Haha, jij geilt op vin Dieselquote:Op donderdag 2 april 2009 22:23 schreef De_Melkboer het volgende:
Enige leuke is dat je een snelle Diesel ziet. Voor de rest erg vervelend, ik kijk dus niet
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:14 schreef Pwoekie het volgende:
en het ergste...hoe vaker ze deze onzin maken en uitzenden hoe meer fucking sjonnies met hun golf3 1.4cl met stereo en tupperware kitje deze rotzooi na gaan doen.
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:25 schreef Hetiszover het volgende:
Nee, dan liever een actiefilm met Steven Seagal
DIe sexscene in Crank was anders best treurigquote:Op donderdag 2 april 2009 22:26 schreef Pwoekie het volgende:
mijn vader kijkt het....
ah, kijk nu vliegt er een lompzware amerikaanse bak 100 meter door de lucht precies op een schip...
ik hou best van actiefilms, mag ook over the topzijn (crank bijvoorbeeld) maar dit is te erg.
en morgen kan ik weer opgefokte puisterige pubers gaan ontwijken die me er weer uit willen trekken omdat ze dom zijn.
sorry hoor maar was dat niet juist een super onrealistische film... kom nou zegquote:Op donderdag 2 april 2009 22:19 schreef TheThirdMark het volgende:
Het zijn gewoon vermakelijke films. Niets meer en niets minder.
* TheThirdMark kijkt uit naar Fast & Furious.
Btw, voor zinnige films ed ga je maar De ontdekking van de Hemel kijken ofzo.
Niet zeiken! We zullen zien hoe deel 2 wordt.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
DIe sexscene in Crank was anders best treurig
Hij ging toch dood aan het eind?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:39 schreef Janstersons het volgende:
[..]
Niet zeiken! We zullen zien hoe deel 2 wordt.
nee na een mega val uit een helikopter ligt die op de grond en dan opeens weer een hartslag en gaan zijn ogen openquote:Op donderdag 2 april 2009 23:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hij ging toch dood aan het eind?
En dan denken ze dat ze vet snelle bak hebbenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:14 schreef Pwoekie het volgende:
en het ergste...hoe vaker ze deze onzin maken en uitzenden hoe meer fucking sjonnies met hun golf3 1.4cl met stereo en tupperware kitje deze rotzooi na gaan doen.
Lijkt me idd vermakelijk.... maar ik ga er niet voor naar de biosquote:
Zou zo graag in Japan wonen he, altijd al mn droom auto geweest (mits tzelfde bestikkerd en getuned als in de film)quote:Op donderdag 2 april 2009 22:19 schreef cherrycoke het volgende:
dat type model skyline kost gene drol in japan
quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zou zo graag in Japan wonen he, altijd al mn droom auto geweest (mits tzelfde bestikkerd en getuned als in de film)
Nou dan importeer je hem toch? Volgens mij staat er zelfs een in V&Aquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zou zo graag in Japan wonen he, altijd al mn droom auto geweest (mits tzelfde bestikkerd en getuned als in de film)
Das toch niet dezellufduhhquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nou dan importeer je hem toch? Volgens mij staat er zelfs een in V&A
Die Jap (die later doodging) vond ik wel ok!quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:20 schreef delano.888 het volgende:
Weetje wat wel zwaar lullig is. Ik zon mooi box gekocht van "de trilogy" ik helemaal blij jaaa heb ze alle 3, en ja hoor, komt er nog een 4e uit![]()
Al vond ik de 3e (tokyo drift) zwaar kut, vanwege andere hoofdpersoon
kijk dit bedoel ik nu.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mijn herken je jezelf erin, of niet?quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:16 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
kijk dit bedoel ik nu.
een zo'n puistenkòppie ziet zo'n film en zou er al meteen voor naar japan willen verhuizen omdezelfde auto te hebben.
uiteraard zelfde beestickerd en getuned zodat mensen daar zijn skills aan kunnen aflezen
en juist waar eindigen ze mee met hun baan als vakkenvuller...
juist ja de golf 1.4 cl met anti-aerodynamisch plastic erop.
nee hoor,quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Volgens mijn herken je jezelf erin, of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |