Wat is er zaterdag?quote:
Geweldig ja.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:44 schreef Gupje het volgende:
God's lelijkste creaties en hun
Wat een topic
Het STRP festival te Eindhoven, alwaar Apex Twin staat.quote:
Oh ja zoiets las ik wel ja.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het STRP festival te Eindhoven, alwaar Apex Twin staat.
Ja ik hou concerten en dergelijke nooit bij, bovendien zou ik toch niemand meekrijgen.quote:
dan doe je iets verkeerd én je kan altijd nog alleen gaanquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja zoiets las ik wel ja.Nee helaas.
[..]
Ja ik hou concerten en dergelijke nooit bij, bovendien zou ik toch niemand meekrijgen.
Of je vraagt of ik met je mee gaquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja zoiets las ik wel ja.Nee helaas.
[..]
Ja ik hou concerten en dergelijke nooit bij, bovendien zou ik toch niemand meekrijgen.
Met zen 3e?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:00 schreef Smart_ass het volgende:
Als ik geen vriendin op bezoek zou krijgen zou ik wel met Fas naar Aphex Twin gaan. Hihihi.
Dat is nu al te laat.quote:
Hihihi.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:00 schreef Smart_ass het volgende:
Als ik geen vriendin op bezoek zou krijgen zou ik wel met Fas naar Aphex Twin gaan. Hihihi.
Alleen dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dan doe je iets verkeerd én je kan altijd nog alleen gaan
niet nodig, je hebt je klb vriendjes alquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen dat doe ik niet.Ik moet nieuwe vrienden/vriendinnen maken.
14.gif
Dan kan ik jullie daar meeten!quote:
quote:
Als je je er een beetje in verdiept in larpen anders best leuk!quote:
En zo is het maar net.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je je er een beetje in verdiept in larpen anders best leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |