Alhoewel ik het erg met je eens ben, toch een paar kanttekeningenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:14 schreef Pwoekie het volgende:
ik zit nu die film te kijken en erger me echt gruwelijk aan dat gedoe....
-ze rijden met een burn-out weg...alsof dat sneller is bij het sprinten
-zie je ze naast elkaar sprinten, kijken ze elkaar aan trapt de ander gaspedaal dieper in.
alsof je niet meteen pedal to the medal doet als je sprint.
-in een sprint 30x schakelen, zelfs terug schakelen tijdens een rechte sprint om eraan voorbij te komen![]()
-warp speed achtige taferelen tijdens een sprint en dan slechts 180 km/h rijden![]()
-een bocht ingaan terwijl je hoort dat de auto aan maximale toeren zit
-"jammer" achtige dingen schieten. die met je blote hand uit je auto trekken en in een oude amerikaanse politiebak gooien zonder motormanagement die vervolgens uit valt![]()
-met je tupperware auto een hek doorrijden en geen schade aan je tupperware hebben
-op de meest rare momenten het gesis van een turbo.
-stereotype stoere nigga, ho's en mooiboy.
-amerikaanse musscle car die opeens met zijn ouwe bladveren stabiel rijdt![]()
en het ergste...hoe vaker ze deze onzin maken en uitzenden hoe meer fucking sjonnies met hun golf3 1.4cl met stereo en tupperware kitje deze rotzooi na gaan doen.
Jij bent bekend met de specificaties van niet-bestaande apparaten?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:29 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Alhoewel ik het erg met je eens ben, toch een paar kanttekeningen
Dat gesis: is geen turbo maar een dump-valve
Amerikaanse politieautos in die film zijn vrij modern (alhoewel lelijk) en hebben wel degelijk motormanagement. Niet dat dat er toe doet, want het apparaat wat ze daar gebruiken is een soort EM puls die je ontsteking verneukt. De auto's zouden eigenlijk meteen uit moeten vallen bij zo'n actie (als het al bestaat)
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij bent bekend met de specificaties van niet-bestaande apparaten?
Een dergelijk apparaat bestaat al jaren. Zo gek is een Electro-Magnetische pulsgenerator niet. OK, als je zo'n ding in een deur hakt van een auto die goeie massavoorzieningen voor zijn electronica heeft, zal dat niet zo'n effect hebben, maar het blijft een film he?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:25 schreef First het volgende:
[..]
Mensen die de ondertiteling lezen i.p.v naar de tekst luisteren.
Klok klepel enzo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:52 schreef Merkie het volgende:
Wat had je anders verwacht van de zoveelste Fast & The Furious film?
Nu in de bioscoop:quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:16 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
kijk dit bedoel ik nu.
een zo'n puistenkòppie ziet zo'n film en zou er al meteen voor naar japan willen verhuizen omdezelfde auto te hebben.
uiteraard zelfde beestickerd en getuned zodat mensen daar zijn skills aan kunnen aflezen
en juist waar eindigen ze mee met hun baan als vakkenvuller...
juist ja de golf 1.4 cl met anti-aerodynamisch plastic erop.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:38 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nu in de bioscoop:
Rinsumageest Drift!
http://waldnet.nl/wn/nieu(...)t_in_bij_Rgeast.html
quote:Op zaterdag 4 april 2009 03:08 schreef TC03 het volgende:
Kijk wat ik gevonden heb.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat wel duidelijk was dat Fast and Furious vóór Tokyo Drift afspeelt. Dominic en Han halen dus in ieder geval wel het einde van deze nieuwe filmquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:36 schreef MervinMinky het volgende:
Wat ik niet snap aan Fast & Furious is dat de Han van Tokyo Drift hieraan meedoet, dit is een opvolger van Tokyo Drift en in die film stierf Han bij een auto-ongeluk en hier is ie springlevend, of moet dit de voorganger van Tokyo Drift voorstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door KirkLazarus op 04-04-2009 03:46:05 ]
quote:Op zaterdag 4 april 2009 03:08 schreef TC03 het volgende:
Kijk wat ik gevonden heb.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pedal to the metalquote:Op donderdag 2 april 2009 22:14 schreef Pwoekie het volgende:
-zie je ze naast elkaar sprinten, kijken ze elkaar aan trapt de ander gaspedaal dieper in.
alsof je niet meteen pedal to the medal doet als je sprint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |