Ergens vind ik jou best grappig.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
En ik lig hier weer dubbel om.
Ik had nog willen posten: godzijdank dat ze de normale versie draaiden en niet die met die blaataap met zijn holbewonerskreten.
Ik moet trouwens ook erg lachen om al die mede-users die zich door Gerard Ekdom hebben laten wijsmaken dat de Pet Shop Boys goede muziek maken
Inderdaad, ik kan me nu eenmaal niet tot dat niveau verlagen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nu begrijp ik dat je de Bløf teksten niet begrijpt.
Overigens vraag ik mij af of ze dat bij bluf zelf wel doen...quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nu begrijp ik dat je de Bløf teksten niet begrijpt.
Je bent er al voorbij gekomen hoor!quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kan me nu eenmaal niet tot dat niveau verlagen.
Maar natuurlijk. Het merendeel is ook zo moeilijk niet hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Overigens vraag ik mij af of ze dat bij bluf zelf wel doen...
owja, goedemorgen!
Klopt, op de lagere school doen ze het beter.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Het merendeel is ook zo moeilijk niet hoor.
Je spreekt jezelf een beetje tegen. Je begrijpt ze niet, maar op de lagere school doen ze het beter?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Klopt, op de lagere school doen ze het beter.
Niet moeilijk nee, maar over het algemeen slaat het ook nergens op.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Het merendeel is ook zo moeilijk niet hoor.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:51 schreef Dandelion het volgende:
[..]
In de zon uit de wind kom je een heel eind richting de 23 vrees ik!
Ach, dat is ook een beetje meningsgebonden, wat je gevoel bij die platen is.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:54 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Niet moeilijk nee, maar over het algemeen slaat het ook nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |