Je kan doorstromen naar een master.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:33 schreef W2O het volgende:
Wat voor carrière mogelijkheden heb je eigenlijk met een bachelor geschiedenis?
Politiek Den Haag in die periode is nog best interessant vind ik. Wij zijn bezig met Eigentijdse Geschiedenis. Het meeste hiervan heb ik al gehad, maar een opfriscursus kan nooit geen kwaad.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:09 schreef Ewelina het volgende:
Momenteel ben ik bezig met het schrijven van een onderzoeksopzet over Spinoza. Verder moet er nog een werkstuk ingeleverd worden over politiek Den Haag 1848-1919. Waar zijn jullie allemaal mee bezig?
Mijn werkstuk gaat nu precies niet over die lui. Bovendien zijn Kuyper en Thorbecke redelijk uitgekauwde onderwerpen. Interessant ja, maar je zult hoogstwaarschijnlijk niks nieuws vinden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:33 schreef Scaurus het volgende:
Groen, Savornin, Thorbecke, Kuyper, Goeman, Cort, love them!
In dat geval zou ik het maar laten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:25 schreef Steeven het volgende:
[..]
maar een opfriscursus kan nooit geen kwaad.
Kan niet, ik ben eerstejaars en dit is verplicht.quote:
Ik snap ineens wat je bedoeltquote:
Staat dat op je CU2?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:33 schreef Scaurus het volgende:
Groen, Savornin, Thorbecke, Kuyper, Goeman, Cort, love them!
Hehe 6,5 is het minimale danquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:26 schreef Lennox het volgende:
Terwijl een 6,5 en 7,4 hetzelfde op je eindlijst staan.
Nog twee weken om mn thesis af te ronden overigens
Dit dus.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:33 schreef W2O het volgende:
Wat voor carrière mogelijkheden heb je eigenlijk met een bachelor geschiedenis?
Ongeveer een derde komt gewoon terecht in het bedrijfsleven, zoals projectmanagement enzoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:48 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik overweeg het ook om in september te doen maar..... [zie quote]
Wil niet in het onderwijs en journalistiek. Blijft er dan wel wat over waar ik een serieuze kans op heb?
Studiewebquote:Op maandag 15 juni 2009 16:29 schreef Ewelina het volgende:UvA
Inschrijvingssysteem
Veranderd programma
Extra vakken
Studievertraging
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|