Haha,quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:03 schreef fathank het volgende:
Als je denkt dat 2fast2furious slecht is check dan deze film eens.
weet je het zeker? Alle aziaten lijken zoveel op elkaarquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:36 schreef MervinMinky het volgende:
Wat ik niet snap aan Fast & Furious is dat de Han van Tokyo Drift hieraan meedoet, dit is een opvolger van Tokyo Drift en in die film stierf Han bij een auto-ongeluk en hier is ie springlevend, of moet dit de voorganger van Tokyo Drift voorstellen
Dat is Jin die rapperquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:36 schreef MervinMinky het volgende:
Wat ik niet snap aan Fast & Furious is dat de Han van Tokyo Drift hieraan meedoet, dit is een opvolger van Tokyo Drift en in die film stierf Han bij een auto-ongeluk en hier is ie springlevend, of moet dit de voorganger van Tokyo Drift voorstellen
Wie is Jin en in welke film bedoel je want als ik op Wikipedia kijk en de film zelf ook bekijkquote:
Ben het wel met je eens.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:09 schreef J.Herrer het volgende:
Vanavond komt die 3e deel, en dat is ook de beste FATF.. alleen die hoofdrolspelers vallen tegen
Maar Tokyo
Je denkt grappig te zijn?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:39 schreef Zaith het volgende:
Die film is vet omdat Vin Diesel er in zit. Besides, altijd je tank vol met diesel!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je denkt grappig te zijn?
[ afbeelding ]
Ik moest trouwens wel lachen hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je denkt grappig te zijn?
[ afbeelding ]
Dat ligt aan jouquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:05 schreef shayolo het volgende:
TS weet het verschil niet tussen miles en km/h
Volgens mij zie je heel ff ergens in een paar shots de teller op 140 staan. Maar dat is nadat ze vol NOS gebruikenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:32 schreef Ered het volgende:
[..]
Je ziet ze niet harder dan 120 m/h gaan, en 120*1.609 is maar 193km/h, dus TS ziet dat verschil degelijk wel
Psst... prequel.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:36 schreef MervinMinky het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |