvaak die heeft vooral een grote mondquote:
Dat viel me tegen inderdaadquote:
doe alleen lief tegen mensen die ik het waard vindquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja hij zei het vaag maar daarna heeft ie het uitgelegd...
ok jongens,en nu weer lief zijn tegen elkaar, kusje erop en klaar!
quote:
Ik maak geen ruzie, ik geef commentaar...quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:50 schreef Murmeli het volgende:
KZ, wat zeg ik nou, ophouden met ruziemaken!
Jij hebt altijd mooie vooruitzichtenquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:45 schreef Rauw. het volgende:
Biertjes en knutselen met de auto denk ik...
Je bent gewoon eigenwijsquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie, ik geef commentaar...
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie, ik geef commentaar...
eigenwijs is ook wijsquote:
ze begint met 3 correctiesquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
he, wat zeg je nou weer? dit snap ik echt niet hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |