Dit is helemaal geen spring plaat !quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:45 schreef TIM-846 het volgende:
Cos, Hans, RoelSpringen!
![]()
* TIM-846 heeft geen puf om plaatjes te zoeken
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wellus. Nu moet ik alsnog de plaatjes tevoorschijn halenKijk maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Rot op steeds met die plaatjesquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wellus. Nu moet ik alsnog de plaatjes tevoorschijn halenKijk maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben nog niet zover, qua rokjes. Moet nog eerst wat bijkleuren. En sowieso draag ik niet veel rokjes ....quote:
ik dacht echt precies hetzelfdequote:Op vrijdag 3 april 2009 11:00 schreef on_air het volgende:
Sexueel weerbaar? ... Hier heb ik een vreemde beeldvorming bij.
nee juist goed maar elke dag die jaqueline wordt je ook zat van bedenk eens wat originelerquote:
Ah vooruit danquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:04 schreef themauster het volgende:
[..]
nee juist goed maar elke dag die jaqueline wordt je ook zat van bedenk eens wat origineler
Het was trouwens niet kwaad naar je bedoeld hoor maar wordt een beetje flauw van krezipquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:06 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ah vooruit danIk wilde ze eigenlijk ook niet posten maar Hans vroeg er min of meer om
Da's al positiever dan menigeen hierquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:53 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zover, qua rokjes. Moet nog eerst wat bijkleuren. En sowieso draag ik niet veel rokjes ....
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Vlissingen ademt zwaar en moedeloos vannacht
.
Zoals Rick Astley.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:04 schreef themauster het volgende:
[..]
nee juist goed maar elke dag die jaqueline wordt je ook zat van bedenk eens wat origineler
Daar ging ik al vanuitquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Het was trouwens niet kwaad naar je bedoeld hoor maar wordt een beetje flauw van krezip
Ik ook.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:18 schreef Piles het volgende:
Oh, dit 'briljante' nummer weer
Ik zal het punt wel missen ofzo
Idd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:23 schreef Impry het volgende:
Dit blijft ook wel een erg lekker zomers nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |