Nee, volgens mij zei hij toch echt dat het bier euroshopper was terwijl het Heineken was maar goed.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:29 schreef Djeez het volgende:
Fout, wat gast dacht dat het Hertog Jan was, bleek Euroshopper te zijn! Wat een barbaar, Hertog Jan is, Euroshopper is
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:32 schreef Ascendancy het volgende:
Euroshopper niet kunnen onderscheiden van HJ
Sommige bieren lijken op elkaar, maar ES is geen bier
Als je ze naast elkaar zet proef je natuurlijk wel verschil, maar om bij een blindproeverij van een stuk of 5 verschillende pilsners het goeie merk erop te plakken is wel heel erg moeilijk.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:32 schreef Ascendancy het volgende:
Euroshopper niet kunnen onderscheiden van HJ
Ja, maar dan nog kan ES en HJ niet te vergelijken zijn.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:34 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Als je ze naast elkaar zet proef je natuurlijk wel verschil, maar om bij een blindproeverij van een stuk of 5 verschillende pilsners het goeie merk erop te plakken is wel heel erg moeilijk.
Dat vond ik dus ook wel vreemd, de man werd aangekondigd als: "De beste bierproever van Nederland"quote:Op donderdag 2 april 2009 22:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog kan ES en HJ niet te vergelijken zijn.
Ik kan ook niet elk bier herkennen. Maar in een blindtest zou de ES nooit HJ genoemd worden hier.
Wat is dat nou voor trieste titelquote:Op donderdag 2 april 2009 22:36 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook wel vreemd, de man werd aangekondigd als: "De beste bierproever van Nederland"
Of een Hertog Jan Karakterquote:Op donderdag 2 april 2009 22:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor trieste titel
De meeste bieren hebben toch een te dicht bij elkaar liggende smaak en dan hangt het ook nog van de batch af. Tuurlijk drink je dus een beetje de naam.
De enige bieren die je blind goed kan proeven zijn speciaalbieren.(onthoudt ES is geen bier)
Een westmalle tripel haal ik overal tussenuit
Da's inderdaad niet het sterkste biertje van HJ.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:42 schreef Natrium het volgende:
[..]
Of een Hertog Jan Karakter![]()
Wat was dat ranzig zeg
Overigens niks tegen Gran Prestige en normaal HJ bier.
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:37 schreef Yi-Long het volgende:
Ik hou sowieso niet van bier, en Amstel en Heineken vind ik te ranzig voor wooren (veels te bitter en ....eeeewww), maar Hertog Jan is de minst erge die ik geproeft heb.
Hoax.quote:geslacht: Man
Er bestaat ook nog zoiets als seksuele voorkeur.quote:
Valide punt.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als seksuele voorkeur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |